zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
hahhah aika äijämäinen toi sun patenttis
mut kenelläkää tietoo toho mun ongelmaa tuol ylempää?
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
no edellisen viestisi perusteella kuulostaisi vähän siltä, että vika on uudessa lootaöljyssä jos kerran vanhoilla ei vikaa ilmennyt. olisko viskositeetti kenties väärä eli kylmänä öljy jämähtää liikaa tai siitä puuttuu vaadittava lisäaineistus.
zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
Paha sanoa mitä siel on ku huoltomies vaihto öljyt etujarru korjauksen yhteydessä mut kuitis tais lukee se mitä on käytetty jos se ite kuitti vaa löytyis
mut se on vaa outoo ku se tekee sen ekal käynnistyksel mut sit toisel ei tee ja välil toimii normaalisti vaik mopo ois seissykki jonku aikaa
ja ei auta vaik mopon ollessa sammuneena räpläis vaihteil... ja muute toimii kytkin iha niinku pitäis, onneks.
JA viimeviikon piriste; olin kaupas, mopo normaalisti parkis ja sit joku valopää ajo sitä päi ja lähti pakoo
ylläri et kukaa sivulline ei nähny rekkarii mut törmäyksen näki ja se vitun valopää oli ollu viel nii fiksu et oli nostanu mopon pystyyn XD onneks ei ollu mitää suuri vahinkoi paitsi peilin kiinnike poikki ja kytkinkahvast tuli sellane donitsi mutta sattu olee ylimääräne kahva kotoo ja peilinki sai paikallee normaalisti toisel kiinnikkeel et kustannukset 0€
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
paskonko putkesta katalysaattorin jos täytän paisarin putkimies-vesi-sekoituksella ja jätän muhimaan yön yli koska putki on täynnä pieniä kovia tiivisteen palasia jotka on jäänyt jumiin kattiin koitin heiluttaa/moukaroida putkea mutta palat vaan pysyy sisällä ja mopo viheltää inhottavasti keskikierroksilla ajaessa varmaan juuri noiden palasien takia niin mitä mieltä arvon raati on suunnitelmastani kannattaako toteuttaa kun en muutakaan tapaa keksi?
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
- Liittynyt:
- 21.2.2013 12:24
Otat vaan sen katin vittuun sieltä, ei se vaikuta muuhunkun päästöihin. Turha paska.
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
Jonne mees muual huutelee
ei sitä ihan pelkillä sormilla sieltä putken sisästä vedetä ulos
TuplaBonus
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 16.10.2010 13:33
Kyllähän tota putkimiestä voi alkuun kokeilla, mutta se että lähteekö se katti sillä sieltä niin vähän epäilyttää. Jos ei sillä lähe niin ainut vaihtoehto on pistää paisari kahtia ja sitte hitsaa takasi.
vator14
- Pyörä:
- Husqvarna sm 125
- Liittynyt:
- 1.4.2012 11:04
Jaaha! Olihan sillä vesipumpun stefalla ajettu jo jopa 1500km. Mitähän vielä, anna mun kaikki kestää...
Mikä sen voi rikkoa? Ei se öljyn paineesta ainakaan mene kun on ylivuotoletku.
No toivottavasti saisi huomenna koulun jälkeen kaikki osat niin voisi korjata jo iltaan mennessä. Täytyy vain toivoa ettei ala sellainen samanlainen korjaus rumba tästä kuin viimeksi eli alakerta ym. ym.
Saisi jo sen kevari kortin niin voisi myydä tämän kärsimyksen jollekin uudelle ja innokkaalle.
Tää on kyllä viimene itä pyörä minkä mä osta...
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Osaakos ketään sanoa, että mikä on vikana CPI SX:ssa kun se ei kierrä kuin varmaan 2000rpm, tohon on vaihdettu ducatin puola, mutta ei senkään pitäisi vaikuttaa siihen että ei kierrä yhtään, kaasarinki pitäisi olla säädöissä, eikä putki ole tukossa, rupee itellä ideat loppumaan, että mikä tuossa mahtaisi olla vikana
E. tosta unohtui sanoa, että se pätkii kanssa aikalailla.
Raebaum
- Pyörä:
- Orion RX50 '09, Kawasaki KX85
- Liittynyt:
- 21.2.2013 12:24
Aaboza kirjoitti:Jonne mees muual huutelee
ei sitä ihan pelkillä sormilla sieltä putken sisästä vedetä ulos
Sanoinko, et se pitäs sormilla ottaa?
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.
zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
No sori, otetaan se sit vittuun.
Ja hyvin oot osannu pilkun laittaa
Koitetaanpas nyt pysyä asialinjalla ja asiassa.
Vauhtiviivatarra
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Oivoi, epätoivoista on tuon minun CPI:n kanssa, kun juuri kävi huollossa, ja siihen vaihdettiin aito minarellin kone, ne sano siellä, et ei saa säätöihin, sitten kotona käynnistin sen, ja se lyö liekkiä pakoputkesta, mitä mun pitäis tolle ny tehä, ku testasin säätää seosruuvia, ja neulaa, mutta ei vain tunnu auttavan, suuttimenkaan ei pitäisi olla liian iso taikka pieni
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Siis miten niin ei saa säätöihin huollossa ?
joha nyt on touhua
Jos mopoa ei saa säätöihin siinä on jotain vikaa...
Ite säätämiseen, liekin lyönti voi johtua vääräaikaisesta sytytyksestä tai liian rikkaasta (joskus laihasta) seoksesta, joten sinäänsä vaikea tolla perusteella lähteä sanomaan. Onko sulla sytytys kohillaa ? Ja miten se muuten reagoi ?
Joku fiksumpi voi varmaa sit tästä jatkaakki
zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
eikös sytytystä säädellä magneetosta ni missäs kunnos se on? ja mua ei ainakaa haittais jos iskis liekkii putkest
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Ihmettelin kanssa itsekkin, että miten ei voi olla saanut huollossa säätöihin, mutta se toimii ihan hyvin pintakaasulla, ja kun pitää pintakaasulla hetken rupee kiertämään johonkin 6 000rpm, johon se sit lakkaakin, ja rupeaa joko "mooaamaan", taikka "pätkimään", lämmötkin tuntuu nousevan aika nopeasti.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista