Marjakiisseli
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 22.9.2009 18:26
Laita samantien sitä epoxia. Kuumaliima on tohon hommaan aika turha.. kokemusta on
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
Mul kyl tuli siitä tosi jämäkkä ja hyvän tuntunen
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
larmo96 kirjoitti:laitoin aikasemmin jotain rakennusliimaa nyt katon kestääkö kuumaliima ja jos ei kestä nii sitte epoxy
kuumaliima ei kestä paskaakaan
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
mannisim
- Pyörä:
- Yamaha DT 50R -99
- Paikkakunta:
- Sulkava
- Liittynyt:
- 13.11.2009 22:04
larmo96 kirjoitti:onko käytännön kokemusta että mitä liimaa kannattaa käyttää katteen liimaamiseen?
Itsellänikin olisi katteen paikkaaminen tiedossa. Liimaa en ensimmäisenä lähtisi käyttämään vaan ihan muovikittiä tai lasikuitukittiä. Sievä kerros kittiä ja hionta, maalaus ja lakkaus päälle.
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
Laitoin eboksiliimaa katteseen se on ollu siin jonku 3 päivää mut vieläkin tarttuu käsiin. Kovettuuko se milloinkaan?
P..M
- Liittynyt:
- 3.8.2010 23:39
Yleensä epoksi on 2-"osassa" kovetin ja hartsi. Epäilen, että olet käyttänyt vain toista niistä.
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
Sanokaa halpa ja helppo tapa jolla sais mopon vakioks nopeuden puolesta? En raaskis ostaa uutta cdi-boksia. Mihin kohtaan kannattaa laittaa kurit ja mikä kannattaa laittaa eturattaaks?
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
paljoon vakio cdi-boksit rajottaa kierrokset?
J.Tuominen
- Pyörä:
- Yamaha DT -02,Suzuki Pv -93,Tunturi Super Sport,paappis ja Sportti
- Paikkakunta:
- Kauhajoki
- Liittynyt:
- 14.9.2008 20:58
larmo96 kirjoitti:paljoon vakio cdi-boksit rajottaa kierrokset?
4250 Rpm
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
larmo96 kirjoitti:Sanokaa halpa ja helppo tapa jolla sais mopon vakioks nopeuden puolesta? En raaskis ostaa uutta cdi-boksia. Mihin kohtaan kannattaa laittaa kurit ja mikä kannattaa laittaa eturattaaks?
11 piikkinen eturatas vaikka, ja sopiva kuristusprikka/suppilo putken alkuun hitsitäpillä kiinni.
Bernard
- Pyörä:
- Suzuki PV50
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 28.9.2009 20:43
Meinaatko siis ihan ajoon vakioks vai kenties katsastus mielessä?
Jos ihan päivittäiseen ajoon haluat 45km/h kulkevan mopon, niin en menisi hitsailemaan putkeen yhtään mitään, mielummin sähköinen rajotin moottorin kannalta. Ratastuksen avulla toki saa myös säädeltyä huippunopeutta niinkuin tossa sanottiinkin.
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
juu ihan paäivittäiseen ajoon mutta kuitenkin sillein että ei oo iso homma ottaa pois
larmo96
- Liittynyt:
- 16.1.2011 18:00
minkälainen toi sähköinen rajoitin juttu on?
[TEIKKU]
- Liittynyt:
- 28.1.2009 8:55
larmo96 kirjoitti:minkälainen toi sähköinen rajoitin juttu on?
No se on justiin se rajotettu CDi poksi joka rajottaa kierrokset siihen 4250. Ja se ei ole kyllä kovin kiva ajella, kun ei kierrä sen enempää. Toinen vaihtoehto on semmonen 16-asentoinen rajotin, jolla saa säädettyä kierrokset sopivaan kohtaa, mutta siinäki on semmonen ikävä juttu että se pätkii. Ja jos poliisit löytää sen katkasijan, niin se on taas laitonta.
Ernski
- Pyörä:
- peugeot jet force c-tech -06
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 21.12.2007 23:03
yks mut tyhmä vaihtoehto on laittaa 10-62 välit et laittaa kamerliderbin takarattaan mitä pitää vähä modata
speedfight 2 LC -02 myytävänä osina,PILKKAHINTAAN LÄHTEE
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista