-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
Suutin kuulostaa ainakin turhan isolta. Itellä oli teharin kanssa 78/82 ja nyt kurittomalla 76 että kannattaa pienempää kokeilla.
Miinux
- Pyörä:
- Derbi senda xtreme -05
- Liittynyt:
- 26.4.2012 18:52
Heei!
Vaihtasin männän ens viikolla, niin mitä kaikkee tarvitsee tilata? Mäntä 39.86 mm, vai minkä kokone?
2 Männän rengasta? Mitkä tiivisteet? Mopo Derbi senda xtreme sm -05, joku vois linkata jos tekee mieli.
lareeee
- Pyörä:
- '** EX ** Derbi Xtreme 2010 , Yamaha DT Rockstar Projekti!,
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 12.8.2012 21:45
Miten Derbin syylärin tuulettimen saisi kytkettyä esim napin perään että saisi itte päälle ettei tarttis oottaa esim lämpenemistä kun se ei taho lähtä pyörimää ollenkaa vaikka käy niin perkaleen kuumaan !
No1
- Liittynyt:
- 16.12.2011 23:27
no eihän seny vaikee oo.. vetää virtapiuhan akulta katkasijalle ja siitä piuha tuulettimen toiseen johtoon vaikka rosvoliittimellä.
shule
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 4.12.2009 23:20
Mikähän tossa derbissä nyt on.. Vaihdoin uuden kannentiivisteen ja pistin uudet nesteet sisälle. Silti savuttaa vieläkin ja painetta paisuntasäiliössä..
Käy tyhjäkäyntiä hyvin mutta ei ota kierroksia. Kulkee sen 25
Missähän vika?
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
- Paikkakunta:
- roi
- Liittynyt:
- 16.5.2012 11:43
Sulla voi olla kansi vinossa. Kokeile suht uutta lasia vasten että onko se vinossa. Mulla teki kans sammaa eikä kannentiivisteen vaihto vaikuttanut mitään, loppujen lopuksi kansi oli vähän vinossa.
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
[leipuri]
- Pyörä:
- Ex Derbi, Yamaha Dt Stunt Project
- Paikkakunta:
- Pirkanmaa, Sastamala
- Liittynyt:
- 20.9.2011 16:58
entäs tulpanjohto ja hattu? Toisaalta kuulostaisi siltä, että olisi kosketushäikkää.. Saa bensaa ja kipinää, mutta saako kokoajan?
if you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!
Tuoppii_
- Pyörä:
- Honda cr 250 -96 Yamaha Dt 125 peugeot xps-08 yz 80cc
- Paikkakunta:
- mikkeli
- Liittynyt:
- 4.5.2010 15:27
Mikä on kaverin derbissä ku vaihettii jäähytysnesteitä niin sieltä ei tullu mitää vaikka säiliö oli täynnä. Kaveri sano et kansi ois vinossa ja ottaa ilmaa sieltä ja siten puskee vaa säiliöön kaiken veden.
Mutta miten se voi vaikuttaa siihen että vedet eivät tule ulos.
Tukoksia ei ole missään. On nyt kova väittely ollu tästä missä vika
jake---
- Pyörä:
- TE450 ja 2xPV
- Paikkakunta:
- Oulainen
- Liittynyt:
- 3.10.2010 20:17
Kannattaa tehdä tuo jäähdytinnesteen laittaminen näin:
Ota se syylärin yläpäästä letku irti, ala valuttamaan vaikka jonkun suppilon kanssa nesteitä, menevät melko hitaasti. Lopeta nesteen lisääminen letkuun syyläristä tulee nestettä ulos siitä mistä oot ottanut letkun irti. Tämän jälkee lisäät vain paisuntasäiliöön nesteet.
shule
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 4.12.2009 23:20
Kville kirjoitti:Sulla voi olla kansi vinossa. Kokeile suht uutta lasia vasten että onko se vinossa. Mulla teki kans sammaa eikä kannentiivisteen vaihto vaikuttanut mitään, loppujen lopuksi kansi oli vähän vinossa.
No nyt otin taas tuon pytyn auki. Kansi oli ihan suora. Mutta nyt kun testasin polkea, (kansi oli auki) niin pytyn alatiivisten kohdalla vuoti vähän jäähdytysnestettä. Auttaako pelkästeen sen tiivisteen vaihto vai pitäskö koko kylki avata?
-ToK-
- Pyörä:
- Derbi drd pro Malossi
- Liittynyt:
- 14.3.2010 18:45
Onko kaikilla, jotka ovat ostaneet Stage6 pinnotetun sylinterisarjan derbiin (uudemmalla koneella) tullut sen sylinterisarjan mukana ATHENAN YKSI renkainen mäntä. Myös helmat vähän vakiomäntää pidemmät. Muutenhan toi setti vastaa aika lailla vakiosettiä.
Muuten huomasin vielä, että tuolla tiivistepussissa on pahvitiivisteen lisäksi kaksi metallista(alumiini?) sylinterin ja lohkon välistä tiivistettä, joista toinen 0,6 ja toinen 0,8 mm paksu. Miten ne kannattaisi sinne asetella vai laitanko ollenkaan? Siis missä järjestyksessä? Myös toi stage6 sylinteri on hiukan vakiota korkempi ehkä n. 1 mm. Ja kannen palotila näyttää vakioon verrattuna matalammalta/pienemmältä.
Entäs onko muilla ollut sellasta ongelmaa että tohon stage6 50cc sylinterisarjan mukana tulleseen kanteen ei saa termostaattia kiinni vakioruuveilla? ruuvit ottaa sinne kannen seinämään kiinni.
Siinä stage6 kannessa ei myöskään ole sitä termostaatin kohditus"nystyrää", mutta sillä tuskin mitään väliä?
Tommonen setti
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/12812Jos joku jolla tommonen setti on viitsisi vastata tai jos joku edes veikkaisi niin olisin erittäin kiitollinen : )
jaani3
- Liittynyt:
- 9.6.2011 0:08
mikähän tos on ku nyt toi mopo on seissy tossa varmaa 1-2kk, ja nyt ku löin tulille ni ei jumankauta mikä savu siitä nousee! lähin ajelee ni auto ei kyllä varmaa ees nähny mua
D savu näytti olevan jossai vaihees aika mustaa :o + pätkii yläkierroksilla iha sikana... kaikki pitäs olla suht kunnossa, voisko johtuu iha siitä et on bensa 2kk vanhaa? kummiski ku 2t öljyt siel seassa ni eiks se "pilaannu" aika nopeesti?
Viimeksi muokannut jaani3 päivämäärä 4.9.2012 17:38, muokattu yhteensä 1 kerran
derbikirso
- Pyörä:
- Derbi X-Race 2007
- Liittynyt:
- 4.7.2012 22:56
Joo eli minun derbi x-race alkoi tukehtumaan e noxilla kovilla kierroksilla. Aluksi mopo toimi mainiosti 2viikon ajan mutta nykyään se röpötti 2 päivää putkeen kovilla kierroksilla eikä ottanut piikkiä 1&2 vaihteella vaan vasta kolmosella ja tänään hyytyi kokonaan. Eli Tecnigas E-Nox on kiinni suutin on kokoa 90 hyytyy kovilla kierroksilla jatkuvasti kuuluu vain booo. Mikäköhän mahtaa olla vialla? Kiitän vastauksista etukäteen!
Dioxide
- Pyörä:
- Derbi vaihtanut jo omistajaa
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 3.4.2011 16:14
jaani3 kirjoitti:mikähän tos on ku nyt toi mopo on seissy tossa varmaa 1-2kk, ja nyt ku löin tulille ni ei jumankauta mikä savu siitä nousee! lähin ajelee ni auto ei kyllä varmaa ees nähny mua
D savu näytti olevan jossai vaihees aika mustaa :o + pätkii yläkierroksilla iha sikana... kaikki pitäs olla suht kunnossa, voisko johtuu iha siitä et on bensa 2kk vanhaa? kummiski ku 2t öljyt siel seassa ni eiks se "pilaannu" aika nopeesti?
Itse löin tulille muutaman kuukauden seisoneen derbin talvenjäljiltä ja toimi ihan moitteetta. Kannattaa toki antaa vähän aikaa käydä paikallaan ja kun on vähän lämmennyt niin vähän jenkaa että heräilee. Ja kai hölskytit oikeen kunnolla että meni bensa ja öljy sekaisin
derbikirso kirjoitti:Joo eli minun derbi x-race alkoi tukehtumaan e noxilla kovilla kierroksilla. Aluksi mopo toimi mainiosti 2viikon ajan mutta nykyään se röpötti 2 päivää putkeen kovilla kierroksilla eikä ottanut piikkiä 1&2 vaihteella vaan vasta kolmosella ja tänään hyytyi kokonaan. Eli Tecnigas E-Nox on kiinni suutin on kokoa 90 hyytyy kovilla kierroksilla jatkuvasti kuuluu vain booo. Mikäköhän mahtaa olla vialla? Kiitän vastauksista etukäteen!
Vaikuttaa että mäntä on kohta menossa, jos väännöttömyyttä ja hyytymistä. Toisaalta on kyllä aivan liian iso suutin, jos vakio kaasari on.
Brääm Brääm ja baanalle :D
jaani3
- Liittynyt:
- 9.6.2011 0:08
On annettu käydä monta minuuttia ja annettu reilulla kädellä kaasua mut silti tekee vaan tota. Juu hölskyttelin mä.
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 4.9.2012 21:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista