Rieju viritys

Tuomsa
Pyörä:
Rieju Spike x 50
Liittynyt:
24.4.2009 23:42
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Tuomsa » 29.4.2011 14:05

Jonze- kirjoitti:
Jyri94 kirjoitti:
Jonze- kirjoitti:
Skrapa kirjoitti:No jos siitä lähetään itellä on 105 suutin kurittoman vakioputken kanssa. Ja kylmällä koneella booaa vähän.

Että ei kannata tulla huuteleen jos ei oo tietoo.

Nii no jos siitä lähetään, että mulla oli 86 paras kurittomal putkel ja e-noxin kanssa 90. Kait se sitte on niin "mopokohtaista" ...

miten voi olla 86 ku ittel o vakiona 88?

Niinhän se on, 86 suuttimella hyrräs parhaiten.


Ehkä -06 riejussa 86 voi olla hyvä, mutta ei todellakaan niissä jossa on power up. Mutta niin kun on sanottu, niin mopokohtaista tuo suutin asia on.
anap
Pyörä:
Yamaha dtx 125 & peussi
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
15.8.2009 11:55
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut anap » 29.4.2011 16:34

noihin kaasarin säätöihin vaikuttaa neulankin korkeus. suutinta ei itselläni pevukasta pienien virittelyjen jälkeen ei tarvinnut edes vaihtaa, kun muutti vaan neulan säätöjä. tietty peevee ei oo niin tarkka säädöistään kun tämmönen vesijäähy am6 :D . ja mulla kuristamattomassa riejussa 105 suutin on pieni ,mutta tämä on mopokohtasta edelleenkin!
Jonze-
Pyörä:
Keeway Hurricane 4t
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
12.6.2010 1:51
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Jonze- » 29.4.2011 17:03

Tuomsa kirjoitti:Ehkä -06 riejussa 86 voi olla hyvä, mutta ei todellakaan niissä jossa on power up. Mutta niin kun on sanottu, niin mopokohtaista tuo suutin asia on.

Öööööpsss.. Mulla on 07 power up mrx. Ja todellakin oli hyvä tuo 86 suutin. Mutta eiköhän se suutin kiista ollut siinä. :roll:
Skrapa
Pyörä:
Derbi Gpr -05, Rieju Mrt -09
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
3.10.2009 11:59
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Skrapa » 29.4.2011 17:12

Huoh.. Tossa puhuttiin mrt:ten suuttimista, ei Mrx:sän..
:3
Tuomsa
Pyörä:
Rieju Spike x 50
Liittynyt:
24.4.2009 23:42
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Tuomsa » 30.4.2011 0:00

Jonze- kirjoitti:
Tuomsa kirjoitti:Ehkä -06 riejussa 86 voi olla hyvä, mutta ei todellakaan niissä jossa on power up. Mutta niin kun on sanottu, niin mopokohtaista tuo suutin asia on.

Öööööpsss.. Mulla on 07 power up mrx. Ja todellakin oli hyvä tuo 86 suutin. Mutta eiköhän se suutin kiista ollut siinä. :roll:


Vähän kyllä ihmetyttää, kun vakiona 88 on ja sitten 86 kurittomana, mutta joo, kai se on sit niin mopokohtasta.
Juhou's
Pyörä:
Piaggio Fly, KTM 125 exc -09
Paikkakunta:
Kärsämäki
Liittynyt:
2.6.2009 20:38
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Juhou's » 1.5.2011 13:07

Ne joilla on tommonen uuden mallinen boksi EFI, ja haluaa saada rajottamattomaksi niin löysin tällaisen aprilian rs tietopankista missä on myös rajoitettu efi vakiona: "ECU
Moottorinohjausyksikkö eli ECU.

Ensimmäinen toimenpide on muuttaa moottorinohjausyksikkö (ECU) täysteho-ohjelmaan. Tämä tapahtuu poraamalla yksikköön reiän, jotta jumpperi katkeaa ja yksikkö vaihtaa ohjelmaa.
"
Tietäskö joku ohittasko tuo samallailla näissä mopoissa :s ei viihtis mennä summassa porailee 300e boksia :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Evo33333
Pyörä:
Peugeot XP Street Evo 3 -10
Liittynyt:
15.5.2010 19:50
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Evo33333 » 1.5.2011 14:15

Pääseekö Turbko kit yläkauttanen piikille jos rajoitinta ei poraa?
Juhou's
Pyörä:
Piaggio Fly, KTM 125 exc -09
Paikkakunta:
Kärsämäki
Liittynyt:
2.6.2009 20:38
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Juhou's » 1.5.2011 15:04

just ja just saattas päästä :s mut kovin pitkälle se piikki ei jatkus :D
Ributti
Pyörä:
Rieju smx pro 50cc 07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.4.2011 19:22
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Ributti » 1.5.2011 20:48

Onko Rieju smx prossa Ducatin Cdi boksi vakiona? Tossa availin mopoa ja löysin ducatin Cdi:n. Onkohan se rajoittamaton kun kiertää yli kymppitonnin? Porausjälkiä ei siinä ainakaan ollut. Olen siis ottanut holkin alkukäyrän ja paisarin välistä. kulkee mittariin päälle 75km/h vakioväleillä.
Ribel_
Pyörä:
Rieju RRX -09
Liittynyt:
2.5.2011 17:46
Kertokaa plz :P

ViestiKirjoittanut Ribel_ » 2.5.2011 17:53

Mulla on rieju rrx power up, jossa on rajoitin. Dt:ssä moricin pystyy ohittamaan ledillä, joten kysymys kuuluu; Voiko riejun Dellorto merkkisen cdi boksin rajoittimen ohittaa ledillä, ja jos voi, niin mihin johtoon ledi pitäisi asettaa?
Jazzeish
Pyörä:
Suzuki PV -93
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
26.4.2011 18:36
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Jazzeish » 2.5.2011 20:19

Voisko joku kertoa miten sais -09 mrt motardin niin et se kulkis joku 55-60 ja kiihtyis hyvin? Ja kyllä olen urpo koska en itse tiedä mopoista paljoa..
jooom
Liittynyt:
7.1.2010 16:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut jooom » 2.5.2011 20:44

Jazzeish kirjoitti:Voisko joku kertoa miten sais -09 mrt motardin niin et se kulkis joku 55-60 ja kiihtyis hyvin? Ja kyllä olen urpo koska en itse tiedä mopoista paljoa..

Putkesta kuristus pois ja isompi suutin
Ributti
Pyörä:
Rieju smx pro 50cc 07
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.4.2011 19:22
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut Ributti » 3.5.2011 20:10

Miksi porukka yrittää ohittaa jollain amispatenteilla CDI-boksin rajotuksen? Marssikaa vaa kauppaa tai tilatkaa netist uus sytytysyksikkö and thats it.
jooom
Liittynyt:
7.1.2010 16:29
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut jooom » 3.5.2011 20:31

Koska kaikilla ei ole varaa välttämättä ostaa 300e boksia tai haluaa käyttää rahat johonki muuhun...

E: Ainiin joo taino uusiin riejuihin on aika pakko porata se boxi
Viimeksi muokannut jooom päivämäärä 3.5.2011 23:30, muokattu yhteensä 1 kerran
UberPr0
Pyörä:
Rieju XSpike-08 Ja Suzuki Pv
Liittynyt:
15.6.2009 20:24
Re: Viritys

ViestiKirjoittanut UberPr0 » 3.5.2011 20:39

Mikäs olis sopiva suutin pwrup spikee ku tommone gianelli conti variant pyöräs kii? Nykyää kokoa 100 mutta tuntuu että kaikki teho ei oikee irtoo.. Isompaa? Pienempää?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista