manDrop kirjoitti:Mikähän vois olla ongelma kun kylmänä derbi (senda xtreme sm 2004) toimii hyvin, mutta n. 30min lenkin jälkeen alkaa hyytymään ja röpöttämään, joskus menee kauemminkin ennen kuin alkaa oireilemaan.
Putkesta poistettu katalysaattori, suutin 74, sitä pienempää ei vielä ole mutta tänään tai maanantaina käyn pienempää testattavaksi, mutta luuletteko että tässä nyt olisi vain liian iso suutin vai mikä voisi olla ongelmana?
notreal911 kirjoitti:Kun röpötys alkaa, avaa tankin korkki. Jos oire poistuu on ongelma korvausilman saannissa.
Ei toimi korkin avauskaan, nyt kiinni 70 suutin, toimii hieman paremmin mutta huiput jää lämpimänä siihen 45 kun kylmänä menee sen 53~ Pitäisikö vieläkin pienempää suutinta laittaa?? Tulppa on nyt aika lähellä tuota maitokahvin väriä (pitäisi siis olla hyvä?)
Tietäskö kukaan mikä voi olla? Kylmänä kiertää sinne 9k asti mutta lämpimänä jää johki 6 tonniin.
E: Juu eli nyt hukkaputki tukittu, kulkee taas jonkun verran paremmin mutta nyt kun kierrokset noin 6k alkaa mopon (miksikä tätä kutsuisi) kierrokset mennä ylösalasylösalas, ei siis paljoa, samoin nopeus, sitten vähän aikaa jos tuollein ajaa niin alkaa kulkemaan ja kierrokset nousee n. 8k (en tiedä kuinka tarkka tuo vanha kierroslukumittari on) ja sitten vielä hetken päästä vauhti hiipuu hieman ja kierrokset siinä samalla?
Alkaa jo suuresti kummastuttaa, mikä vois olla?