DT/X-Limit 2004-> Viritys

korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 26.11.2013 16:38

Totta. Sillä seoksen määrällä ei mitään helvetin merkitystä siellä, jos se kone ei saa tarpeeksi soppaa.
Eli se on lämpöleikannut, kun kaasuttimen säädöt on ollu päin vittua. 8)
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Palezu » 29.11.2013 19:41

yhtäkkiä kesken ajon ei ottanu enää kierroksia
-bensat vaihettu ku savutti nii saatanasti?
-kaasari katottu ku vika ilmeni sateella


Noistako päättelette että lämpöleikannut?

Ite epäilisin että kannentiiviste mennyt ja vuotaa vettä palotilaan tai kytkinpuolen stefa mennyt. Sateella vettä ottanut tulpanhattu tai joku muu sähköosa tahtoo myös aiheuttaa tuommoista. Kuivata vaikka yön yli lämpimässä tallissa jos alkais toimia.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Wissi
Pyörä:
Yamaha Dt 2011
Liittynyt:
1.12.2013 18:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Wissi » 16.12.2013 19:11

Hei, itselläni on 2011 Dt, kuulin putkesta nimeltä Kundo Tuareg, onko kellään kokemusta? Miten kulkee, äänet? Ja tärkein mistä saa!?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 16.12.2013 20:26

Välillä noita näkee derbeihin myynnissä mutten koskaan ole nähny myytävänä minarelliin käytettynä tai uutena kyseistä putkea. Tehot vastaa kuulemma aikalailla vakioputkea tyhjänä..
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 16.12.2013 22:33

Palezu kirjoitti:
yhtäkkiä kesken ajon ei ottanu enää kierroksia
-bensat vaihettu ku savutti nii saatanasti?
-kaasari katottu ku vika ilmeni sateella


Noistako päättelette että lämpöleikannut?

Ite epäilisin että kannentiiviste mennyt ja vuotaa vettä palotilaan tai kytkinpuolen stefa mennyt. Sateella vettä ottanut tulpanhattu tai joku muu sähköosa tahtoo myös aiheuttaa tuommoista. Kuivata vaikka yön yli lämpimässä tallissa jos alkais toimia.


Joo, lämpöleikannut jonka yhteydessä kannentiiviste palanut poroksi. :)
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
YTX
Pyörä:
Yamaha DT50x
Liittynyt:
11.1.2012 13:56
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut YTX » 22.12.2013 15:22

Mulla on detsi -07 ja teknikka on:
-top 75 pytty
-dellorton phbg 20 as
-athenan imukaula
-kuritonläppä runko
-tg enoxi
-ohitettu rajoitin

Olen yrittäny säätä ja mulla on 100 suutin ja neula ihan alahalla (laihimilla). Mutt kummiski käy liian rikkaalla, sytkärillä lähtee pakokaasut palamaan. niin mitä kannatta lähtä kokeilee että löytää oikeet säädöt ja seokset?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 2.1.2014 10:58

Kuulostaa kyllä melko pienelta toi suutin, ko mulla oli pelkällä teharilla sama :roll:
Tuomas.I
Liittynyt:
19.3.2013 19:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Tuomas.I » 9.1.2014 13:21

Jos laittaisin 70cc italkitin kiinni nii pitäiskö vaihtaa kampiakseli jne...?! :D
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 9.1.2014 16:15

Riippuu kuinka paljon koneella on rullailtu. 15tkm jälkeen suositellaan vaihtaan kampura ja petarit. Kytkimen joudut vahvistamaa jokatapauksessa.
Tuomas.I
Liittynyt:
19.3.2013 19:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Tuomas.I » 9.1.2014 18:23

Mittarissa 10tkm joten pitäisikö vaihtaa? Eihän kytkimestä kuin kytkin jouset vai koko paska? Levyt yynä muut? Entäs jos ottais vaikka airsalin 70cc? Tarvisko sitten vaihdella kytkinpuolta? Ja onko airsalin 70cc ja ihan vakiopytyssä kuinka plajon eroa että kannattaako ruveta vaihtamaan?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 9.1.2014 20:34

Pitää. Koko paska vaa samalla.
On eroa ko yöllä ja päivällä pitää vaihtaa silti.. Ei noissa 70cc nyt niin isoa eroa ole toisiinsa :roll:
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 10.1.2014 21:42

Hyvin potkii airsal 70cc, ei moitittava sylkkä ja huippujakin kerää ihan kiitettävästi siihen 100 tuntumaan. Oman tarina vaan harmi kyllä loppu siihen että männäntapin neulalaakeri päätti terminoitua väärällä hetkellä. Jos kampurassa ei oo väljää niin en nää syytä miksei voisi laittaa vaikka tuota italkitin sylinteriä, ei tuo kuitenkaan ole siitä ylimmästä kastista joten vakio kampuran pitäisi kestää huoletta sen asettamat voimat. :lol:
¿
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 11.1.2014 1:10

itelläki airsal kieku hyvin kunnes :seko: Kuva
toleranssit kohillaa, kun toisenpuolen tiivisteseinämä 3mm ja toisen 1mm ja arvatkaas kumpi puoli kuvassa.
Detsoni80
Liittynyt:
27.3.2012 21:14
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Detsoni80 » 12.2.2014 23:21

.
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 9.4.2014 10:14, muokattu yhteensä 1 kerran
_Samurai_
Liittynyt:
27.8.2010 21:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut _Samurai_ » 21.2.2014 0:16

mites toimiskoha detsi 19mm lortol virein on viilattu vakiopannu hiilikuituläpät avarrettu imukaula ja noxi? :P

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista