^^Ei mistään. Jotkut kahvat voipi mennä pikku modauksella paikalleen, kytkinkahvaksi voisi olla joku > -03 dt kahva, muoto jokseenkin sama, päätä voi joutua modaamaan jotta kiinni saa. Etujarrukahvaksi käynee joku perus derbin kahvakin, samanlaisia ne kaikki hyvin pitkälti on, pikkumodilla kiinni. Etujarruvalon kanssa saattaa päästä leikkimään, jotta saa toimimaan.
Villojen vaihtohan onnistuu niin, että poraa ne pop-niitit pois (taitaa olla 5mm niitit, eli 5mm terä passeli..) sieltä alkupäästä, eli siihen toiseen päähän/ulkopäähän ei tarvi koskea, ellei välttämättä halua. Sitten pyytää jonkun kaveriks pitämään kiinni siitä änkästä, ja ite nyhtää sitä välipillin puolta irti, vähän kun nitkuttaa niin pitäs lähteä (ko. akti kannattaa suorittaa pehmeällä alustalla, ei tunnu hyvältä kun lentää perseelleen tallin lattialle, voip olla myös tiukassakin meinaan..). Puukolla, ruuvarilla tmv voi myös varovasti koittaa kaivaa vähän niitä silikoneja siitä pois, jos ei tunnu vieläkään lähtevän. Sitten vaan vanhat villat rosikseen, ja uudet tilalle, paketti pop-niiteillä nippuun. Siihen on ihan oma työkalu, millä ne pop-niitit puristetaan kiinni, vähän pihtien tapaiset, taino, ei. Jos kauheesti karstaa, niin kannattaa polttaa karstat putkesta ennenkuin laittaa uudet villat paikoilleen. Paisarista ja alkukäyrästä kannattanee polttaa samalla, kuumankesto maalilla suihkii sitten mustaa pintaan, hionnan ja putsauksen jälkeen tietty.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."