sanjuro2
- Liittynyt:
- 18.8.2012 13:56
En pakosti aijo ajaa ihan kurittomana joten mistä välistä kannattas kokeilla suuttimia. Tällä hetkellä on kuriton mutta lisään jotain pakoputkeen niin ei kulje liian lujaa. Kannattaako kokeilla silloin suuttimeksi jotain 92-98 suutinta. Muuten mikä on ton mopon sytytys tulppa onko se NGK BR9ES vai mikä kun sekin olis hyvä vaihtaa.
Tällä hetkellä en ole paljon uskaltanut ajaa kun joku sanoi että kone vois leikkaa kiinni jos on vakio suutin kurittomalla.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
- Paikkakunta:
- Punkaharju
- Liittynyt:
- 9.12.2011 20:21
Sehän se tulppa on.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Kyllä todellakin leikkaa joku kerta vakiosuuttimella. Se on kumma kun ihmisillä kestää tajuta et jos kierrokset leijuu niin käy laihalla
imafinland
- Pyörä:
- FZR
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.12.2010 18:08
miiggz kirjoitti:Toi tulpan väriin luottaminen on helvetin turhaa. Keskeltä voi käydä törkeen laihalla mutta ylhäältä rikkaalla, niin kappas vaan tulppa on kahvinruskea. Ja mitä käykään kun keskeltä käy laihalla ja keskikierroksilla useimmiten ajetaan.. Suosittelen vaihtamaan 102 kokoisen suuttimen ja kaasuttimen neulan sokka yhden alemmas.
Kulkupuolta et saa alle 65 jos kurittomana meinaat ajaa. 10/70 välit on melkeimpä ainoa vaihtoehto, mutta siinä ny ei ole mitään järkeä. Oma pösö meni kurittomana 82 11/52 väleillä.
itse asiassa jos neula vaan on laitettu keskelle ni sillon pitäs olla tollai testaaminen toimia...
Seo hyvä kun sen maalaa!
Halfnium
- Pyörä:
- Peugeot XPS -05, Honda Monkey -78
- Paikkakunta:
- Kauhajoki
- Liittynyt:
- 21.8.2010 10:47
Kuinka saa liukuputket irti pumpuista?
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Siihen täytyy tehdä itte oma työkalu, paikalliseen mp liikkeeseen vein suosiolla stefavaihtoon, siellä on jonkin sortin pyöreäkantainen mutteri siellä pumpun sisällä.
imafinland
- Pyörä:
- FZR
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.12.2010 18:08
miiggz kirjoitti:Siihen täytyy tehdä itte oma työkalu, paikalliseen mp liikkeeseen vein suosiolla stefavaihtoon, siellä on jonkin sortin pyöreäkantainen mutteri siellä pumpun sisällä.
siihe mitää omaa työkalua tarvihe

ostat pulttipyssyn, siellä sen pumpun pohjassa o kuusiokolo ruuvi minkä avaamalla se tulee siitä irti

muista sit kattoa mis järjestyksessä palikat tulee ulos et laitat samal taval takasi
Seo hyvä kun sen maalaa!
Kondeee
- Liittynyt:
- 28.8.2012 16:09
samppalinkku
- Pyörä:
- peugeot xps 07
- Paikkakunta:
- kuopio
- Liittynyt:
- 29.11.2010 21:22
eikös -07 ylöspäin oo se power up kone eli tehokkaampi vakiona vai oliko jo -06?
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Kuule se pulttipyssy ei auta mitään, sen keulaputken pohjassa olevassa pultissa on myös mutteri pumpun sisäpuolella liukuputken sisässä joka pitäisi saada lukitettua. Ja jos ihmettelet niin tässä on aivan eri keula sisuskaluiltaan mitä detsissäsi.
imafinland
- Pyörä:
- FZR
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.12.2010 18:08
miiggz kirjoitti:Kuule se pulttipyssy ei auta mitään, sen keulaputken pohjassa olevassa pultissa on myös mutteri pumpun sisäpuolella liukuputken sisässä joka pitäisi saada lukitettua. Ja jos ihmettelet niin tässä on aivan eri keula sisuskaluiltaan mitä detsissäsi.
kuuleppas vaihoin juuri äsken veljen pösöön keula stefat ja aivan samalla tavalla aukesi kuin kaikissa muissakin

tarvitsee vain tarpeeksi kierroksia, en sitten tiedä mistä halpahallista olet omasi ostanut mutta 36€ pulttipyssyllä aukesi että hujahti ja lähti keula palasiksi helpolla
ja eroa detsin keulaan ei juurikaan ollut, samalla periaatteella toimivat molemmat ja mikä helvetin työkalu sitten pystyy pyöreästä mutterista pitämään kiinni kun niin selitit
avaappas ne pumput ja kato mitä sisällä on ennenkuin tulet pätemään
Seo hyvä kun sen maalaa!
miiggz
- Pyörä:
- Honda FMX 650
- Paikkakunta:
- salo
- Liittynyt:
- 11.8.2009 20:22
Itte en edes koittanut pulttipyssyllä koska ei ole tallissa sellasta. Ja se pumpunpohjan pultin mutteri oli valmiiksi löysällä niin ei saanut pitoa mihinkään, niin piti tehä kierretangosta työkalu jolla sai puristettua ruuvipenkin avulla se mutteri liukuputken pohjaa vasten, ja sitte pulttarilla auki. Näin mp huollossa.
imafinland
- Pyörä:
- FZR
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.12.2010 18:08
miiggz kirjoitti:Itte en edes koittanut pulttipyssyllä koska ei ole tallissa sellasta. Ja se pumpunpohjan pultin mutteri oli valmiiksi löysällä niin ei saanut pitoa mihinkään, niin piti tehä kierretangosta työkalu jolla sai puristettua ruuvipenkin avulla se mutteri liukuputken pohjaa vasten, ja sitte pulttarilla auki. Näin mp huollossa.
tuttu huoltanu enduro pyöriä toistakymmentä vuotta ja sano että se pyörii läpite jossei pyöriä tarpeeks nopeasti. Kahdestä pyörästä sain auki sen pulttipyssyllä ja varmasti saa kaikki muutkin...
Seo hyvä kun sen maalaa!
samppalinkku
- Pyörä:
- peugeot xps 07
- Paikkakunta:
- kuopio
- Liittynyt:
- 29.11.2010 21:22
samppalinkku kirjoitti:eikös -07 ylöspäin oo se power up kone eli tehokkaampi vakiona vai oliko jo -06?
??
joltsu
- Pyörä:
- Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 31.7.2011 20:18
Kone on sama, putkessa vain on hieman vähemmän kuristuksia jonka takia tehoa on hieman enemmän.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista