zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
Jos booaa nii suutin on liian pieni ja koita magneetolla säätää sytytyksen ajoitusta
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Juu isompaa suutinta se kaipaa
zzzz
- Liittynyt:
- 24.4.2012 21:26
Saako ceparii nestekytkintä? Jos joku tietää jonku sopivan ni vois pistää linkkiä
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Aaboza kirjoitti:Saako ceparii nestekytkintä? Jos joku tietää jonku sopivan ni vois pistää linkkiä
http://www.wandamotor.fi/hydraulinen-ky ... -1904.htmlTuon pitäisi mennä pienellä sovituksella.
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Nyt kun vaihdoin suuttimen, niin se on tälläinen:
http://aijaa.com/6HyCNueli varmaan pitää ruveta sääteleen sytytystä sitten kun ei kierrä.
Nilperr
- Liittynyt:
- 3.5.2013 19:03
Itekki värkkäsin tänään suuttimien kanssa laitoin 98 suuttimen nii oli tasan samanlainen, sitten kokeilin 80 nii kiertää perkuleen hyvin ja 75km/h GPS:sään.
Joppezz kirjoitti:Nyt kun vaihdoin suuttimen, niin se on tälläinen:
http://aijaa.com/6HyCNueli varmaan pitää ruveta sääteleen sytytystä sitten kun ei kierrä.
Nilperr
- Liittynyt:
- 3.5.2013 19:03
Osaako joku kertoa tarkan katalysaattorin paikan paisarissa koska huomenna vedän rälläkällä sen kahtia ja olis kiva tietää sijainti.
Voin ottaa myös pari kuvaa ja että missä se on kun moni muukin on varmaa kiinnostunu siitä.
TuplaBonus
- Paikkakunta:
- Kerava
- Liittynyt:
- 16.10.2010 13:33
se on siellä paisarin loppuosassa eli keskeltä vaa poikki
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
- Paikkakunta:
- Ylivieska
- Liittynyt:
- 4.1.2008 16:49
Vesipumpun stefaan liittyen, oottekos koskaan kattonut kuinka väljä pumpun akselin holkki on?
Väljä holkki tuhoaa stefan hyvin äkkiä ku stefalle tulee liikaa rasitusta. Ja tähän vielä se loppuheitto ett käyttäkää kunnon stefoja (mm skf) eikä mitään kinkkipaskoja joita cpi huolto suosittelee tai käyttää.
Sytytyksen säätöä ei muistaakseni cpin aluslevyssä oo, ja vauhtiksen asentohan on vakio joka asettuu siis kiilalla kohdalleen. Mulla hajos kerran kiila, ja oireili lähes samallatavalla ku videossa^^. Kiila kannattaa vaihtaa aina heti ku siihen tulee pientäki kulumaa, jo pieni epämuodostuma voi vaikuttaa vauhtiksen ulkokehällä nii paljo ajotukseen että ei pelaa enää normaalisti
Rautaputki
- Pyörä:
- Cpi sm -07
- Liittynyt:
- 12.8.2011 18:00
Hei,
Osaisiko joku sanoa mikä tuossa mun cepossa on vikana, kun polkemalla hörähtää vaan ja työntämällä lähtee vaivoin käymään. Ei ole väliä että onko kylmä kone vai lämmin kone, lämpimällä koneella saattaa saada käymään polkemalla. Puristuksia löytyy saman verran mitä aikasemminkin.
hessuhopotin
- Pyörä:
- Terbi Senda 125
- Liittynyt:
- 19.5.2012 9:00
noi käynnistymisongelmat johtuu sähköryypystä, itellä oireili ihan samalla tavalla kunnes tein itse manuaaliryypyn kääntän ohjeilla ja nykyään lähtee yön seisonnankin jälkeen käyntiin aina 1-2 polkasusta kun ennen joutu ottamaan kunnon mäkistartin, polkemalla ei edes lupaillut.
Sande47
- Pyörä:
- Yamaha yz125 vm.2007 ja Yamaha DT 50x vm.2010
- Liittynyt:
- 3.7.2012 14:33
Tuli tommonen putki tilattua cepariin
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... -7297.html mutta se ei mennytkään kiinni ku olin vaihtanut airsalin 50cc pytyn. Saisko jotenki modattua vai lähetänkö takasin ku rahat saa takaisin mutta vakioputkesta en tykkää yhtään
Rautaputki
- Pyörä:
- Cpi sm -07
- Liittynyt:
- 12.8.2011 18:00
hessuhopotin kirjoitti:noi käynnistymisongelmat johtuu sähköryypystä, itellä oireili ihan samalla tavalla kunnes tein itse manuaaliryypyn kääntän ohjeilla ja nykyään lähtee yön seisonnankin jälkeen käyntiin aina 1-2 polkasusta kun ennen joutu ottamaan kunnon mäkistartin, polkemalla ei edes lupaillut.
Ite sain korjattua ongelman sillä, että vaihdoin suuttimen 84->80 lähtee nyt jo polkemalla, mutta tehot katosi
Nyt rupes kiinnostaa tuo manuaaliryypyn tekeminen. Mitenköhän hyvin tuo lähtis, jos ottas automaatti ryypyn pois käytöstä?
Darian199
- Pyörä:
- Cpi SM PRO -08, Yamaha WR 125x, Yamaha Neo's 1998, Yamaha Dt 50 -10, Yamaha Dt Lc "125" -86
- Paikkakunta:
- Salo
- Liittynyt:
- 15.8.2010 10:20
Sande47 kirjoitti:Tuli tommonen putki tilattua cepariin
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... -7297.html mutta se ei mennytkään kiinni ku olin vaihtanut airsalin 50cc pytyn. Saisko jotenki modattua vai lähetänkö takasin ku rahat saa takaisin mutta vakioputkesta en tykkää yhtään
tuossa on vissiin laippakiinnitys kun taas airsalissa on mikä?
"Kaikki on sallittua jossei jää kiinni"
henkka37
- Liittynyt:
- 16.4.2013 1:08
Terve! pikku vika taas cpissä. (cpi sm -09). Eli siis kun ajan yksin niin ei minkäänlaisia ongelmia kulkee mittariin sen 70 (uudelleen kalibroitu, gps tarkistettu), mut sitten kun tulee kaveri kyytiin niin homma alkaa menee metsään. Eli siis vitos/kutos vaihteella kun ajaa kaasupohjassa niin alkaa kuulumaan sellasta naksumista, ja jopa pari kovaa pamaustakin on kuulunut. Mistä saattaisi johtua?
Ja toinen asia on se, että kuinka löysällä ketjut pitäisi olla? miten niitä kiristetään?
kiitos
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista