-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Tavkastaja
- Pyörä:
- EI OLE
- Liittynyt:
- 22.7.2010 0:39
Paska ei pysy tyhjäkäynnillä sekunttia kauempaa, ryypyn kanssa pysyy vähän premmin ettei tarvi liikennevaloissa kokoaikaa pumpata kaasua. Mikä on vikana?
Muuten on hyvissä säädöissä.
PS.Ja ei se DRD Pron kytkinkahva mene apriliaan, joten jättäkää sitä pätemistä vähän pienemmälle jos asioista ette vittuakaan tiedä.
Bundexi
- Pyörä:
- Aprilia SX 50 2008, Samurai 110cc, Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 8.5.2011 20:53
Paska ei pysy tyhjäkäynnillä sekunttia kauempaa, ryypyn kanssa pysyy vähän premmin ettei tarvi liikennevaloissa kokoaikaa pumpata kaasua. Mikä on vikana?
Itellä tekee samaa mutta vaan kylmällä koneella.
-rooope
- Pyörä:
- Aprilia sx -07
- Paikkakunta:
- Naantali
- Liittynyt:
- 20.7.2010 23:12
Miten ois semmonen ku tyhjäkäynti ruuvi? Löytyy kaasarin oikealta (jos oikein muistan) puolelta kun takaa kattoo. Kannattaa säätää lämpimällä koneella niin helpompaa.
Tavkastaja
- Pyörä:
- EI OLE
- Liittynyt:
- 22.7.2010 0:39
-rooope kirjoitti:Miten ois semmonen ku tyhjäkäynti ruuvi? Löytyy kaasarin oikealta (jos oikein muistan) puolelta kun takaa kattoo. Kannattaa säätää lämpimällä koneella niin helpompaa.
Ei auta,
Trokaaja
- Liittynyt:
- 30.10.2011 15:27
Onkos mitä mielipiteistä näistä 06---> malleista? Onko tosiaankin sähköissä nykyään joka välissä ongelmaa? Vai pelittääkö hyvin? Onko mitään merkittäviä eroja säxässä ja räxässä?
vai kannattaako alkuperäinen <----06 malli ostaa mielummin?
jallu_069
- Liittynyt:
- 22.8.2011 21:31
Trokaaja kirjoitti:Onkos mitä mielipiteistä näistä 06---> malleista? Onko tosiaankin sähköissä nykyään joka välissä ongelmaa? Vai pelittääkö hyvin? Onko mitään merkittäviä eroja säxässä ja räxässä?
vai kannattaako alkuperäinen <----06 malli ostaa mielummin?
Ei oo paljoo sähkövikoja. Korkeintaan sulake palaa kerran vuodessa ja säxässä ja räxässä ei ole muuta eroa kuin että säxässä on smoto renkaat.
TumB
- Liittynyt:
- 27.10.2011 14:18
mikäköhän suutin olis rx 08 ku turbokitin tehari tulos? nyt on kuriton vakioputki kiinni ja yllättävän suuri jo nyt (95) mutta toimii kuin unelma. kaverilla on peugeot xps kiinni itseporattu suutin, eli siis on ollu joku 80 suutin ja siitä sitte porattu millisellä terällä läpi ja vähän pyöritelty reunoilta. hänen mopossaan on siis joku n. 100-120 suutin ja toimii erittäin hyvin. eli minkäköhän suuruinen suutin olisi hyvä ja onko jollain kokemuksia huipuista turbokitillä ja 13/53 väleillä?
Bundexi
- Pyörä:
- Aprilia SX 50 2008, Samurai 110cc, Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 8.5.2011 20:53
TumB kirjoitti:mikäköhän suutin olis rx 08 ku turbokitin tehari tulos? nyt on kuriton vakioputki kiinni ja yllättävän suuri jo nyt (95) mutta toimii kuin unelma. kaverilla on peugeot xps kiinni itseporattu suutin, eli siis on ollu joku 80 suutin ja siitä sitte porattu millisellä terällä läpi ja vähän pyöritelty reunoilta. hänen mopossaan on siis joku n. 100-120 suutin ja toimii erittäin hyvin. eli minkäköhän suuruinen suutin olisi hyvä ja onko jollain kokemuksia huipuista turbokitillä ja 13/53 väleillä?
Itellä oli Technigas niin oli 95 suutin just sopiva. Ja kyllähän noilla väleillä vauhtia saa ihan mukavasti kun oma vehje kulki 85 mittariin eli noin 80 oikeesti (?) välit oli vakiot eli 11-53?
jallu_069
- Liittynyt:
- 22.8.2011 21:31
Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.
Tavkastaja
- Pyörä:
- EI OLE
- Liittynyt:
- 22.7.2010 0:39
jallu_069 kirjoitti:Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.
otat vaijerin veks
Puuro
- Pyörä:
- -09 säxä EX, -08 yzf-r125
- Paikkakunta:
- Helsinki, Herttoniemi
- Liittynyt:
- 24.5.2010 18:28
jallu_069 kirjoitti:Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.
Mä en jaksanu poraa niitä reikii siihe tankoo ku ihan hyvin pystyy käyttää peukalolla ja etusormellaki sillee että ku haluu ryypyn päälle nii peukalo siihe "vivulle" ja etusormi sinne mistä se vaijeri lähtee nii pystyy painaa sen päälle, ja sitte pois vaa silleen että peukalolla työntää siel "vivun" alta ja etu sormel työntää sitä kohtaa mist vaijeri lähtee
jjudso
- Liittynyt:
- 15.2.2011 19:33
Puuro kirjoitti:jallu_069 kirjoitti:Kun vaihdoin tänään tangon (Timeless Fatbar) niin tajusin ettei ryypyn vivulle ole niitä reikiä siinä. Miten te olette laittanut sen ja nyt ilmeisesti ryyppy jotenkin sekosi kun on kait koko ajan päällä. Miten pystyisin poistamaan sen käytöstä vähäksi aikaa sillä aika turha muutenkin nytten.
Mä en jaksanu poraa niitä reikii siihe tankoo ku ihan hyvin pystyy käyttää peukalolla ja etusormellaki sillee että ku haluu ryypyn päälle nii peukalo siihe "vivulle" ja etusormi sinne mistä se vaijeri lähtee nii pystyy painaa sen päälle, ja sitte pois vaa silleen että peukalolla työntää siel "vivun" alta ja etu sormel työntää sitä kohtaa mist vaijeri lähtee
ja sen pysty pistään nippusiteelläkin aika hyvin kiinni kun vaan tarpeeks tiukalle vetää
itelläki on sillein
Juk5uu
- Pyörä:
- Aprilia Sx -07 [EX]
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 28.1.2009 22:40
TumB kirjoitti:mikäköhän suutin olis rx 08 ku turbokitin tehari tulos? nyt on kuriton vakioputki kiinni ja yllättävän suuri jo nyt (95) mutta toimii kuin unelma. kaverilla on peugeot xps kiinni itseporattu suutin, eli siis on ollu joku 80 suutin ja siitä sitte porattu millisellä terällä läpi ja vähän pyöritelty reunoilta. hänen mopossaan on siis joku n. 100-120 suutin ja toimii erittäin hyvin. eli minkäköhän suuruinen suutin olisi hyvä ja onko jollain kokemuksia huipuista turbokitillä ja 13/53 väleillä?
itelläni oli 90 kesähelteillä ja hyvin pelas. 13/53 mittariin sai 103, kotarin mittari näytti jotain 97-98.
J00N4
- Pyörä:
- [EX] Aprilia Sx 50 '10, [EX] Kymco Vitality 50 '05, Tunturi Super Sport 50 '82
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.11.2009 15:40
Tai sit poraat vaan kaks vaivatonta reikää sille ryyppyhärpäkkeelle..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista