MR4ndom
- Pyörä:
- Rieju Mrt -11
- Liittynyt:
- 9.5.2013 21:04
Mitkä rengaspaineet ois hyvä olla talvella noissa nastarenkaissa jotta pito ois mahdollisimman hyvä? (edessä kuhan ois hyvät pidot)
olpe_
- Pyörä:
- Honda CBR 125 '10 (Tricolor) Rieju MRT '09 Power Up (E-nox),
- Paikkakunta:
- Nokia
- Liittynyt:
- 5.12.2012 22:01
Ei oo varmaa tietoo mut oisko talvella ollu siinä 2 paikkeilla ja kesällä 2,5?
"Toistaiseksi tuntemattomasta syystä miesten kolarit jopa kaksinkertaistuvat kesäisin."
KepaMummo
- Pyörä:
- Yamahat
- Liittynyt:
- 13.5.2013 16:41
Nyt joku voisi selittää vähän tosta riejun renkaasta ja vanteesta että onko renkaassa sisäkumia vai millä periaatteella toi toimii ja miten täytetään ja myös että minkälaiset kumit käypi tuohon.
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Mun tietääkseni ne on mallia tubeless, eli ei ole sisäkumia, siinä vanteen sisäpuolella on jotain tiivistenauhaa(?) Täytetään ihan normisti ja autoventtiilihän näissä on. Käy varmaan ainakin samankokoiset kumit kun siinä on
Saahan siihen sisäkumillisenkin laitettua, mutta pitää vaan ottaa vanteesta se venttiili pois ja tietenkään silloin ei tarvi/kannata ostaa tubeless kumeja.
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
Eipä puolavanteissa oo vannenauhaa. Mutta pinnavanteissa ne taas on. Ja tosiaan vakiona näissä on Tubeless renkaat joten ei oo sisäkumeja. Ja lähes aina renkaat on Tubelessit. Mutta eipä niistä sisärenkaista mitään haittaa ole. Itellä oli vanhassa Riejussa molemmissa renkaissa sisärenkaat. Ja jos tosiaan sisärenkaat haluu laittaa niin Tubeless venttiili irti .
thaitus
- Liittynyt:
- 25.6.2012 1:39
Onko muilla toi takajarru temppuillu? Ite oon jo 5 kertaa sen purkanu ja aina vaan välillä menee löysäks, ilmaamalla pysyy sen viikon kaks ja sit taas menee sellaseks että hädin tuskin ottaa jarruttaes..
On vaihdettu työsylinterin tiivisteet ja kaikki sisuskalut, pääsylinteri avattu ja puhisteltu.. vuotojakaa ei näy missää..
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Missä vika kun ei mrt rajottimen porauksen jälkeen kulje kun 67 13/65 väleillä? Viriä siis kuriton putki, imukaula ja ilmanputsarin reikälevy pois, suutin 112. Voisko olla vieläkin liian raskaat välit? 14/65 väleillä ei jaksa mennä kun 60
Ja sitten mietin kans että voisko putki olla karstoittunut niin paljon, että vaikuttaisi? Kuitenkin melkeen 12tkm ajettu karstoja polttamatta, tai niin ainakin luulen. Voisihan asian tarkistaa edelliseltä omistajalta.
Mursu97
- Pyörä:
- Rieju Mrt -10
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 1.7.2013 13:51
Joo polta tai liuota ihmeessä ne karstat hämmästyt kyllä sitte itelläki oli semmonen puolen sentin kerros töhnää putkes.. Äänet parani ja tehot sen myötä.
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Oisko jotain vinkkejä millä muulla sais kun polttamalla? Kaveri meinas että bensaa putkeeen ja tikku perään. Oon kuullu että jollain viemärinpuhdistus aineilla sais?
olpe_
- Pyörä:
- Honda CBR 125 '10 (Tricolor) Rieju MRT '09 Power Up (E-nox),
- Paikkakunta:
- Nokia
- Liittynyt:
- 5.12.2012 22:01
Bensa pakoputkessa ei ainakaan kaverilla toiminut, ei palanut, liikaa moskaa!
Alfamerin korjausopasta lainaten yks keino ainakin on:
"Vaikean muotoisen pakoputken puhdistuksessa eräs käytännössä hyväksi havaittu keino on kiinnittää sähköporakoneeseen tavallinen vaijeri, joka vedetään pakoputken läpi. Vaijeri viuhtoo porakonetta käyttettäessä hyvin voimakkaasti pakoputken sisällä hakaten samalla karstan irti"
"Toistaiseksi tuntemattomasta syystä miesten kolarit jopa kaksinkertaistuvat kesäisin."
TheTaltsi
- Pyörä:
- Suzuki GSF 600 Bandit Exät: Rieju MRT, Gilera SMT, 2x Monkey, Masai DB, Husqvarna SM 125.
- Paikkakunta:
- Kemi
- Liittynyt:
- 14.6.2013 22:55
thaitus kirjoitti:Onko muilla toi takajarru temppuillu? Ite oon jo 5 kertaa sen purkanu ja aina vaan välillä menee löysäks, ilmaamalla pysyy sen viikon kaks ja sit taas menee sellaseks että hädin tuskin ottaa jarruttaes..
On vaihdettu työsylinterin tiivisteet ja kaikki sisuskalut, pääsylinteri avattu ja puhisteltu.. vuotojakaa ei näy missää..
Mulla on sama että käyty moneen kertaan läpi kummatki jarrut ja kummatki on todellä löysät. Kyllä ne pysäyttää hyvin mutta etujarruaki saa aika pitkälle painaa että takarengas nousee
JVEL
- Paikkakunta:
- Sotkamo
- Liittynyt:
- 9.5.2013 18:53
Mullakin MRX:ssä takajarru temppuilee, vaihdettu tiivisteet, työsylinteri letku ja kaikki moneen otteeseen mutta ei toimi...
olpe_
- Pyörä:
- Honda CBR 125 '10 (Tricolor) Rieju MRT '09 Power Up (E-nox),
- Paikkakunta:
- Nokia
- Liittynyt:
- 5.12.2012 22:01
Juu mulla sama jarrun kanssa, ei vaan sitten millään tunnu toimivan. Koko viime talvi+ kesä ajettu pelkällä etujarrulla.. Niinkuin myös tämäkin
Edit: Maantiesuola tuntuu muuten pahentavan asiaa kanssa.
"Toistaiseksi tuntemattomasta syystä miesten kolarit jopa kaksinkertaistuvat kesäisin."
Hakalanpoika
- Pyörä:
- Rieju Mrt '10
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 10.11.2013 13:13
Onko kellää mittää patenttii toho jalkaa ku on hieman lyhkänen ku laitto koropalan kinni
ni tarttis varmaa jotai väsätä siihe ku menee pelottavaan kulmaan nyt
olis kiva kuulla neuvoja et millast sydeemii on porukat tehny
Viimeksi muokannut Hakalanpoika päivämäärä 2.12.2013 22:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
- Paikkakunta:
- Nummela
- Liittynyt:
- 19.5.2013 0:34
Mulla just päinvastanen ongelma. Hyvä kun tasaselle viittii jättää, pienikin ylämäki jalan suuntaan, niin ei uskalla jättää siihen, vaan pitää kääntää
Iskari vielä silleen, että on korkeempi.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista