Puch-moottoriset Tunturit

Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 6.12.2011 18:41

Rengas heiluu U-raudan mukana poikittain ja etuhaarukka heiluu jonkun verran pystysuunnassa. Se tärisee aika pirusti ajettaessa ja kuulemma pitkillä matkoilla meinaa kädet krampata. Saisko mistään täydellisiä vanteita?
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 7.12.2011 16:56

Eiks supersportinki vanteet käy pappiksee? Nolis komiat, oisko kellään myydä?
J.Tuominen
Pyörä:
Yamaha DT -02,Suzuki Pv -93,Tunturi Super Sport,paappis ja Sportti
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
14.9.2008 20:58
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut J.Tuominen » 7.12.2011 18:21

nopeasti tuli puchshopin tilaus 30.11 tilasin maksoin tilisiirrolla tavarat lähti 3.12 tulemaan ja tänään kun tulin kotiin niin paketti oli oven edessä.nopeaa toimintaa.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 8.12.2011 16:13

Koin tänään iloisen yllätyksen kun menin tönkimään varaosalaatikoita, jotka ostin taannoin. Niistä löytyi 2 kokonaista konetta osina, 2 poraamatonta, ja viilaamatonta vakiopyttyä, vakio kansi, ja 1 tunturin oma korkeapainekansi.

Mitäs tollasella tunan omalla korkeapainekannella mahtaa olla hintaa? Meinaan itellä taitaa niitä tällä hetkellä olla 2 tai 3..jos yhden myisin pois, jos siitä jotain saa.

Onko tunturilla muuten jotain omaa virisylkkää tolle simoni teharille, ja korkeapainekannelle? Vai onko se virisylkkä autisa?
pbt
Pyörä:
Takaa työntävä kahenlitranDohc
Paikkakunta:
Töysä
Liittynyt:
29.11.2010 23:50
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut pbt » 8.12.2011 17:12

Kuinka mahdollista on että menee ykkös vaihteen ratas rikki? Aatelin vaan kun ykkösellä voi ajaa tyhjä käynnillä mutta kun laittaa kaasua niin sen jälkeen ikään kuin hyppis vapaan ja ykkös vaihteen väliä. Muutkaan vaihteet ei oikeen tahdo pysyä sisässä ja on raskasta vaihtaa vaihdetta.
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 9.12.2011 8:43

Slerpa_ kirjoitti:Onko tunturilla muuten jotain omaa virisylkkää tolle simoni teharille, ja korkeapainekannelle? Vai onko se virisylkkä autisa?


Laittelin YV:eetä tulemaan, ja sehän on alunperin autisan kansi?
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Throttle » 9.12.2011 16:11

Griffsatz kirjoitti:
Slerpa_ kirjoitti:Onko tunturilla muuten jotain omaa virisylkkää tolle simoni teharille, ja korkeapainekannelle? Vai onko se virisylkkä autisa?


Laittelin YV:eetä tulemaan, ja sehän on alunperin autisan kansi?


Tuo ''Autisa'' kansi omistaa monta nimeä.

Retroilija, kyllä käy muttei taakse kun supersportin vanne on leveämpi. Vanhemmissa supersporteissa edessä 19'' vanne.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 9.12.2011 16:56

Omassa yhdessä kp-kannessa ainakin luki puch.
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Throttle » 9.12.2011 19:26

Pistähän kuvaa, taitaa olla eri muotoinen kuin mitä muut..
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 9.12.2011 19:58

Onks papan jalkatappien tarkotus olla eri tasossa ja heilua vähän?
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Throttle » 9.12.2011 21:10

Kuuluu olla samalla tasolla, ei saisi heilua mutta vanhuuttaan nämäkin alkavat heilua vähäsen.
Kiristä tarvittaessa.
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 10.12.2011 1:31

Sitähän mäkin aattelin mut nuo pultit on niin hemmetin tiukas ettei niit saa ees auki millää. Vois pistää lisää prikkaa välii jos joskus saa auki.
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 10.12.2011 19:46

Lisäsin muutaman hassun Puchin viritysosiin liittyvän kuvan tuonne galleriaani, katsokaa jos kiinnostaa.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Throttle » 10.12.2011 22:59

Tuo Läppäautisan asennusohje oli aika mielenkiintoinen, tosin en saanut hyvin selvää. Onko mitään suosituksia kaasarin koosta yms?
Kivalta näyttää myös tehokäyrä, varsinkin kapealla kierrosalueella!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 10.12.2011 23:14

No eiköhän se 18mm oo hyvä, kerta imukanavakaa ei oo isompi ni eipä isompi kaasarikaa oo parempi.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista