Itelläki kuplii jäähytyssäiliössä, ja kone kuumenee hetkessä. Täytys kans kyllä lisätä nestettä ku minimiviivoilla mennään.
Mut jos joku haluu viä helppiä siihe öljypumpunsäätöön, niin senkus katto aikasemmat viestit, peace
Trokaaja kirjoitti:Ei tässä muutakun, että kuumalla koneella täydellä kaasulla alkaa iskeen yhtäkkiä hirveesti savua, tuorevoitelun säätö n. 1/8 liian rikkaalla ja valuttaa öljyä änkästä. Niin ajattelin ensin säätää siihen vakiosyöttöön. Mut kaippa se on niin pirkuleen vaikeaa sanoa mitä mutteria säätää
Itelläki kuplii jäähytyssäiliössä, ja kone kuumenee hetkessä. Täytys kans kyllä lisätä nestettä ku minimiviivoilla mennään.
Mut jos joku haluu viä helppiä siihe öljypumpunsäätöön, niin senkus katto aikasemmat viestit, peace
-ToK- kirjoitti:Tällä hetkellä vuoden 2008 Derbi DRD PROn vaihteisto auki. Ihmettelen, että pitäisikö vaihteiden vaihtua, vaikkei öljyjä olekkaan (koska lohkot auki)? Aluksi vaihteet vaihtuivat jotenkin, mutta eivät meinanneet pysyä päällä. Ennen avaamista pelitti hyvin. Pitäisikö vetoaksilaa pyörittää vaihtaessa? Entä onko mitään väliä missä asennossa eli mikä vaihde on päällä kun laittaa lohkot kiinni toisiinsa?
Myöskään vaihdeakseli ei mainaa pysyä paikallaan. Johtuisiko siitä, että kytkimen puolen poski ei ole kiinni, eivätkä lohkot yhdessä?
Kannattaako kaikkiin pultteihin laittaa ruuvilukitetta?
Oletteko käyttäneet stefoissa jotakin liimaa vai painaneet vain suurinpiirtein samaan kohtaan kuin missä vanha oli?
Myös neuvoja ja ohjeita derbin koneen kasaamiseen otetaan vastaan, sillä ekaata kertaa lakerta auki : )
Trokaaja kirjoitti:Trokaaja kirjoitti:Miten säädän öljyn syöttöä pienemmälle? Kyllä, olen säätänyt mutterin jo tappiin.
Joku sanoi että suoraan luistista, mutta miten tuo onnistuu kun ei se anna yhtään lisää vaijeria vaikka kuinka repisi..
On sen verran rikkaalla että imaisee 1tkm koko säiliön, tai alle. Ja kyllä, olen etsinyt koko internetin läpikotaisin, enkä löydä mitään apua.
.
..