TH3R1PP3R
- Pyörä:
- Orion RX50
Laitat samantien 70cc paikalleen vain
mä näin kerran poliisin, sit ajoin kotiin syömään ranskalaisia
Masssim0
vappe123 kirjoitti:ja mikäs toi nokka on mikä vois vaihtaa ja miten se tapahtuu ja onko mitää ideoita minkä kassuttimen pistäis ton romun tilalle ? ja miten toi sytytys säädetään ?
Huoh.... Kaasuttimesta on jauhettu täällä foorumilla iät ja ajat, etkä sen vertaa viitsisi selailla sivuja taaksepäin, josta löydät kaasutin ongelmaasi vastauksen? En viitsi edes kertoa tuohon vastausta josset itse näe vaivaa. Kokeile itse niin näet, niin muutkin joutuvat tekemään. Ja keskity vain siihen mopon huoltamiseen, älä ensimmäisen kilometrin jälkeen rupea toteuttamaan minkäänlaisia nokan vaihtamisia, imu- ja pakoaukon viilamisia tai sytytyksen säätämistä. Opettelet ensimmäiseksi tuon mopon huoltamisen hyvin, sen jälkeen voit aloittaa vaikka putken vaihtamisesta.
Jakez93
- Pyörä:
- Helkama RX50 Supermoto
Tuli eilen oltua TSKM:n miitissä... Mutta itku pitkästä ilosta...Ei helvetin helvetti.. Eilen sitte päätti sytytyspuolan liittimet sanoa sopimuksensa irti, ja sähköjohdot irtos niistä. No ei siinä sitte mitää, tänää otin iskän sähköpakista toiset tilalle ja taas toimii
Ja perkele, puolan kytkin, se vihreä tossa kuvassa, niin hapettunut osaks pilalle:
Paitsi ettei mulla ole tota suurtehopuolaa, mutta muuten kyllä samannäkönen. Onko kellään kokemusta, että onko suurtehopuola parempi? Mitä eroa tavalliseen?
Tsiigaa mikä perse, iha meediumi, iha meediumi
jappe.1995
- Pyörä:
- aprilia RX 50 -09
ei vittu ku osaan sössii näitä hommia..en saa yhtä helvetin nokkaketjun ohjuria enään paikalleen...
muuten menny hyvin tähän asti pytyn laitto kun on osissa ja rauhassa tehnyt...
D huhhuh ei perkele
Jakez93
- Pyörä:
- Helkama RX50 Supermoto
Itku jälleen pitkästä ilosta. Ny hyyty mopo sitten kokonaan. JÄLLEEN KERRAN!
Tällä kertaa se ei vaan suostu lähtemään enää käyntiin. Noh, katsotaan jos puola on rikki. Odottelen uutta suurtehopuolaa. Luulis sen olevan parempi ku ton nykysen paskan. Saatana toinen liitoskohta ruostunut halki melkein..!!! Menee hermot tällasen kanssa. Millä helvetillä vien sen huoltoon? Kun toi menee mun veljelle enkä viitti sitä sille rikkinäisenäkään antaa. Aina päivä pilalla tuon kiinan ruoskan takia.
Anteeksi ruma kielenkäyttöni, mutta menee hermot vähemmästäkin, kun ollut alusta asti enemmän huollossa kuin ajossa.
Tsiigaa mikä perse, iha meediumi, iha meediumi
vappe123
huolla ite niin ne kaikki tekee ketä viel kiinalaist 1000e mopoo huoltoo mikä maksaa 100e kerta sit ku on ajettu 100 00km ni sit on maksettu jo tuplaten se hinta ei kannata viedä : ) ja sit vielä että vaihetaaks tossa orion rx50cc ni vaihteisto öljyt kaveri vaan kyseli enkä muute itekkää tiiä meneekse se kone öljynkans vai pistetääks johki jtn muuta ? INFORMOIKAA KIITOS : )
leXXo
- Pyörä:
- Projekti -07 Xtreme
vappe123 kirjoitti:huolla ite niin ne kaikki tekee ketä viel kiinalaist 1000e mopoo huoltoo mikä maksaa 100e kerta sit ku on ajettu 100 00km ni sit on maksettu jo tuplaten se hinta ei kannata viedä : ) ja sit vielä että vaihetaaks tossa orion rx50cc ni vaihteisto öljyt kaveri vaan kyseli enkä muute itekkää tiiä meneekse se kone öljynkans vai pistetääks johki jtn muuta ? INFORMOIKAA KIITOS : )
SANO SILLE VITUN ISILLES ET ALKAA HUOLTAMAAN TOTA PASKAAS & KYSY SILTÄ SAATANA. KETÄÄN EI KIINNOSTA VASTATA VITTU TOMMOSII "MISSÄ ON PIPPELI" KYSYMYKSIIN. OTA SE SILMÄ POIS PERSEESTÄ JA LUE VAIKKA SE VITUN KÄYTTÖOPAS KIRJA ENNENKUIN KYSYT NELARIN VAIHTEISTOÖLJYISTÄ. Niin uusavuton että itkettää. Muutenkaaeihänmeollamitääysinäidinkielenopettajiijotkalukeetotasunpisteetöntäjapilkutonta paskaa. Noin vitun vaikeaa se on lukea.
Ja emme informoi. Koskaan.Kiitos ja kuittaus.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/90170Viripalikkaa Terpiin!
Ostetaan ajokuntoinen mopo kuin mopo 150e!
Masssim0
vappe123 kirjoitti:huolla ite niin ne kaikki tekee ketä viel kiinalaist 1000e mopoo huoltoo mikä maksaa 100e kerta sit ku on ajettu 100 00km ni sit on maksettu jo tuplaten se hinta ei kannata viedä : ) ja sit vielä että vaihetaaks tossa orion rx50cc ni vaihteisto öljyt kaveri vaan kyseli enkä muute itekkää tiiä meneekse se kone öljynkans vai pistetääks johki jtn muuta ? INFORMOIKAA KIITOS : )
Jos ymmärsin tekstistäsi jotain, niin tässä ei ole kuin yhdet ainoat öljyt (
lue ensimmäinen viesti!). Ehdottaisin että opettelisit kirjoittamaan kunnolla, niin voi olla että sinua myöskin autettaisiin täällä foorumilla. Niin ja kyllä itse huollan pyörääni säännöllisesti.
Ja ehkä on parempi että annan sinulle ensimmäiseen viestiin linkin, voi olla ettet tajunnut mitä tarkoitan tuolla "ensimmäisellä viestillä":
viewtopic.php?f=104&t=81581
vappe123
kiitti kun joku edes kertoi tuon vähän ystävällisemmin : ) ei sii ohje kirjassa lue mitään mitä pitäis tietää : D
Viimeksi muokannut vappe123 päivämäärä 5.9.2011 0:16, muokattu yhteensä 1 kerran
vappe123
ja muuten kun olen kysynyt esim miten itse kannattaa huoltaa mopo niin ei se tarkota etteikö mitää osaa tehdä aatelin vaan varmistaa kun en ole pahemmin mopolla rässinyt etten unoha mitää ja mopot on muutenki iha perseest mut aatelin vaa pitää ees vähä huolta ettei heti hajoo saatana... PS: en ole käynyt koulua normaali luokalla eikä mulle ole opetettu sitä vitun pilkun paikkaa mee nussimaan sitä pilkkuas jonneki muualle sit jos alkaa vituttaa tällänen txt !
Masssim0
vappe123 kirjoitti:ja muuten kun olen kysynyt esim miten itse kannattaa huoltaa mopo niin ei se tarkota etteikö mitää osaa tehdä aatelin vaan varmistaa kun en ole pahemmin mopolla rässinyt etten unoha mitää ja mopot on muutenki iha perseest mut aatelin vaa pitää ees vähä huolta ettei heti hajoo saatana... PS: en ole käynyt koulua normaali luokalla eikä mulle ole opetettu sitä vitun pilkun paikkaa mee nussimaan sitä pilkkuas jonneki muualle sit jos alkaa vituttaa tällänen txt !
Noniin, kerrankin luettavaa tekstiä! Mutta ei nyt kuitenkaan kannata herneitä ottaa ja jokainen oppii tavalla tai toisella asioita. Mopoa kannattaa huoltaa öljyjä vaihtamalla, puhdistamalla välillä osia, kuten kaasutinta, ilmanpuhdistinta yms. rasvailla ketjuja/tiukata sun muita perus asioita, joita olisi hyvä tehdä, jotta ei hajoaisi/tarvitse vaihtaa niin nopeasti. Kyllä opit vielä jokin päivä...
vappe123
kiitos : ) muute kandeisko laittaa tohon 36-38mm pipecrossi ? nyt on bilteman 40mm power filtteri kiinni ja imu ääne aikas mahtavat : D nii ja saaks tohon mitään sen bensa tankin letkun tilalle meneekö esim biltemasta kun saan niitä erivärisiä juttuja siihe ?
sahpe
Heivaa ihmeessä se "POWERfiltteri" roskiin saat vain koneen väljäksi ja suuttimen tukkoon.
vappe123
eli pipecrossia tilaamaan sit : )
ihansama22
- Pyörä:
- Orion Rx70
vappe123 kirjoitti:kiitos : ) muute kandeisko laittaa tohon 36-38mm pipecrossi ? nyt on bilteman 40mm power filtteri kiinni ja imu ääne aikas mahtavat : D nii ja saaks tohon mitään sen bensa tankin letkun tilalle meneekö esim biltemasta kun saan niitä erivärisiä juttuja siihe ?
Joudut laittaan jonkun letkun kaasarin ja ilmanputsarin väliin, ja johda se putsari sillä letkulla kauemmas takaiskarista, ettei iskari ota siihen kiinni. Iteltä sen takia hajonnu 20e pipercrossi
. Ite en saanu alkuaikoina edes toimimaan powerfiltterillä
kulki joku 10 km/h mut saatto olla jossain muussakin vikaa, sillon oli taidot ja tiedot aika alkeelliset
. Kyllä joo saa niita bensatankin letkuja biltemasta
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista