Derbien virittäminen

Dioxide
Pyörä:
Derbi vaihtanut jo omistajaa
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
3.4.2011 16:14
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Dioxide » 15.10.2014 17:58

Isompi kaasari, isompi pytty.
Brääm Brääm ja baanalle :D
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut .Juho » 15.10.2014 18:13

... toinen putki (korkeakiertoisempi, esim. Gianelli) sitten tietysti isompi pytty ja kaasari, kuten Dioxide ehdotti.

@notreal911 - Ennemmin se 80cc.. hintaero on mitätön, ainakin ulkomailla. ;)
Sitten voit vaihtaa kampuran (tai kiertokangen), laakerit ja kytkimen, jos haluat moottorin kestävän pidempään (jos siis paljon ajettu moottori).

50cc:stä ei juurikaan alavääntöjä taiota. 80cc:ssä saattais olla jo niitä alavääntöjä vähän enemmän (mopoksi).
notreal911
Liittynyt:
26.8.2014 21:29
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut notreal911 » 15.10.2014 19:52

J11 kirjoitti:@notreal911 - Ennemmin se 80cc.. hintaero on mitätön, ainakin ulkomailla. ;)
Sitten voit vaihtaa kampuran (tai kiertokangen), laakerit ja kytkimen, jos haluat moottorin kestävän pidempään (jos siis paljon ajettu moottori).

50cc:stä ei juurikaan alavääntöjä taiota. 80cc:ssä saattais olla jo niitä alavääntöjä vähän enemmän (mopoksi).

Niin, elikkä jos muotoilen tämän vastaamaan kysymykseeni, niin oletettavasti et näe alakerran vahvistamista tarpeelliseksi. Näin minä itsekkin tuumailin.
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut .Juho » 15.10.2014 22:46

Juuri näin.

Ja ne on ne kierrokset, jotka tappavat kiertokangen ja laakerit. ;)
Ei myyjätaho tainnut tätä kertoa edes.. ?

Toi Athenan 50cc pv pytty on tarkoitettu tietääkseni kisakäyttöön ja tehty korkeakiertoiseksi. En siitä enempää ala tarinoimaan, kun en pahemmin ole tutustunut edes Athenan sylintereihin. :|

Mutta ilmeisesti tää myyjätaho ainoastaan halusi rahastaa, "pelottelemalla", että sylinterillä saa niin paljon tehoa, ettei paikat kestä..
JakkeX
Liittynyt:
16.12.2013 20:43
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut JakkeX » 19.10.2014 21:27

Paljonko menisi suurinpiirtein kun laittaa arrowin teharin, kun nyt menee 70km/h 13-65 välit, vakio kurillinen putki, 14mm kaasari ja 50cc?
pupilop
Pyörä:
skyteam monkey chrome edition
Liittynyt:
19.9.2013 16:32
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut pupilop » 19.10.2014 22:28

http://www.opvoeren.nl/merk/derbi/senda ... erbi-senda
Käykö toi putki mopoon derbi drd racing 2013 ja minkälainen putki toi on? Kun sivut laittaa englanninkielisiks niin ei tota putkea löydy tolle mopolle...
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 23.10.2014 20:54

Ihan normi Giannelli, eli pitäisi käydä. DRD Racingit kuitenkin samalla rungolla kuin muut Derbit (paitsi DRD Pro) ja putkikin näyttäisi menevän samalta puolelta kuin muissa.
Dioxide
Pyörä:
Derbi vaihtanut jo omistajaa
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
3.4.2011 16:14
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Dioxide » 24.10.2014 1:04

Gianelli on korkeakierroksine, pitää kovaa naukuntaa. Sopii hyvin 70cc kylkeen, mutta kyllä toi pelittää 50cc. Parempi viimeistely ja laatu muutenkin, kuin turbokitissä.
Brääm Brääm ja baanalle :D
Derbi drd-13
Liittynyt:
4.11.2014 17:51
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Derbi drd-13 » 4.11.2014 18:00

Voiko joku neuvoa miten rajoittimen saa pois derbi drd 13- vuoden mallista? Kun nyt rupee huutaan siinä 62km/h. :D
Aleksimetsäportti
Pyörä:
Gilera Smt 80cc High end
Liittynyt:
15.9.2013 21:06
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Aleksimetsäportti » 4.11.2014 19:18

Jos siinä on rajotettu Cdi boksi niin sun pitää ostaa rajoittamaton jos haluat rajottimen pois. Tuolta löytyy http://www.ajbike.fi/product_info.php?c ... s_id=29883
Katso galleriani!
Dioxide
Pyörä:
Derbi vaihtanut jo omistajaa
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
3.4.2011 16:14
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Dioxide » 6.11.2014 23:08

Opvoeren.nl maksoi 20€ kun aikoinaan sen ostin, kestänyt tähän asti (Yli 3 vuotta) hyvin. En lähtis maksamaan 100 euroa alkuperäisestä
Brääm Brääm ja baanalle :D
ylihessu
Pyörä:
70cc Yamaha dt -08, Derbi x-treme 09, Yamha bw's -98
Liittynyt:
14.9.2014 11:00
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut ylihessu » 2.12.2014 21:36

Eli mopona derbi x-treme 09. Vireinä tyhjä ja kuriton putki. Neula keskellä ja 85 suutin kii mut ei niikö ota pienemmällä kaasulla kierroksia yhtään, täytyy aina pitää kaasu pohjassa että ottaa sitte lopuks kierroksia ja voi vaihtaa vaihetta. Esim jos ajan 3vaihteella kaasupohjassa kun käytän kaasun alhalla nii liikkelle ei enää lähetä ellen pudota 1vaihteelle. Myös 94 suutinta kokeiltu mutta tekee samaa vaikka paremmin sillä toimi. Huiput ainaki 10km/h alempana kun pitäs. Ilman putsarin päältä tämä kumihomma otettu pois mikä ahistaa tätä ilmanputsarin ilman saantia. Voiko joku kertoo yhtää mikä vois olla sopiva suutin tai pitäiskö neulaa säätää? Vai mitä teen että saisin toimii suht normaalisti?
Aleksimetsäportti
Pyörä:
Gilera Smt 80cc High end
Liittynyt:
15.9.2013 21:06
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut Aleksimetsäportti » 2.12.2014 23:09

Neulaa yks pykälä laihemmalle nii pitäis alkaa toimia
Katso galleriani!
ylihessu
Pyörä:
70cc Yamaha dt -08, Derbi x-treme 09, Yamha bw's -98
Liittynyt:
14.9.2014 11:00
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut ylihessu » 3.12.2014 15:33

ja suutin 85?
joulupukki9
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
20.5.2014 21:48
Re: Derbien virittäminen

ViestiKirjoittanut joulupukki9 » 3.12.2014 17:25

Auttavatko nuo racing-läpät mitään vai ostanko suosiolla 15e kalliimmat hiilariläpät ja tuleeko hiilikuituläpillä lisää kierrosherkkyyttä tmv? :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista