DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 31.8.2012 20:15

Häh? Mitä maski ei anna?
kallaves
Pyörä:
Yamaha DT 50 r 2006
Liittynyt:
12.4.2012 8:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut kallaves » 31.8.2012 20:30

Elä kaksmielisesti mieti asiaa, mut siis ku ilmat pimenee nii tarttis jonki valon eli maskin valo on jostain syystä himmeä, maskikin on vaihdettu ja sähköt tarkastettu ja akku on jees eli onko niitä valoja =:D
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 31.8.2012 20:47

Ennemmin selvittäisin että mikä siinä on ku se on niin himmeä. Jos siis oikein ymmärsin että meinaat hommata sellasen mikä toimii jollain pattereila. Et saa ainakan halvalla sellasta että näkis hyvin.
killedzz
Liittynyt:
25.8.2012 23:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut killedzz » 1.9.2012 1:52

Miten saisin vuoden 2007 dt:n kulkemaan noin 60 km/h ja kiihtyvyyttä pitäisi saada lisää,Tällä hetkellä kierroksenrajotin on porattu ja menee 54km/h GPS. Ajattelin pistää kurittoman vakioputken ja siihen sitten tarpeen mukaan tehdä kurin. Olisiko tämä hyvä idea?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 1.9.2012 12:06

Kyllä. Parempi ehkä olis ollu rajotin, ja enemmän kuria pois, mutta jos moric porattu niin ei voi mitään.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 1.9.2012 13:19

Tarviiko ledivilkuille ledivastukset? Mul on kyl led takavalo eikä siihen tarvinnu laittaa noita vastuksia.

Kiitos vastauksista :)
Riko ensin, mieti sitten
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 1.9.2012 19:09

tarviiiii. Joo mut villku ja valo on kato eriasia ;)
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 1.9.2012 21:18

Joo no eli jos tilaisin tämmöset vilkut http://www.janikaasalainen.fi/vilkkupar ... -9235.html
Niin kummatkohan näistä vastuksista sopii näihin? :D
http://www.janikaasalainen.fi/vilkkuvas ... -2555.html
Vai
http://www.janikaasalainen.fi/vilkkuvas ... -2556.html
Eli toinen on 5w ja toinen 10w.
Riko ensin, mieti sitten
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 1.9.2012 21:30

Noi 10w vastukset joka nurkkaan, ainakin ite jouduin laittamaan ne.

On muuten kalliit vilkut. Eikös nää oo samat?
jondee58
Pyörä:
Malaguti XSM 2010
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.4.2012 18:53
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut jondee58 » 1.9.2012 21:32

Onko mahdollista pitää tuorevoitelu ja pistää vaikka 1% seokset? :D Vai kannattaako vaan ottaa koko tuorevoitelu pois ja pistää 2% (?) seokset?

Ihan vaa ku laitoin e-nox kiinni ni kerkesin tunnin ajella ennenku leikkas kii :D Mäntä paskana :X
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 1.9.2012 21:41

Tuorevoiteluhan antaa 2-2,5% seokset niin miksei se olis tarpeeksi? Itellä on ainakin ollut kurittomana yli 1000km ja tuorevoitelu on pelittänyt hyvin. Sääditkö kaasarin tarpeen mukaan, ettei käynyt laihalla?
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 1.9.2012 21:47

Seosprosentit ovat aina olleet kiistan aihe, mutta itse suosisin mopossa ainakin 2.5% seoksia. Tuorevoitelu itsessään on luotettava ja varmatoiminen kunhan tarkastaa vaijerin kunnon ja voitelun muiden huoltojen yhteydessä. Öljyn lisääminen tankkiin ei toki väärin ole sekään vaikka tuorevoitelu olisi käytössä, useimmissa tapauksissa tälle ei kuitenkaan ole tarvetta.

Kuten Miiggael jo totesikin, kaasarin säädöissä on saattanut olla häikkää jos ainakin pääsuutinta ei ole vaihdettu isompaan teharin asennuksen yhteydessä. Jos säädöt ovat olleet kunnossa, kannattaa tietysti tarkistaa voitelun toimivuus.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
jondee58
Pyörä:
Malaguti XSM 2010
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.4.2012 18:53
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut jondee58 » 1.9.2012 22:02

No kun laitoin e-noxin kiinni nii vaihoin suuttimen 92-->110 , tuntu olevan ihan oikeen kokonen, ajeltii tossa sit ja tunnin verran kerkes kulkee ennenku leikkas. Mut se ei kyl oikee hyytyny ryyppy pääl, ni jotain 115 suutinta kiinni? Onko siintä haittaa jos laittaa bensan sekaan vähän öljyä jos on tuorevoitelu käytössä? Ihan vaan varmuuden vuoksi. Tyhjäkäyntiäkään ei löytynyt ollenkaa, kaasaria pitäs säätää jonku verran.
Voisko toimii tolla 110 suuttimella jos neulaa säätäis?
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 1.9.2012 22:20

Ei oo mitää haittaa tietenkää, laita sitä öljyä vaikka se 1% bensan sekaan jos haluat. Mutta ite justiisa vaihoin suuttimen 110->115 kun kävi vähän laihalla. Voi olla että se oli sulla siitä kiinni. :|
jondee58
Pyörä:
Malaguti XSM 2010
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.4.2012 18:53
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut jondee58 » 1.9.2012 22:25

No nii, ja tietty siitä ku samalla männällä ja koneella ajettu se 15tkm ja sit iskin enox kiinni :P Ja on tot konetta jonki verran raiskattuki.

Mitä jos vuotaa putken ja sylinterin liitoksesta? Voiko leikata kiinni sen takia tai jotain? Mulla on nimittäin e-nox vakioputken jousilla kiinni niin ei välttämättä ole täydellisesti kiinni.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista