lartsu69
paljo muute noilla vireillä kulkee ?
hopperman
- Pyörä:
- tunturi hopper
mulla kulki giannellillä, lyhyillä väleillä, 16mm paskastisäädetyllä jinkellä ja imukaila porattu 14mm ni jotain 75 sai menemää kunno säädöt ja sylinteri viilausta ni jjoha alkaa kulkuja löytyy
E: perkele eihä mulla silloo ollu ollenkaa imukaulaa, suoraa sylkässä oli kiinni kaasari
Viimeksi muokannut hopperman päivämäärä 7.1.2012 18:22, muokattu yhteensä 1 kerran
lartsu69
sitte kyllä jää naapurin manki jälkee
ei mun isoveljen pv:ssä ole imukaulaa ollenkaa ja säädöt päin persettä ja silti kulkee 58,7
lartsu69
tää kuullostaa aika tyhmältä, mutta silti rohkenen kysyä tartteeko hopperis olla vilkkuja kun ajaa liikentees koska siinähän ei vakiona oo auttakaa tyhmää härdäs
vizu
- Pyörä:
- Suzuki PV & Tunturi Hopper
Ei siinä tarvii olla jos ei ole ollu vakionakaa.
lartsu69
|Psychosocial|
- Pyörä:
- Yamaha YZF-R125 '10, EX Tunturi Hopper '93, EX Yamaha YZF-R125(avk) JA EX Yamaha DT50R '02
hopperman kirjoitti:mulla kulki giannellillä, lyhyillä väleillä, 16mm paskastisäädetyllä jinkellä ja imukaila porattu 14mm ni jotain 75 sai menemää kunno säädöt ja sylinteri viilausta ni jjoha alkaa kulkuja löytyy
E: perkele eihä mulla silloo ollu ollenkaa imukaulaa, suoraa sylkässä oli kiinni kaasari
mites oot patentoinu ilma imukaulaa kaasarin kii?
Jos olet ajanut Yamahalla, olet ollut taivaassa. Mutta jos sinulla on Yamaha, omistat palan taivasta;)
Lantti
- Pyörä:
- Liukuri ja thunturi
lartsu69 kirjoitti:paljo muute noilla vireillä kulkee ?
84, nyt kai lähemmäs 90 ku 15h eturissa.
Epäonnistumisen riski on suuri, kun taidoton yrittää opettaa halutonta tekemään tarpeetonta.
75cc - 22mm - Gianelli - 14/28 - 84km/h - Ja kirjaimellisesti huutaa pitempiä välejä
hopperman
- Pyörä:
- tunturi hopper
|Psychosocial| kirjoitti:hopperman kirjoitti:mulla kulki giannellillä, lyhyillä väleillä, 16mm paskastisäädetyllä jinkellä ja imukaila porattu 14mm ni jotain 75 sai menemää kunno säädöt ja sylinteri viilausta ni jjoha alkaa kulkuja löytyy
mites oot patentoinu ilma imukaulaa kaasarin kii?
juu siis kaasari oli toi jinke ni siinä oli just sopiva kiinnityslaippa ittessää että se meni jsutii ja justii ko rälläkällä otti pytyn tuuletusrivasta poies vähäse
E tommone kiinnitys jinkessä
ni meni suoraa ku otti imukaula pois ja suoraa vaa kiinni sylkkää
E: paskavitut se oli kentsen kaasari ku kaverilta varmisti
Viimeksi muokannut hopperman päivämäärä 15.1.2012 23:19, muokattu yhteensä 1 kerran
magelolz
- Pyörä:
- Aprilia sx 125 with 154 polini, 34vhsb,tt-putki/arrow,v-force3,rave2
mistä sais nopeest kuvat ton vaihteiston kokoomiseen. toi perus räjäytyskuva koneesta ei kerro mitään et miten ne tulee sinne.
hopperman
- Pyörä:
- tunturi hopper
eipä taijha olla missää tarkempaa kuvaa, ainakaa korjausoppaassa ei ainakaa ollu
magelolz
- Pyörä:
- Aprilia sx 125 with 154 polini, 34vhsb,tt-putki/arrow,v-force3,rave2
hopperman kirjoitti:eipä taijha olla missää tarkempaa kuvaa, ainakaa korjausoppaassa ei ainakaa ollu
millä vitulla te pistätte näitä vaihteistoja kasaa? lonkalta heitätte? mä en saa sitä mitenkää kasahan ja en edes ymmärrä miten se toimii. kevarissakin on helpompi systeemi ja ohjeet kokoomiseen....
larppa2
- Pyörä:
- hopper tunturi
Tietääkö joku mitään yläkauttasta teharia hopperiin? Olisin kiitollinen jos joku kohtuu hintainen putki löytyis.
vizu
- Pyörä:
- Suzuki PV & Tunturi Hopper
larppa2 kirjoitti:Tietääkö joku mitään yläkauttasta teharia hopperiin? Olisin kiitollinen jos joku kohtuu hintainen putki löytyis.
Eipä taida löytyä mutta kuten jo aikasemmin sanoin että pv:n putkista saa helposti modattua hopperiin sopivan.
larppa2
- Pyörä:
- hopper tunturi
Miten modaat kun itse en saa paisaria mahtumaan?Kuvia?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista