DT/X-Limit 2004-> Viritys

MalagutiXSM
Liittynyt:
10.2.2012 15:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MalagutiXSM » 16.3.2012 17:31

Kiitos, eikö malagutissa ole samat välit kun dt?12/52?Jos ostan sen teharin ja pidän eturattaan saman kokoisena, mutta ostan justiin vaikka sen 58 piikkisen takarattaan niin kulkeeko silti nopeudeltaan kovempaa kun vakioputkella?Olen aika kokematon näis asiois mut haluun oppia! :lol:
Mitä eroa Tecnigas E-Noxilla ja E-Nox Acerolla?Jos joku tietää..
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 16.3.2012 18:28

Aloitusviestissä ne välitykset tais olla ilmoitettu. Uskoisin että kerää huippuja enempi, koska ei tuo takaratas niin kamalasti vaikuta ;) Ja acero-malli on tavallista lakattua terästä kun taas ss malli on ruostumatonta.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
MalagutiXSM
Liittynyt:
10.2.2012 15:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MalagutiXSM » 16.3.2012 18:32

Okei, kiitos!Acerolla varmaan mennään ;D.Viimeinen kysymys, toiset sanoo että E-Noxissa on kuri ja toiset sanoo että ei ole, onkos tietoa siitä?Saako helposti pois ilmanhitsausta ja onko jos ei ota pois niin lähteekö "paljonkin" huipuista pois?
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 16.3.2012 18:46

eipä taida yhtää tarvita hitsiä :lol:
MalagutiXSM
Liittynyt:
10.2.2012 15:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MalagutiXSM » 16.3.2012 19:32

Haha :lol:
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.3.2012 22:47

Älä ihmeessä osta Aceroa, vaan osta ruostumaton. Paljon suositumpi, jälleenmyyntiarvo paljon parempi yms. Ja jos et sitä kuria pois ota niin se on paskempi kun vakioputki.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RiZu » 16.3.2012 23:14

Ehkä paras vaihtoehto on varmaa ostaa se e-hyväksytty e-nox ja viilata siitä vähän kuria pois..
Pieni pelko on kumminkin noita poliisisetiä kohtaan, ettei aivan viitti täälä ajella ettei lopu tuo leikki lyhyeen ja lähe kortti ihan heti kun sen saa :D
GAS OR ASS, no free rides!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.3.2012 23:52

Miks ei vakioputkea ja siittä pienentää kuria?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Miiggael » 17.3.2012 0:41

No jos nuo haluu pitää vakioputken vakiona(?)
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.3.2012 0:55

No vakiokuri irti, peltikuri tilalle, jos haluu vakioks ni normikuri takas.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
MalagutiXSM
Liittynyt:
10.2.2012 15:49
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MalagutiXSM » 17.3.2012 0:58

Itse tosiaan tahtoisin lisää tehoa tuohon härveliini, ei kummempaa.On kuriton vakioputki tällä hetkellä ja tehari kiinnostais :lol:
Mamselli
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
26.10.2010 21:31
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Mamselli » 17.3.2012 1:00

Kiinnostusta ostaa airsallin 70cc pytty?
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RiZu » 17.3.2012 1:18

Normikuria ei oo enää tallella, peltikuri on yks vaihtoehto kyllä. Mutta eipä tuo tecnigas ny paljoo maksa, tuo vakioputki kumminkin on aika kamalan näkönen :D Siitä sitten ottaa vähän kuria pois :D
GAS OR ASS, no free rides!
RQQP3
Liittynyt:
29.10.2009 22:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut RQQP3 » 17.3.2012 10:52

voivoi. Se kuri oikee raiskaa sitä teharia siel putkes :D
Macgaiveri
Pyörä:
Derbi GPR 125 Nude, Suzuki PV, EX Yamaha DT
Liittynyt:
5.8.2011 0:42
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Macgaiveri » 17.3.2012 14:05

Millaisesta pellistä peltikuri kannattaa tehdä? Sopiiko auton lokasuojasta otettu ohut pelti? Pitääkö pelti maalata kuumakestolla tms? :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista