Hurja Kekettäjä
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -10
- Paikkakunta:
- Lohtaja
- Liittynyt:
- 31.10.2010 20:31
UberPr0 kirjoitti:Mikäs olis sopiva suutin pwrup spikee ku tommone gianelli conti variant pyöräs kii? Nykyää kokoa 100 mutta tuntuu että kaikki teho ei oikee irtoo.. Isompaa? Pienempää?
Mulla on metran kans 110 et isompaa vaan, toki mopokohtasta mut tuossa tapauksessa isompi.
Ributti
- Pyörä:
- Rieju smx pro 50cc 07
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 28.4.2011 19:22
Heneriiii kirjoitti:Koska kaikilla ei ole varaa välttämättä ostaa 300e boksia tai haluaa käyttää rahat johonki muuhun...
E: Ainiin joo taino uusiin riejuihin on aika pakko porata se boxi
50€ rajoittamaton Cdi boksi? ainakin ducatin. Mitäs meinaat tuolla että "Aika pakko porata."?
jooom
- Liittynyt:
- 7.1.2010 16:29
Ributti kirjoitti:Heneriiii kirjoitti:Koska kaikilla ei ole varaa välttämättä ostaa 300e boksia tai haluaa käyttää rahat johonki muuhun...
E: Ainiin joo taino uusiin riejuihin on aika pakko porata se boxi
50€ rajoittamaton Cdi boksi? ainakin ducatin. Mitäs meinaat tuolla että "Aika pakko porata."?
Joo muttakun näihin uusiin (poweruppeihin) ei passaa tuo ducatin cdi... Näin ainakin mä olen ymmärtänyt
xps_sm
- Pyörä:
- Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
- Paikkakunta:
- Oulainen
- Liittynyt:
- 16.12.2007 11:15
Ributti kirjoitti:amispatenteilla
Kyllä tuo ei mikään amispatentti ole.
Ducatin sytytysyksikkö ei passaa, poweruppeihin tulee boksille jotakuinki 15-johtoa ja ducatin boksiin sytytykseltä kolme ja yksi virtalukolta.. Menee hankalaksi jos koittaa saaha pelaamaan.
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia;
KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
nostalgiatune
- Liittynyt:
- 9.10.2010 15:46
joo, ajattelin nyt sitten ton boksin porata. Mutta näin noviisina kysyn, mitä seikkoja kannattaa ottaa poratessa huomioon? Enpä ole koskaan käsiporaa edes käyttänyt... Olisiko viisaampaa porata kaverin pylväsporakoneella? Ja tuo porausohje on hieman epäselvä: otetaanko mitat aivan liittimen juuresta, ja miten saan tarkan mitan, kun boksin pinta ei ole reunoilta tasanen? Ja tuo kaveri tuossa videossa poraa mitatun kohdan vierestä.
(Rieju Power-up Dellorto CDI)
Jonze-
- Pyörä:
- Keeway Hurricane 4t
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 12.6.2010 1:51
nostalgiatune kirjoitti:joo, ajattelin nyt sitten ton boksin porata. Mutta näin noviisina kysyn, mitä seikkoja kannattaa ottaa poratessa huomioon? Enpä ole koskaan käsiporaa edes käyttänyt... Olisiko viisaampaa porata kaverin pylväsporakoneella? Ja tuo porausohje on hieman epäselvä: otetaanko mitat aivan liittimen juuresta, ja miten saan tarkan mitan, kun boksin pinta ei ole reunoilta tasanen? Ja tuo kaveri tuossa videossa poraa mitatun kohdan vierestä.
(Rieju Power-up Dellorto CDI)
Jos pylväsporakone on käytössä niin kyllä, sitten menee varmasti suoraan. Ja jos haluut nipin napin tarkkaan niin avaat boksin niin tiedät ettei mene huti/liiansyvälle.
-Gazzu-
- Pyörä:
- Ei olee
- Paikkakunta:
- TurKu
- Liittynyt:
- 26.10.2009 23:14
Suosittelen avata sen cdi boxin kuoren ja porata sitten, sen verran kallis kapistus.
Jonttu_96
- Pyörä:
- 125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
- Paikkakunta:
- Kangasala
- Liittynyt:
- 21.2.2011 15:54
Jos toi cdi rajottaa noissa power upeis noin 9k niin paljon kiertää rajoittamattomana ja paljo tuo huippuja lisää ja hyödyttääkö muutenkaan cdi:in ohittaminen??
Hurja Kekettäjä
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -10
- Paikkakunta:
- Lohtaja
- Liittynyt:
- 31.10.2010 20:31
Jonttu_96 kirjoitti:Jos toi cdi rajottaa noissa power upeis noin 9k niin paljon kiertää rajoittamattomana ja paljo tuo huippuja lisää ja hyödyttääkö muutenkaan cdi:in ohittaminen??
No ainahan mitä enemmän kierroksia nii enemmän nopeutta!
Mut sitä en tiiä et paljon se tuo nopeutta lisää mutta varmaan semmonen 5-10 km/h (riippuen putkesta, turbokittillähän auttaa eniten, ja vakioputkella vähiten).
-Gazzu-
- Pyörä:
- Ei olee
- Paikkakunta:
- TurKu
- Liittynyt:
- 26.10.2009 23:14
sanotaan näin, että jos kurittomalla putkella ajat, ei paljon eroa oo jos poraat boxin.
Mutta jos hankit teharin, niin kannattaa porata.
turqurz
- Pyörä:
- Rieju rrx 07 power up
- Paikkakunta:
- Punkaharju
- Liittynyt:
- 9.5.2010 20:51
-Gazzu- kirjoitti:sanotaan näin, että jos kurittomalla putkella ajat, ei paljon eroa oo jos poraat boxin.
Mutta jos hankit teharin, niin kannattaa porata.
Kyllä siinä eroa on. Ja kiihtyvyys paranee huomattavasti.
-Gazzu-
- Pyörä:
- Ei olee
- Paikkakunta:
- TurKu
- Liittynyt:
- 26.10.2009 23:14
kaverin mrt:eessä ei paljoa eroa ollu, tosin siinä ei väännäkkään putki niin korkealle, mutta sitten kun laittoi turbokitin niin johan liikkui.
Alemaleksi
- Pyörä:
- osakasa
- Paikkakunta:
- Kangasala
- Liittynyt:
- 5.3.2009 22:23
nostalgiatune kirjoitti:joo, ajattelin nyt sitten ton boksin porata. Mutta näin noviisina kysyn, mitä seikkoja kannattaa ottaa poratessa huomioon? Enpä ole koskaan käsiporaa edes käyttänyt... Olisiko viisaampaa porata kaverin pylväsporakoneella? Ja tuo porausohje on hieman epäselvä: otetaanko mitat aivan liittimen juuresta, ja miten saan tarkan mitan, kun boksin pinta ei ole reunoilta tasanen? Ja tuo kaveri tuossa videossa poraa mitatun kohdan vierestä.
(Rieju Power-up Dellorto CDI)
Et mittaa liittimeltä vaan sen laatikon reunasta.
Myydään Helkama AX:n pytty! Ilmoitus mototallissa.
Evo33333
- Pyörä:
- Peugeot XP Street Evo 3 -10
- Liittynyt:
- 15.5.2010 19:50
Eikö ole muuta keinoa ohittaa rajotinta kuin poraamalla? onko ketään koittanu ledillä?
Jonze-
- Pyörä:
- Keeway Hurricane 4t
- Paikkakunta:
- Riihimäki
- Liittynyt:
- 12.6.2010 1:51
pahanhajuinenkakka kirjoitti:Eikö ole muuta keinoa ohittaa rajotinta kuin poraamalla? onko ketään koittanu ledillä?
Ei. Ellet sitten vaihda koko sähköjä johonkin missä rajoitinta ei ole tai rajoittimen voi ohittaa ledillä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista