DT/X-Limit 2004-> Viritys

Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 10.3.2012 4:36

Bullshit kirjoitti:Kai ne voi testata, ei nastat pakolliset oo. Kurit pois ja vakiovälit ni ei taida veroja tulla.

Äläkä vitussa muuten aja niitä kelkkareittejä mopolla, ei oo kiva ajaa ku on uria sielä. Toiset maksaa siittä että saa ajaa kelkalla sielä ja että ne pidetään kunnossa ja sitte joku mopopoika päristelee reitillä... ei näin.


Kurit pois ja vakiovälit 11/62 menee yli verorajan.
Bullshit
Pyörä:
Husqvarna SM125 -08, Yamaha DT -10, Suzuki PV -89
Liittynyt:
2.3.2008 17:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Bullshit » 10.3.2012 5:13

Macgaiveri kirjoitti:
Bullshit kirjoitti:Kai ne voi testata, ei nastat pakolliset oo. Kurit pois ja vakiovälit ni ei taida veroja tulla.

Äläkä vitussa muuten aja niitä kelkkareittejä mopolla, ei oo kiva ajaa ku on uria sielä. Toiset maksaa siittä että saa ajaa kelkalla sielä ja että ne pidetään kunnossa ja sitte joku mopopoika päristelee reitillä... ei näin.


Kurit pois ja vakiovälit 11/62 menee yli verorajan.

Mulla meni reilu 70 mittariin, eli mittarin heiton ja tutkavähennysten jälkeen todellaki alle 65.
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 10.3.2012 11:40

Gogge kirjoitti:niitä uusia tutkia mitkä on tarkempia -> ei tutkavirheitä ollenkaan.

Niitä alkaa tosiaan oleen jo joka kylässä, ainakin mitä ite oon seikkaillu. Vakiovälit etkä koskekkaa moricii ja kuri pois putkesta, niin tuo kivasti vääntöö mut ei mee yli verorajan. Ja tosiaankaa kelkkareiteille et mene. Mopojen urat ovat aiheuttaneet monia vaaratilanteita, kun suksi sinne töppää!
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 10.3.2012 18:18

merkkaamattomilla kelkkareiteillä saa ajaa. ;)
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 10.3.2012 18:39

No mutta kelkkailijat siitä ei tykkää ollenkaan. Ja muutenkin fiksua käytöstä ja muidenkin ajattelua olis jos jätettäis ne ihan vaan niiden kelkkojen käyttöön. Oma valintas se toki on, mutta neuvoja koitan antaa...
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 10.3.2012 23:21

Eipäs itellä ainakaan kelkkailijat valittanu, vaikka vedin merkkaamattomalla reitillä. Ei tullut toisinaankaan jälenjälkeä reittiin, taino ehkä renkaan kuviot. Lumi oli sen verran kovaa että ei tehnyt renkaanjälkeä. Tietenkin sitten näillä plussakeleillä on paskempi homma, tulee ihan hitonmoiset urat ja siittä ei paljoa hyvääkää jälkeä tule. Muistuu mieleen parivuotta sitten, ku ajettiin isännän kanssa reitillä, ja siellä oli naapuri ajellut kotkallansa. Helvetinmoiset urat kun rengas sutinut sen verran.

Joten lämpimästi suosittelen plussakeleillä ajamaan nuilla autoteillä.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 12.3.2012 17:05

Vittu! Tänään olin koulusta kotimatkalla ja ajoin normaalisti, kunnes kuului outo särisevä ääni ja detzi sammui. :paha: Avasin penkin, irrotin sen 8mm ledin, yhdistin sinivalkoisen johdon päät, ja sehän lähti käyntiin. Ajoin normaalisti ehkä puoli kilometriä kunnes taas sammui. Penkki auki, yritin parantaa johtojen kontaktia ja polkemalla lähti käyntiin mutta sammui samantien, monen yrityksen jälkeen annoin kunnolla kaasua ja sain pidettyä käynnissä. Loppumatka meni normaalisti, moric tosin rajoittaa taas :x
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 12.3.2012 18:45

niin? semmosia ne ledi/diodi patentit o. kannattaa kolvata kunnola kiinni ja kutistesukkaa perään tai poraat
Bullshit
Pyörä:
Husqvarna SM125 -08, Yamaha DT -10, Suzuki PV -89
Liittynyt:
2.3.2008 17:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Bullshit » 12.3.2012 20:10

Diodi. Toimii.
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 12.3.2012 20:56

No se oli sokeripalalla laitettu ledi ja kutistesukilla & kuumaliimalla eristetty niin että ois varmaa jopa veden alla toiminu. Ledi toimii vieläkin, kannattaako enää yrittää laittaa kiinni? Voiko nuo patentit vaurioittaa moricboxia?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 12.3.2012 21:41

Bullshit kirjoitti:Diodi. Toimii.

ei kaikilla. Riippuu vissiin tähtien asennosta ja sen sellaisesta
Jepsmund
Pyörä:
DTx
Liittynyt:
4.5.2011 1:52
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jepsmund » 14.3.2012 17:20

Poratkaa se ihan suosiol ni säästytte paljolt.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 14.3.2012 20:26

Voihan se niinki olla että esim. isi käskee säilyttää alkuperäset osat ehjinä, nii pakko ohittaa tuolla ledillä.
Mutta onneksi ite ei tarvii nähä vaivaa tuollassesta. :)
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 14.3.2012 21:40

ei kerro isille ;)
Mömmis
Pyörä:
Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
3.4.2011 15:43
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mömmis » 14.3.2012 21:57

Tai esimerkiksi se, että vakiot myyvät 100% paremmin kuin viritetyt mopot. Jos ohittaa jonkin sortin diodilla, vakioksi laittaminen on erittäin helppoa, jos poraa niin jälkeä ei saa millään kunnolla näkymättömiin ja joutuu purkamaan koko boxin yms...........
Kattokaa bikers asiaa! http://www.adressit.com/stop_police_crime
Käykää kaikki tsekkaan projua!
Käy tsekkaa Pösöä, Limittiä ja Ex-Barbia!!!!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista