Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Olen varma, sillä oon nyt 2 kertaa putsannut sen kaasarin läpikotaisin, rupee pikku hiljaa vituttaan ku ei oo ajeleen päässy, tosin eipä nuo kelitkään enää mitkään parhaat ole
Haageni
- Pyörä:
- Rieju rrx -06
- Liittynyt:
- 5.12.2010 0:47
Tuo ongelma vois myös johtua huonosta kelistä, itsellä tahtoo joskus sateisella kelillä ilmanputsari imeä kosteutta aiheuttaen booamista. Missä kunnossa sulla tulppa on?
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Tulppa on ihan uus
se tekee noin ->>
http://aijaa.com/f2HHtx
Haageni
- Pyörä:
- Rieju rrx -06
- Liittynyt:
- 5.12.2010 0:47
Jotenki kuullostaa et yrittäs tukehtua. Veikkaan et joko putki karstottunu tai ei saa kunnolla ilmaa, ootko kokeillu ilman ilmanputsaria? Ja mitä muuten tankkasit sinne?
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
tankkasin tankin täyteen 98:a ja tein 2% seokset siihen, ilmaa tuon kyllä pitäisi saada..
Samzaa-
- Pyörä:
- Rieju rrx -09
- Paikkakunta:
- Ilomantsi
- Liittynyt:
- 24.7.2012 22:41
Itelläni oli sama ongelma ja änkän villat oli jostain kumman syystä valahtanu loppupilliin ja tukkinu sen...
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
- Paikkakunta:
- Jokioinen
- Liittynyt:
- 11.11.2011 16:40
Samzaa- kirjoitti:Itelläni oli sama ongelma ja änkän villat oli jostain kumman syystä valahtanu loppupilliin ja tukkinu sen...
Kiitos, Samzaa-!!! testasin toimisiko tuo mun tyhjennetyllä vakioputkella, ja toimi, vissiin on sitten tuo e-nox aivan karstanen
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
- Liittynyt:
- 23.10.2009 18:30
Talvikelit lähestyy ja mulla ois myynnissä talvikatteet riejuun. YV jos alko kiinnostamaan.
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Elikkä tosta mun ongelmasta josta kirjottelin pari sivuu aikasemmi. Mopo siis pätki vähäse ja veto lähti osittai pois päältä ku ajo täyskaasulla melkei max kierroksilla (siis ei ajaessa kiertany loppuu asti, mutta kytkimellä ja vapaalla kiers). Huiput tippu n 10kmh. Tulpan oon uusinu ja kaasarin putsannu ja ilmanputsarin tsekannu. Tänää kokeilin ilman ilmanputsarikotelon kantta, jolloin toimi huomattavasti paremmin. Voiko olla että kylmällä tuo ei saa niin paljon ilmaa kuin lämpimällä, vai vaikuttaako toi 2t öljy millä oon putsarin väliaikasesti öljynny. Toimii nyt kohtalaisesti kun seosruuvia avasi n.5½ kierrosta
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
Olisiko jollakin hyviä vinkkejä miten saada Alkukäyrä irti pytystä kun otin ne jouset siitä irti ja koputtelin kumivasaralla siihen niin ei liikahtanutkaan? Putki on sen verran ruosteessa että pitäisi saada maalattua se. Toinen ongelma on että kaasari on aina pakoputken puolelta aina bensassa. Huomasin sen kun ajelin ekoja testilenkkejä huollon jälkeen niin se valuttaa jostain bensaa. Mitä nopeasti pimeässä lampulla katselin niin sitä bensaa valuu kohon yläpuolelta. Onkohan mitään vaihtoehtoa saada jotkut kaatumatapit tai pidempi tanko nimittäin jos aion ajaa talvella niin pitäisi saada mopo sellaiseen kuntoon että jos kaatuu niin ei katteet pääse osumaan maahan. Olen jo kerran kaatunut tällä (tosin auton vika) ja takakate otti ihan kivasti osumaa mutta etukatteeseen tuli vain muutama naarmu.
Miten onkos näistä männänvaihto vaikea kun nykysellä männällä on on ajettu sellaiset 9200km ja olen kerran männän vaihtanut. Tosin PeeVeestä joten varmaan tässä on enemmän purkamista?
Mitä mäntää suosittelette?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Vemppaat sitä putkea vaan ylös-alas, edes-takas niin pikkuhiljaa irtoo. Katoppa ekaks kohokammion tiiviste ja bensaletku kaasarista ja kaatumatapit kyllä saa, mutta riejuun ei saa kovin paksua kierretankoa, niin menee tapit kaatuessa poikki(näin kävi kaverille kun keuli ympäri, mutta katteet ei kyllä siltikään ottaneet osumaa). Ja saaha siihen fättiksen, se jo suojaa kohtuu hyvin eikä taivu. Männänvaihto on helppo homma, etukatteet ja tankki yms tieltä pois, jäähynesteet ulos ja pytty irti
E: ja esim vertexin männät on hyviä.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Sipasama
- Pyörä:
- Rieju RRX Power Up 50cc (2007)
- Liittynyt:
- 17.1.2010 19:16
Kertokaas, toimiiko Rieju RRX power upis muu CDI ku alkuperääne. Alkuperäinen nimittäin sanoi sopimuksen irti
MAIge
- Liittynyt:
- 24.10.2012 17:07
kertoisko immeiset että meneekö -06 leonelli -09 dellorton cdi-boksin tilalle?
Haageni
- Pyörä:
- Rieju rrx -06
- Liittynyt:
- 5.12.2010 0:47
Ei
sipasama: ei, sitä dellortton boksia ei voi vaihtaa mihinkää jos et vaihda myös kokonaan sähköjä
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
- Liittynyt:
- 23.10.2009 18:30
Joo sähköt pitää vaihtaa. Myöskään digimittari ei toimi silloin ja staattorikin on erilainen ja pitää vaihtaa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista