Gilera RCR/SMT

Elmoeoeoe
Pyörä:
Gilera RCR -06
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
5.9.2011 20:07
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Elmoeoeoe » 15.5.2012 21:16

Tuuninkiva kirjoitti:Paljo menee gilera smt -07 13/62 väleil vakioputkel ja metran kanssa
11/53 väleillä meni vakiona 60 ja metrakitillä 80

Veikkaisin ettei se vauhti kauhiasti siitä muutu. http://soliferia.parasiitti.org/laskurit.php Tuoltahan voi suuntaa antavia vastauksia saada.
Tuuninkiva
Pyörä:
Gilera Smt -07
Liittynyt:
22.8.2011 21:22
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Tuuninkiva » 15.5.2012 21:24

tommosta oonki koittanu etiskellä :D thx
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 15.5.2012 22:30, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
Gil3joon
Liittynyt:
12.5.2012 4:05
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gil3joon » 18.5.2012 22:38

Moro, eli -10 vuoden gilsussa ois sellanen ongelma että välillä tyhjäkäynti toimii hyvin, mutta sitten taas ei toimi ollenkaan? Mikä oisi mahdollisesti vikana? Säädöt ja siis kaasarihan on 17,5 dellorto joku ei voi nyt muistaa
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 19.5.2012 2:41

Oletko seosruuvia säätänyt ja yksi vaihtoehto, että kaasarissa roska joka tukkii esimerkiksi suuttimen väliaikaisesti.
Daxtter
Liittynyt:
19.5.2012 19:35
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Daxtter » 19.5.2012 22:21

Paljonkos kulkee vakiona ja miten ylämäet jaksaako vääntää? Kaverilla tämmöne mut eihä siit saa mitää tolkkuu ku ei oo sisäänajettu ja kiihtyy tosi hitaasti. Kyseessä -11 smt
Viimeksi muokannut Daxtter päivämäärä 19.5.2012 22:44, muokattu yhteensä 1 kerran
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 19.5.2012 23:19

Oma gilerani meni vakiona parhaillaan n. 53 km/h ryyppy päällä (mittariin 58-59) ja kyllähän se nyt ihan kohtalaisesti mäetkin vääntää tosin välillä joutuu vaihtaa pienempää vaihdetta silmään. Ja sama vuosimalli itellänikin :)
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 19.5.2012 23:23

Pakko sanoo viel, että itsellä oli tosi tukkoinen 2009 vakiona, koska 10mm kuri putkessa Gileroissa ja mulla sattui olemaan 90 suutin pistetty varmaankin 1-omistajalla 1000km huollossa. Vakio on 68 - 72. Ylämäkiä ei oikeen jaksanut yksipäälläkään paljoa vetää, kaksipäällä hyväkun kehtasi ajella. 2-päällä siis vedettiin kaverin kanssa semmoiseen vähän jyrkempään pitkään mäkeen, niin mittari näytti 40 alueella jotain 25 - 30km/h ja autot tuli ohi. Nykyään holkiton putki ja menee useimmat ylämäet 1- päällä n. 50 - 55, eli 5 -6 vaihteella, ennen meni 3-4 vaihteilla. Saattaa olla kyllä tuon suuttimen vika, kun vakiona ei oikee vääntäny. Tasasella meni sitten parhaimmillaan sen 53 mittariin.

Voi olla, että paljon paremmin vääntää vakio gilera, jossa normaalikokoinen suutin ;)
Scero
Pyörä:
Derbi Senda 125 SM -08
Liittynyt:
30.8.2009 20:29
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Scero » 20.5.2012 11:49

Meneeks nää katteet Gilera RCR 05 mopoon?

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... Black.html
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 20.5.2012 12:31

Luulis käyvän, itselläni oli 03 rcr:ässä oranssit vastaavat.
gilera06
Liittynyt:
9.4.2012 12:27
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera06 » 20.5.2012 19:53

Mistäköhän mahtaa johtua gileran koneesta kuuluva kolina polkaistaessa? Kytkin pakkaa ja magneettoakin pyöriteltäessä tietyssä kohdassa jumittaa. Voisiko magneetto olla huonosti? Vasta aukaistu ja runkolaakerit vaihdettu. Voi olla et kasauksessa joku menny väärin :D
Sako600
Liittynyt:
30.4.2012 12:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sako600 » 20.5.2012 21:48

Missä vika kun ei jarruvalo toimi jalkajarrulla, mutta käsijarrulla se aina palaa? Liikeessä meinasivat, että on rikki se jarrupolkimen takana oleva mötikkä ja semmosia ei enää valmisteta. Suorastaan v****** kun ei uskalla kaupungille lähteä ku jos poliisit pysäyttää :itku:
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 21.5.2012 8:12

no sehän sieltä ilmeisesti on paskana, osta joku semmone yleis malli ja patentoit kii http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... f60763054d eli kun toi tappi tulee tosta mötikästä ulos niii valo syttyy. On kyllä hirveen paha juttu jos ei jarruvalo pelaa, ite en misäää nimessä uskaltais ajaa :lol: Tuskin edes sakkoja tulis vaikka poliisit pysäyttäski...
Daxtter
Liittynyt:
19.5.2012 19:35
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Daxtter » 21.5.2012 18:36

Viel semmost et kulkee vissii paremmi ku Beta RR 50? Mut entäs jos ryhtyy kisaa Derbii vastaa? :)
Sako600
Liittynyt:
30.4.2012 12:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sako600 » 21.5.2012 22:09

ite en misäää nimessä uskaltais ajaa :lol: Tuskin edes sakkoja tulis vaikka poliisit pysäyttäski...[/quote]


Nohno... :lol: :lol: :lol:
Alluu-
Pyörä:
Suzuki PV -97
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
10.4.2010 14:31
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Alluu- » 22.5.2012 0:53

gilera06 kirjoitti:Mistäköhän mahtaa johtua gileran koneesta kuuluva kolina polkaistaessa? Kytkin pakkaa ja magneettoakin pyöriteltäessä tietyssä kohdassa jumittaa. Voisiko magneetto olla huonosti? Vasta aukaistu ja runkolaakerit vaihdettu. Voi olla et kasauksessa joku menny väärin :D


Ei varmaan mäntä hakkaa kanteen ? Jumitus voisi johtua männänrenkaista esim.

Tietysti sulla voi olla siellä joku ratas yms. irrallaan? Yhden PV:n koneen kerran ostin, niin kun avasin sen, niin vaihteensiirtäjä oli koneen pohjalla ja myyjä valitti kun ei vaihteet toimi :lol:

Ootko muuten koneöljyt laittanu lootaan?

Daxtter kirjoitti:Viel semmost et kulkee vissii paremmi ku Beta RR 50? Mut entäs jos ryhtyy kisaa Derbii vastaa? :)


Suurin piirtein samanverran kaikki noi menee, X-treme ja X-Race derbeissä kuristettu välityksillä, vapaasti virtaava alkukäyrä, eli ei siis ole kuria. DRD:ssä ja muissa kalliimmissa malleissa taasen on sama kuristus kuin Gilerassa eli holkki. Hukkaputket löytyy kummastakin. Beta on kuulemma laiskimpia mopoja vakiona, johtuen, kun tehdas on kuristanut sen ainoastaan yhdellä kurilla putkessa :seko: Samaa olen kuullut Minarelli - koneisesta Keeway X-Raysta, että yhden kurin poistolla ampasee paljon sähäkämmin, kuin esim. Gilera kurin oton jälkeen.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista