DT/X-Limit 2004-> Viritys

Mamselli
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.10.2010 21:31
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mamselli » 14.3.2012 22:10

Tosiaan sen ledin voi aina ottaa pois ja jos porauttaa ja haluaa rajottamaan takas niin uus morikki maksaa rapiat 250e. Ledit ei maksa kun muutamakymmentä senttiä ja olen varma siitä, että Ledillä ohitetut morikit myy paremmin kun poratut

Jos joku on jotain toista mieltä, niin älä rupea vääntämään rautalangasta tästä asiasta. Jokasella on toki oikeus omaan mielipiteeseen.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 15.3.2012 8:33

Joo minulle on aivan sama. Ei tarvitse sitten tänne tulla itkemään jos diodi/ledi ei toimi. Nyt saa luvan loppua tämä moric keskustelu.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RiZu » 15.3.2012 22:27

Mitenköhän saisin tuon omani kiihtymään hyvin mutta kulkemaan hieman vähemmän kun nykyään?
11/60 väleillä meni vähän yli 70 kurittomana, nyt 10/60 ja menee 65, hiukan yli. Leovinceä oon ajatellu mutta kurillisena se on aika tukkonen ja ilman kuria menee vielä enemmän kun vakioputkella? Tarkotus olisi siis saada kulkemaan noin 55 ja kiihtymään hyvin. Väleiksi on tulossa 10/65. Osaatteko yhtään auttaa :D
GAS OR ASS, no free rides!
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 15.3.2012 23:01

No voithan sinä laittaa sinne aina oman kurin. Tai ota leosta kuri irti, hio vaikka sentin suuremmaksi sitä reikää, ja pistä takaisin. En siis tiedä millanen kuri leossa on, mutta oletan että samallainen ku vakioputkessa.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 15.3.2012 23:10

RiZu kirjoitti:Mitenköhän saisin tuon omani kiihtymään hyvin mutta kulkemaan hieman vähemmän kun nykyään?
11/60 väleillä meni vähän yli 70 kurittomana, nyt 10/60 ja menee 65, hiukan yli. Leovinceä oon ajatellu mutta kurillisena se on aika tukkonen ja ilman kuria menee vielä enemmän kun vakioputkella? Tarkotus olisi siis saada kulkemaan noin 55 ja kiihtymään hyvin. Väleiksi on tulossa 10/65. Osaatteko yhtään auttaa :D

Aivan hirveetä raiskausta tommmosil väleillä ajaa. Sitte ko vejät kummiski aina tuppi nurin nii ei kone kyllä tykkää. ja ko ei hiljempaa voi ajaa ko sit kulkee ehkä 30km/h
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 15.3.2012 23:15

laitat vakioputken ja sinne pieni kuri ja vaik 11/58 ni kyl se sil menee :D
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RiZu » 16.3.2012 0:00

Pidempiä välejä en kyllä rupee laittamaan :D
Nyt on 10/60 ja taakse tulossa se 65.
71 menty vakioväleillä geepeeässään, kiihtyy sopivasti nyt mutta kulkee liikaa :D
GAS OR ASS, no free rides!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.3.2012 0:04

Noin lyhyillä väleillä se ei enää ees kiihdy. Koska menee jo liian lyhyeks, ni kiihtyvyyski kärsii. Lyhyimmät kun ei oo parhaat kiihtyvyyden kannalta. Suosittelisin että laita pidemmät välit ja rajotin kyttien varalle. Tai sitte kuri.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RiZu » 16.3.2012 0:16

Reetuhai2 kirjoitti:Noin lyhyillä väleillä se ei enää ees kiihdy. Koska menee jo liian lyhyeks, ni kiihtyvyyski kärsii. Lyhyimmät kun ei oo parhaat kiihtyvyyden kannalta.

Totta, menee kaikki aika vaihtamiseen.. Mun mielestä on hyvä noilla nykysillä 10/60 väleillä mutta on pitäny saada tota nopeutta pois nii päädyin tollaseen ratkasuun.. Varmaan ostan jonkun e-hyväksytyn tehoputken ja siitä viilaan vähän kuria pois.. E-noksi tai leovince, saa samalla vähän ulkonäköö lisää ja paremmat äänet :D
GAS OR ASS, no free rides!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.3.2012 0:27

Ainoo vaan että tehari kurilla on paskempi kun vakioputki.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 16.3.2012 15:24

Nyt puhuu reetu asiaa. Ja noi välit on oikeesti tosi paksat. Toi 10 rataski syö heti sen päälimäisen laaharin ja hirveet jälet tulee takahaarukkaan
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.3.2012 16:30

Ja myös toi 10z eturatas syö ketjujaki aika paljo.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
MalagutiXSM
Liittynyt:
10.2.2012 15:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MalagutiXSM » 16.3.2012 16:53

Meinaan täs ostaa teharin sitte kun rahaa.tg enox..Niin että moric on porattu niin paljo mopo antaa kierroksia?Antaako enemmän jos ostan esim. Metrakitin Pro Race Cdi?Ois kiva tietää, kiits. :)
Ja entä millaset välit kannattais olla?Ku oli mopo korjaukses jonkin aikaa sitten nii sano että sais rattaat pia vaihtaa, nii samal vois vähä välityksii vaihtaa.Mikkä kanttis olla sit jos tehari, moric porattu jne. Vai kelpaako vakiovälit?
Viimeksi muokannut MalagutiXSM päivämäärä 16.3.2012 17:09, muokattu yhteensä 1 kerran
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 16.3.2012 16:54

Tollaset 11/58 on hyvät, vähä mukavempiki ajella ettei tarvi vaihteitakaa koko ajan vaihella
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.3.2012 17:16

Ite suosittelisin 12 tai 13/58. Mulla oli 12/58, ja olis voinu olla hiukka pidemmätki. Eikä se moric enää rajota, eikä sen tilalle muita bokseja saa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista