KarsTa kirjoitti:jape1994 kirjoitti:Minkä kokonen suutin ja mitkä välit ois hyvät tk:n kanssa?
itellä tk:oon kans 116 suutin ja 13-piikkine, jaksaa vetää 14-piikkistäki,tosin kiihtyminen aika hirasta mutta huiput hyvät..
NemZZ kirjoitti:Nonnii viisaat miehet! Kertokaapas mulle että mistä päin ton pirun cdin löytää, ku oikee tarkotuksella tehtaalla tainnu piilottaa.
jape1994 kirjoitti:KarsTa kirjoitti:jape1994 kirjoitti:Minkä kokonen suutin ja mitkä välit ois hyvät tk:n kanssa?
itellä tk:oon kans 116 suutin ja 13-piikkine, jaksaa vetää 14-piikkistäki,tosin kiihtyminen aika hirasta mutta huiput hyvät..
Paljos sun genericci kulkee?
NemZZ kirjoitti:Viellä tuli kysyttävää, että ku ostin tällasen: http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... 804&theme=
Nii ohjeissa lukee että tää joku ryöstäjä pittää laitta cdin ja pick up cabel tai joku tällane väliin. Kysymys onkin että tietääkö kukaa, mikä toi ryöstäjä on ja missä tää pick up sijaitsee ja minkä näköne? oisin kiitolline jos joku osais auttaa.
AKWM kirjoitti:Mikähän nyt on vikana, kun Trigger ei kiihdy eikä ota kierroksia kunnolla? Kulkee sen 40 km/h(normisti 55).. Mitä kannattaisi lähteä ekana yrittämään? Silmämääräisesti mitään tukoksia en löytänyt, eikä ilmansuodatinkaan ollut likainen.
AKWM kirjoitti:Niin, ja sitten toi etulokari. Kovasti roiskii kuraa feissiin, Polisportin versio varmaan passaa Triggeriin ihan hyvin?