miikulix
- Pyörä:
- Yamaha DT vm.00 / Aprilia RX vm.99
Nyt derbi toimii
Piti laittaa nuo vanhat dugatin sähköt takasin ja uus tulppa niin johan hyrähti tulille ilosesti. Nyt ongelmana tuo akku. Mihinkä pitää nuo johot akulta vetää? tulee yksi johto plussasta ja yksi miinuksesta..mihin pitää vetää että saan vilkut toimimaan kunnolla ja että ajossa lataa akkua?
B0mb4R-
- Pyörä:
- Aprillia rx-50 2001
mikä vois olla vikana mun -01 vuosmallin derbi sendassa kun staattori antaa sytytys puolelle virran mutta ei valoille tai vilkuille
oJezze
Tietäisikö kukaan mikä voisi olla vikana, kun kaikki johdot ovat oikein kytketty, mutta taaimmainen ajovalo ei toimi? Derbin malli on Xtreme ja vuosimalli on 2008.
av88
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
oJezze kirjoitti:Tietäisikö kukaan mikä voisi olla vikana, kun kaikki johdot ovat oikein kytketty, mutta taaimmainen ajovalo ei toimi? Derbin malli on Xtreme ja vuosimalli on 2008.
Jos sulla on polttimossa kummatkin langat ehjiä, niin sitten 99% varmuudella lampussa tai sen kiinnityskohdassa on jokin kosketushäiriö. Hio sitä lampun kantaa hiekkapaperilla vähän ja katso toimiiko (itellä toimi takavalossa tolleen).
tempetson
- Pyörä:
- Sairas Solikka ja Evo
mitä eroa on Ducatin ja Leonellin sähköillä??
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Ihan vain lyhyesti sanottuna, niissä on kaikki täysin erilaista. Niiden osat ei ristiin sovi jos sitä haet takaa. Ducatit paremmat varaosasaatavuuden takia.
tempetson
- Pyörä:
- Sairas Solikka ja Evo
mistä tunnistaa että kummat sähköt tuossa derbissä on??
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
Varmaan näppärin tapa on kurkata CDI-boksin suuntaan, eli sinne minne tulpanjohdon toinen pää päättyy. Jos CDI-boksiin itseensä tulee kolme (joskus myös neljä) johtoa itse boksin pohjaan kiinni, kyseessä on Ducatit. Leonellin CDIssä taas roikkuu kaksi johtonippua kiinteästi boksin pohjasta. Johdot on n. parisenttiä pitkiä jonka jälkeen niissä on liittimet.
Leonellin CDI:
http://www.emc24.fi/images/webkuvat/MR62018.jpgDucatin CDI:
http://www.lambrettaspares.com/images/p ... bl0146.jpg
Mömmis
- Pyörä:
- Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Ja itse kaverin kanssa hokasimme siittä kaasarin lämmitys tsydeemistä mikä on takasivukatteen alla, että siinä luki leonelli.
mixxer
Nyt kun asiasta näyttäis olevan puhetta jo valmiiksi niin osaako joku heittää vielä ducatin ja leonellin staattorien ja vauhtipyörien eroja? Mulla kun on luultavasti siis molempia sähköjä jäänyt purkukoneista ja nyt ne on kaikki ihan sekaisin tuolla..
oskariki
Tota osaisko joku auttaa ku ennen toimi kaikki mittariston sähköt ja yhtäkkii bensavalo ei enää toiminu sit otin maskin irti ja katoin sitä bensavaloo jne nii se johdon kohta missä se valo on kiinni on iha lytyssä ja luulen et se elikkä mistä niit johtoi voi ostaa
Ja nyt ku laitoin maskin ja kaikki takas mitkään valot mittaristos ei enää toiminu... Oon huono näis nii jos joku ois kiva ja auttais ;D
Jebex
Ensimmäiseksi, panosta tuohon viestin ulkoasuun, koska ite en ainakaa saanu yhtään selvää mitä yrität kertoa.
Mömmis
- Pyörä:
- Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
oskariki
Kaikki mittariston sähköt....
Tunturi-94
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125
Mites toi kun drd racingin mittari ei näytä mitään tyhjäkäynnillä, ja kun antaa kierroksia niin näyttää kaikkea 0-199. jännitteensäädin tjn?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista