Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Mullois ainenki yks mut seon vaijerikytkimelle
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
Onko sillä osalla joku oma nimikin?
jonääs
- Pyörä:
- Aprilia RS 125 -01, Derbi Black Devil -04 EX: GasGas 50cc ja Hopper
- Paikkakunta:
- parainen
- Liittynyt:
- 5.9.2010 18:15
Täältä löytyy käytetty:
http://purkuosat.net/
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
En kyllä tuolta löytäny millä nimellä se sitte löytys
jonääs
- Pyörä:
- Aprilia RS 125 -01, Derbi Black Devil -04 EX: GasGas 50cc ja Hopper
- Paikkakunta:
- parainen
- Liittynyt:
- 5.9.2010 18:15
se on siinä kytkimen osia paketissa (5€)
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Onkos kukaan kehittänyt jotain kierrosten rajotinta tähän peliin? Ihan kytkimellä tai ilman, miten se toteutettais? Jos joku osaisi selostaa mitä tarvitaan ja mitä tehdä mihinkin johtoon niin olisin kiitollinen, vaikka kokeilumielessä testais miten toimis sähkönen rajotin
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
Juu kyllä vanhas gassus oli rajotin, en kyllä koskaan tarvinnut sitä
Kytkin sen näin:
CDI:n punaiseen johtoon haara ---> on/off kytkin ---> potentiometri(en muista arvoja) ---> kondensaattori ---> maa.
Eli siis oli ihan säädettävä rajoitin!
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
TooByAas kirjoitti:Juu kyllä vanhas gassus oli rajotin, en kyllä koskaan tarvinnut sitä
Kytkin sen näin:
CDI:n punaiseen johtoon haara ---> on/off kytkin ---> potentiometri(en muista arvoja) ---> kondensaattori ---> maa.
Eli siis oli ihan säädettävä rajoitin!
Jees, eli alkaako tollanen rajottaa kierroksia vasta halutusta kohtaa vai? Onko toi potentiometri välttämätön, jos tekis vaan niin että olis ilman kytkintäkin ja rajoittais aina vaan tietystä kohtaa kierroksista? Vai onko toi potentiometri se mikä myöhästää sitä sytytystä vai toi kondensaattori?
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
Mihin kohti kytkimessä tulee se kupuprikka vai tuleelko se vesipumpun akselin päähän? Kuuluuko painelaakerin molemmille puolille prikat vai pelkästään sisäpuolelle? Ei oikein saa selvää nuista räjäytyskuvista
TooByAas
- Pyörä:
- tön
- Paikkakunta:
- Lapua
- Liittynyt:
- 14.2.2008 17:30
sploz kirjoitti:Jees, eli alkaako tollanen rajottaa kierroksia vasta halutusta kohtaa vai? Onko toi potentiometri välttämätön, jos tekis vaan niin että olis ilman kytkintäkin ja rajoittais aina vaan tietystä kohtaa kierroksista? Vai onko toi potentiometri se mikä myöhästää sitä sytytystä vai toi kondensaattori?
Jep, jos sopiva potikka niin saat säädettyä koska se lähtee rajoittamaan. Ei oo välttämätön tuo potentiometri, mutta pelkillä eri kondensaattoreilla on häjy lähteä säätämään sopivaa nopeutta. Ja onnistuu se niinkin että se on koko ajan päällä, mutta en kyllä mene takuuseen että esim. cdi-boksi tai joku kestäis jatkuvaa rajoitusta.. Konkka juurikin pätkii sytytystä.
tolonext kirjoitti:Mihin kohti kytkimessä tulee se kupuprikka vai tuleelko se vesipumpun akselin päähän? Kuuluuko painelaakerin molemmille puolille prikat vai pelkästään sisäpuolelle? Ei oikein saa selvää nuista räjäytyskuvista
Kupariprikasta en tiedä, mutta painelaakerin kummallekkin puolelle kuuluu prikka!
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
Mikäköhän siinä sitten on kun luistaa nii perkeleesti? pystyykös kytkinkopan kannessa olevaa mäntää painamaan alaspäin?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Eiköhän lienee jos kerta kulunut se entinen niin kovasti niin on mäntäkin painunut ulospäin..
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
jonääs
- Pyörä:
- Aprilia RS 125 -01, Derbi Black Devil -04 EX: GasGas 50cc ja Hopper
- Paikkakunta:
- parainen
- Liittynyt:
- 5.9.2010 18:15
tolonext kirjoitti:Mihin kohti kytkimessä tulee se kupuprikka vai tuleelko se vesipumpun akselin päähän? Kuuluuko painelaakerin molemmille puolille prikat vai pelkästään sisäpuolelle? Ei oikein saa selvää nuista räjäytyskuvista
kupuprikka tulee vesipumpun akselin päähän
tolonext
- Pyörä:
- Suzuki PV -93, GAS GAS rookie -05, Yamaha tzr 125cc
- Liittynyt:
- 1.7.2009 19:01
NoNI! nyt hän se alko selvimään! KIITOS TEILLE!
EDIT: Eipä se näköjään ollukkaa kytkimessä se vika
D vaihteisto levisi!
Egez
- Pyörä:
- Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 17.11.2008 21:39
Ostakaa gazzu pois
Piikkiin alkais olla ikää joten siitä proju 900e ^^,
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista