Suzuki PV huolto/tekniikka

riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut riksu26 » 23.2.2013 23:49

Paukuttaako putkesta/kulkeeko paremmin ryyppy päällä? Jos ei paukuta, kokeileppa pistää vähän rikkaamalle.

EDIT: Sain mä muute sen sammutus napin toimimaa.. Tosi hyvin toimiiki... Maadottaa kokoajan :lol: Työnsin nelosella turhaa sitä varmaa n.80 metriä :seko: Se hapotus.. :lol:
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 23.2.2013 23:56

Paukuttaa putkessa, ja topikissa on kyl kerrottu miten on ryyppy ja muu säätely vaikuttanut
Tsekkaa pv proju!
m1k5u
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Paikkakunta:
ruovesi
Liittynyt:
5.11.2010 17:42
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut m1k5u » 24.2.2013 21:21

Sytkävika? Itellä ainakin teki samaa ku löi läpi tulpanjohosta, ja sitte liian aikanen ennakkokin oireili aika samallailla.
"Ne tekköö jokka ossoo, jokka ee ossoo ne arvostelloo."
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 24.2.2013 23:02

Joo sytkävikahan siellä oli, 83 vehkeestä löytyki 82 tekniikka ja kärjellinen sytytys :roll: vaihdoin kärjettömän niin joha alko pelittää paremmi.




Käykö kärjellisen sytytyksen VAUHTIPYÖRÄ kärjettömän pohjalevyn jne kanssa että säästänkö ton toista PVtä varten vai pitääkö ostella uus ?
Tsekkaa pv proju!
__SM__
Pyörä:
Yamaha dt50 sm -07, Yamaha Slider -01, Derbi Xtreme -07, Yamaha JOG -10, Rieju MRT 2011, Suzuki PV -98
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.5.2011 15:20
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut __SM__ » 25.2.2013 23:54

mikäköhän on kun peevee kilisee/sirisee että voiko tämä johtua ihan pelkästään stepparin sylkkysarjasta vai voisko olla jotai muuta syytä? entäpä pätkiminen täyskaasulla piikin vedettyä loppuun? tulpasta ? vai voiko sytkänsäädöt olla päi vittua? plus kuinka paljon peeveen pitäis mennä steppari 60cc läppis, luhao ,16 millinen ja välit 13-35, tuntuu että menis ehkä liian hiljaa noille väleille (about 60) mutta tehoa kuitenkin löytyy kiihtyy hyvin ja keulii pikku nykäsyllä piikillä 8)
m1k5u
Pyörä:
Husqvarna smr 125
Paikkakunta:
ruovesi
Liittynyt:
5.11.2010 17:42
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut m1k5u » 26.2.2013 0:28

Omat PV:t sirisee ja kilisee aina, ja jos piikin loputtua pätkii nii se ei vaan välttämättä yksinkertasesti kierrä siitä enempää, eikä se vakio väleillä mihkään kuljekkaan. Jos nyt satun ihan väärässä olemaan niin korjatkaa joku.
"Ne tekköö jokka ossoo, jokka ee ossoo ne arvostelloo."
__SM__
Pyörä:
Yamaha dt50 sm -07, Yamaha Slider -01, Derbi Xtreme -07, Yamaha JOG -10, Rieju MRT 2011, Suzuki PV -98
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.5.2011 15:20
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut __SM__ » 26.2.2013 0:34

ja kertokaas vähän steppareiden kestosta vai ostanko jo valmiiksi jonku ei steppari sylkän vai ajaako sillä kuitenkin jonkin verran?
jake---
Pyörä:
TE450 ja 2xPV
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
3.10.2010 20:17
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut jake--- » 26.2.2013 1:43

Eipä pyttyjen suhteen oo muuta vaihtoehtoja kuin vakiot, Malossi, Autisa ja RM:t.

Koska PV:ssä on valurautasylinterit niin aina mäntää vaihtaessa hyvää olisi porata seuraavaan ylikokoon ja ylikoon mäntä sisään, paitsi jos ei ole ajettu kuin muutama satanen.
Kuvat.fi Galleria!
__SM__
Pyörä:
Yamaha dt50 sm -07, Yamaha Slider -01, Derbi Xtreme -07, Yamaha JOG -10, Rieju MRT 2011, Suzuki PV -98
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.5.2011 15:20
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut __SM__ » 26.2.2013 22:31

jos nyt yhden vian vielä laittaisi tänne :) peeveestä irtos stumpin johto sieltä nipasta 1. millä ootte laittanu ne takas jos kolvia ei omista? 2. minne stumppi menee siis johdot koska ei tainnut olla siitä kiinni koska ei toiminut vaikka oli johto paikoillaan vai voiko olla siitä kun vaihdoin tangon missä on "maali" päällä ja ei heitä maihin kun painaa stoppia ?
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut riksu26 » 28.2.2013 1:39

No mulla aineki menee piuha sieltä puolalle menevästä virtapiuhasta katkasijan kylkeen. Eipä se oikeen taida toimia jos tanko ei johda sähköä.
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maekine » 2.3.2013 16:31

m1k5u kirjoitti:Omat PV:t sirisee ja kilisee aina, ja jos piikin loputtua pätkii nii se ei vaan välttämättä yksinkertasesti kierrä siitä enempää, eikä se vakio väleillä mihkään kuljekkaan. Jos nyt satun ihan väärässä olemaan niin korjatkaa joku.

Ei sen kyllä pitäs täyskaasulla pätkiä, jos kaikki on kunnossa.
Tulpan vaihto vois auttaa pätkimiseen...
¤SuZuKi¤
Suzuki PV J.N
Liittynyt:
25.10.2012 17:31
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suzuki PV J.N » 3.3.2013 15:43

Joo siis ostin sparewheelistä tämmösen https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... cts_id/381 ja olis pulma miten saisin sen pvseen ku en oo sähkö miehiä jännitesäädinki pitäs laittaa nii miten seki tehdään :| Kiitos etukäteen.
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut siimo- » 3.3.2013 22:57

Kannattaa kertoa minkälainen jännitteensäädin sulla on eli yks vai kolminapanen?
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Suzuki PV J.N
Liittynyt:
25.10.2012 17:31
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suzuki PV J.N » 4.3.2013 12:28

Kolmenapainen :)
sasumeil
Pyörä:
Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.2.2011 18:21
Re: Suzuki PV huolto/tekniikka

ViestiKirjoittanut sasumeil » 5.3.2013 21:49

Mikä on 14mm miken tk suuttimen koko ? kun avasin niin siellä oli 15 ja 12mm mikestä löyty 20 kokonen. Heitin ny kuitenki ton 20 kokosen mut kiinnostas silti tietää :)

Mikäköhän tos sit vois olla vikana.

Setup: 50cc p+, gianelli, vakioputsari, 14mm mikke, TK20, neula keskellä, PS 88, seos 1,5 auki. Käy hyvin, ottaa kierroksia, kiertää, vastaa kaasuun. Ylhäältä pätkii pikkusen ku vähän iso suutin. Ongelmana siis on ku ajan n. 50m pitkään loivaan ylämäkeen kaikki vaihteet loppuun ja rullailen kytkimellä, annan välillä välikaasua jne: Se ei oikeen kestä siinä vaiheessa sitä kaasun antamista (pätkii ja paukkuu putkessa), mooa vaikkei kaasua antaskaan ja lopulta sammuu. Noin 3/4 kerroista pilkkimällä saa pysymään käynnissä. Mitäs säätöä ruettas muuttamaan ?

sasumeil kirjoitti:

Käykö kärjellisen sytytyksen VAUHTIPYÖRÄ kärjettömän pohjalevyn jne kanssa että säästänkö ton toista PVtä varten vai pitääkö ostella uus ?
Tsekkaa pv proju!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista