HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
kaikki taas haukkuu toisten mopoja ja kehuu omaansa
itse suosittelisin derbi drd:tä tai peugeot xps evo 3. USD ja muut herkut löytyy molemmista
tosin ei hirveän tykkejä vakiona, mutta mikä mopo olisi? ja se isäpuolen kaveri voi varmaan vähän viritelläkin
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
HegeX_
- Pyörä:
- Honda CR250R -92
Näinhän se on Derbi myyttiset sähkö viat johtuu lähes aina käyttäjästä. itelllä kaikki ite asennetut johdot on kunnolla teipattu ja vedetty sellai ettei hinkkaa mihinkään eikä roiku. Paitsi töötti ei toimi, pitäs ostaa vaan uus töötti ku joku löyny ruuvaril ton paskaks
HONDA
The Power of Dreams
[TEIKKU]
Kyllä mulla ainaki on detsiski ollu samanlaisia sähkövikoja, et johdoista hankautunu kuori pois. Et en ny tiä onko se pelkästää derbin heikko kohta. Entäs Gilera eikö siinäki oo samanalinen rungo ja tekniikka onko siinä sähkövikoja?
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Gilsus samalviisii ku derbis. Täälpäi detseis enemmi sähköis ongelmaa ku derbeis, mut ei piä yleistää. Kumpiki kestää ku vaa pitää huolta.
orion rx
[TEIKKU]
orion rx kirjoitti:http://www.nettimoto.com/mbk/x-limit/1069177
Olisiko hyvä?
Jos myynti-ilmotukses puhutaan totta niin pitääs olla aika hyvä jos koneremppa on tehty oikein eikä sählätty jollaki lailla.
Virheilmoitus
Samalla hinnalla saisi jo uusenduroitakin. Mutta mikäs siinä jos itse tykkää tuommosista, näyttäisi ihan hyväkuntoiselta.
420
oppa
- Pyörä:
- Yamaha DT
Ihan hyvältä näyttää ja kuulostaa, mutta henk. kohtaisesti en maksaisi melki 1k 8v vanhasta uusendosta. Samalla rahalla saat paljon uudempia ja myös hienompia (Y)
CHooo
Mikäs tai mitkäs ois parhaimpia supermotoja/enduroja mitä rahalla sais?
[TEIKKU]
CHooo kirjoitti:Mikäs tai mitkäs ois parhaimpia supermotoja/enduroja mitä rahalla sais?
No laadukkaita merkkejä on:
Derbi
Gilera
Aprilia
Yamaha
MBK
Motorhispania
Malaguti
Peugeot
Rieju
jne.
Et noi on kaikki melkeen samanlaisia toiset Minarellin AM6 koneella, ja toiset taaas Rabasan koneella. Esimerkiksi Yamaha ja MBK sama asia eri väriset vain, niitä ei uutena taida saadakkaan. Ja muutenki nuo Yamaha-Rieju on kaikki samalla koneella, ja melkeen samanlaisia osa samoilla rungoilla.
LaneKit
- Pyörä:
- Haussa
Parhaat mitkä rahal saa on varmaa fantic, hm- moto ja ch racing, tos järjestykses. Jos rahast ei oo pulaa ni osta fantikki
Marjakiisseli
[TEIKKU] kirjoitti:Et noi on kaikki melkeen samanlaisia toiset Minarellin AM6 koneella, ja toiset taaas Rabasan koneella. Esimerkiksi Yamaha ja MBK sama asia eri väriset vain, niitä ei uutena taida saadakkaan.
Derbi, Gilera ja 06-> Aprilia ovat ainoat rabasan koneella olevat, loput tuossa listassa olevat ovat am6 koneella. Ja millä perusteella yamahaa ja mbkta ei uutena saa? Eri asia jos puhutaan niistä vanhanmallisista..
[TEIKKU]
Mä en ainakaa oo Törmänny mihinkää mistä sais tota MBK:ta.
latvis-
- Pyörä:
- Microcar vigro 3 -05
En tunne isäpuolen kaveria se asuu laitilas jossain kait
mut kuiteski en saa virittää paljoo mutta kyllä laitan sen kulkee noin 60
Janiih
- Pyörä:
- Derbi DRD PRO R -06
Pakko puuttua nyt tähän yamaha vs derbi keskusteluun. Eli ensimopona mulla oli DT ja sen myin syksyllä pois ja pihalle tuli drd pro. Yamahalla oli ostaessa ajettu 800km ja takaiskari oli jo löysä, n. 2tkm kohalla keulan stefat alko vuotaa, n. 3tkm kohalla tuorevoitelun vaijeri katkes ja 4tkm kohalla lämpöanturi hajosi. Moposta kyllä pidin huolta, pesin säännöllisesti jne.
Derbillä oon nyt ajanu sen 1tkm ja hyvin pelittäny. Ainoana vikana on ollu vilkkureleen kärähtäminen. Tarkotus ois uusia sähköt kokonaan koska nykyset sen verran huonossa kunnossa vanhojen omistajien jäljiltä.
Jos nyt pitäis valita niin ehdottomasti ottaisin derbin.
Ostetaan jännitesäädin jossa mukana vilkkurele Derbi DRD PRO:hon! Jos löytyy niin pistä YV
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista