Aprilia SX / RX 2006->

-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut -MJU- » 28.10.2011 15:01

voit laittaa sekasin
Tsekkaa galleria
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 29.10.2011 14:11

Paska ei pysy tyhjäkäynnillä sekunttia kauempaa, ryypyn kanssa pysyy vähän premmin ettei tarvi liikennevaloissa kokoaikaa pumpata kaasua. Mikä on vikana?

Muuten on hyvissä säädöissä.

PS.Ja ei se DRD Pron kytkinkahva mene apriliaan, joten jättäkää sitä pätemistä vähän pienemmälle jos asioista ette vittuakaan tiedä.
Bundexi
Pyörä:
Aprilia SX 50 2008, Samurai 110cc, Husqvarna WRE 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.5.2011 20:53
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Bundexi » 29.10.2011 23:33

Paska ei pysy tyhjäkäynnillä sekunttia kauempaa, ryypyn kanssa pysyy vähän premmin ettei tarvi liikennevaloissa kokoaikaa pumpata kaasua. Mikä on vikana?


Itellä tekee samaa mutta vaan kylmällä koneella.
-rooope
Pyörä:
Aprilia sx -07
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
20.7.2010 23:12
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut -rooope » 30.10.2011 2:22

Miten ois semmonen ku tyhjäkäynti ruuvi? Löytyy kaasarin oikealta (jos oikein muistan) puolelta kun takaa kattoo. Kannattaa säätää lämpimällä koneella niin helpompaa.
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 30.10.2011 12:13

-rooope kirjoitti:Miten ois semmonen ku tyhjäkäynti ruuvi? Löytyy kaasarin oikealta (jos oikein muistan) puolelta kun takaa kattoo. Kannattaa säätää lämpimällä koneella niin helpompaa.


Ei auta,
Trokaaja
Liittynyt:
30.10.2011 15:27
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Trokaaja » 30.10.2011 15:32

Onkos mitä mielipiteistä näistä 06---> malleista? Onko tosiaankin sähköissä nykyään joka välissä ongelmaa? Vai pelittääkö hyvin? Onko mitään merkittäviä eroja säxässä ja räxässä?

vai kannattaako alkuperäinen <----06 malli ostaa mielummin?
jallu_069
Liittynyt:
22.8.2011 21:31
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut jallu_069 » 30.10.2011 15:56

Trokaaja kirjoitti:Onkos mitä mielipiteistä näistä 06---> malleista? Onko tosiaankin sähköissä nykyään joka välissä ongelmaa? Vai pelittääkö hyvin? Onko mitään merkittäviä eroja säxässä ja räxässä?

vai kannattaako alkuperäinen <----06 malli ostaa mielummin?


Ei oo paljoo sähkövikoja. Korkeintaan sulake palaa kerran vuodessa ja säxässä ja räxässä ei ole muuta eroa kuin että säxässä on smoto renkaat.
TumB
Liittynyt:
27.10.2011 14:18
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut TumB » 30.10.2011 16:02

mikäköhän suutin olis rx 08 ku turbokitin tehari tulos? nyt on kuriton vakioputki kiinni ja yllättävän suuri jo nyt (95) mutta toimii kuin unelma. kaverilla on peugeot xps kiinni itseporattu suutin, eli siis on ollu joku 80 suutin ja siitä sitte porattu millisellä terällä läpi ja vähän pyöritelty reunoilta. hänen mopossaan on siis joku n. 100-120 suutin ja toimii erittäin hyvin. eli minkäköhän suuruinen suutin olisi hyvä ja onko jollain kokemuksia huipuista turbokitillä ja 13/53 väleillä?
Bundexi
Pyörä:
Aprilia SX 50 2008, Samurai 110cc, Husqvarna WRE 125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.5.2011 20:53
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Bundexi » 30.10.2011 19:58

TumB kirjoitti:mikäköhän suutin olis rx 08 ku turbokitin tehari tulos? nyt on kuriton vakioputki kiinni ja yllättävän suuri jo nyt (95) mutta toimii kuin unelma. kaverilla on peugeot xps kiinni itseporattu suutin, eli siis on ollu joku 80 suutin ja siitä sitte porattu millisellä terällä läpi ja vähän pyöritelty reunoilta. hänen mopossaan on siis joku n. 100-120 suutin ja toimii erittäin hyvin. eli minkäköhän suuruinen suutin olisi hyvä ja onko jollain kokemuksia huipuista turbokitillä ja 13/53 väleillä?


Itellä oli Technigas niin oli 95 suutin just sopiva. Ja kyllähän noilla väleillä vauhtia saa ihan mukavasti kun oma vehje kulki 85 mittariin eli noin 80 oikeesti (?) välit oli vakiot eli 11-53?
jallu_069
Liittynyt:
22.8.2011 21:31
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut jallu_069 » 30.10.2011 20:17

Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.
Tavkastaja
Pyörä:
EI OLE
Liittynyt:
22.7.2010 0:39
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Tavkastaja » 30.10.2011 21:30

jallu_069 kirjoitti:Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.


otat vaijerin veks
Puuro
Pyörä:
-09 säxä EX, -08 yzf-r125
Paikkakunta:
Helsinki, Herttoniemi
Liittynyt:
24.5.2010 18:28
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Puuro » 30.10.2011 22:30

jallu_069 kirjoitti:Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.

Mä en jaksanu poraa niitä reikii siihe tankoo ku ihan hyvin pystyy käyttää peukalolla ja etusormellaki sillee että ku haluu ryypyn päälle nii peukalo siihe "vivulle" ja etusormi sinne mistä se vaijeri lähtee nii pystyy painaa sen päälle, ja sitte pois vaa silleen että peukalolla työntää siel "vivun" alta ja etu sormel työntää sitä kohtaa mist vaijeri lähtee :D
jjudso
Liittynyt:
15.2.2011 19:33
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut jjudso » 30.10.2011 23:04

Puuro kirjoitti:
jallu_069 kirjoitti:Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.

Mä en jaksanu poraa niitä reikii siihe tankoo ku ihan hyvin pystyy käyttää peukalolla ja etusormellaki sillee että ku haluu ryypyn päälle nii peukalo siihe "vivulle" ja etusormi sinne mistä se vaijeri lähtee nii pystyy painaa sen päälle, ja sitte pois vaa silleen että peukalolla työntää siel "vivun" alta ja etu sormel työntää sitä kohtaa mist vaijeri lähtee :D


ja sen pysty pistään nippusiteelläkin aika hyvin kiinni kun vaan tarpeeks tiukalle vetää
itelläki on sillein
Juk5uu
Pyörä:
Aprilia Sx -07 [EX]
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
28.1.2009 22:40
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut Juk5uu » 31.10.2011 17:50

TumB kirjoitti:mikäköhän suutin olis rx 08 ku turbokitin tehari tulos? nyt on kuriton vakioputki kiinni ja yllättävän suuri jo nyt (95) mutta toimii kuin unelma. kaverilla on peugeot xps kiinni itseporattu suutin, eli siis on ollu joku 80 suutin ja siitä sitte porattu millisellä terällä läpi ja vähän pyöritelty reunoilta. hänen mopossaan on siis joku n. 100-120 suutin ja toimii erittäin hyvin. eli minkäköhän suuruinen suutin olisi hyvä ja onko jollain kokemuksia huipuista turbokitillä ja 13/53 väleillä?

itelläni oli 90 kesähelteillä ja hyvin pelas. 13/53 mittariin sai 103, kotarin mittari näytti jotain 97-98.
J00N4
Pyörä:
[EX] Aprilia Sx 50 '10, [EX] Kymco Vitality 50 '05, Tunturi Super Sport 50 '82
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.11.2009 15:40
Re: Aprilia SX / RX 2006->

ViestiKirjoittanut J00N4 » 1.11.2011 1:00

Tai sit poraat vaan kaks vaivatonta reikää sille ryyppyhärpäkkeelle..
Galleria KLIKK!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista