DT/X-Limit 2004-> Viritys

Masa1db
Liittynyt:
18.5.2014 20:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Masa1db » 5.10.2014 22:00

Mikäs vois olla ku mopo ruvennu pätkimään iha perkeleesti :nolo: .. Cdi ohitettu ledillä ja huomasin, että ledi ei enään pala, niin korjaantuuko ongelma uusimalla ledi?? Itse en ole siis lediä laittanut vaan edelliseltä omistajalta :roll: vm-08 yamaha dt
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 6.10.2014 19:04

Kokeile. Tulppaa kans voi huviksi vaihdella.
Detsoni80
Liittynyt:
27.3.2012 21:14
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Detsoni80 » 6.12.2014 14:51

...
Viimeksi muokannut Detsoni80 päivämäärä 15.12.2014 23:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Ghinni
Pyörä:
Yamaha DT 09
Liittynyt:
7.12.2014 13:08
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Ghinni » 7.12.2014 13:12

Tietämättömänä pari kysymystä.

1. Mahtaakohan tuo Malossin rajoittamaton CDI-Yksikkö käydä -09 DT:seen? Kyseinen tuote löytyy Moposportista, sillä en nyt jaksa linkata sitä tähän.

2. Saiskohan DT:een takaiskaria jäykennettyä jollakin tavalla? Sillä se on todella löysä.
:roll:

EDIT: Kolmas kysymys, mistähän löytäisi Deeteeseen smoto vanteet? Jotain kuullu että Derbi DRD:een vanteet kävisi pienellä muokkauksella.

EDIT2: Puolethan kysymyksistä tästäkin kuuluisi tuonne pikkukysymykset osioon.
casper.f
Liittynyt:
28.5.2014 16:32
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut casper.f » 16.1.2015 13:17

Ostin tässä äskettäin x-limitin vm. - 05 ja tuli mieleen että kun on täysin kuriton peli kyseessä ja 12-52 välit nii minkälaisia maksimeja voisin näillä välityksillä saavuttaa ja ovatko hyvät välit tyhjälle putkelle? Itse en pääse kokeilemaan sisäänajossa olevan männä takia.
Stuge!
Pyörä:
Rieju RRX Spike 08 (EX), Yamaha DT 04 joka 09 koneella
Liittynyt:
4.10.2013 23:55
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Stuge! » 22.3.2015 23:54

Nyt tarviis apuja detsin kanssa! Eli mikä vois olla vikana tällä hetkellä on kiinni on enoxi, piperi ja 128 suutin, ryyppy pois päältä ei kierrä sillä röpöttää ja pätkii. Ryyppy päällä kiertää paikallaan mutta ajossa alakierroksilta booaa. Tyhjä käynnillä ryypyn päälle laitettaessa kierrokset nousee.(käy siis olevinaan laihalla)
Tulppa on kuitenkin musta. Rupee pikkuhiljaa loppumaan ideat kesken miten sais toimimaan.
MopoDUDE
Pyörä:
Aprilia Rs 125 Spains no1,Yamaha DT50X -08, Skyteam st70y -02
Liittynyt:
5.5.2014 21:25
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MopoDUDE » 23.3.2015 14:21

Stuge! kirjoitti:Nyt tarviis apuja detsin kanssa! Eli mikä vois olla vikana tällä hetkellä on kiinni on enoxi, piperi ja 128 suutin, ryyppy pois päältä ei kierrä sillä röpöttää ja pätkii. Ryyppy päällä kiertää paikallaan mutta ajossa alakierroksilta booaa. Tyhjä käynnillä ryypyn päälle laitettaessa kierrokset nousee.(käy siis olevinaan laihalla)
Tulppa on kuitenkin musta. Rupee pikkuhiljaa loppumaan ideat kesken miten sais toimimaan.

Liian iso suutin
tientuk3
Pyörä:
Honda CBR 190cc +20hp | ex. Derbi GPR 125 & 70cc Derbi & SYM Jet 50
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
26.10.2014 15:01
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut tientuk3 » 23.3.2015 16:37

Stuge! kirjoitti:Nyt tarviis apuja detsin kanssa! Eli mikä vois olla vikana tällä hetkellä on kiinni on enoxi, piperi ja 128 suutin, ryyppy pois päältä ei kierrä sillä röpöttää ja pätkii. Ryyppy päällä kiertää paikallaan mutta ajossa alakierroksilta booaa. Tyhjä käynnillä ryypyn päälle laitettaessa kierrokset nousee.(käy siis olevinaan laihalla)
Tulppa on kuitenkin musta. Rupee pikkuhiljaa loppumaan ideat kesken miten sais toimimaan.


Sanoisin että jossain on imuvuoto. Suutin kuulostaa kyllä ihan kohtuullisen kokoiselta ja jos aiemmin on toiminut suht samoilla säädöillä niin tuskimpa on siinä vikaa. Imuvuoto aiheuttaa juurikin tuota että ei toimi ja reagoi seossuhteen muutoksiin epänormaalisti.
Ei sole koneremppa eikä mikään jos ei mitään jää yli.
_______________________________________________________
UUSIN VIDEO >> https://youtu.be/A2El0C-lrJg | Ohjeita ym. >> http://mopoilija.weebly.com/
Stuge!
Pyörä:
Rieju RRX Spike 08 (EX), Yamaha DT 04 joka 09 koneella
Liittynyt:
4.10.2013 23:55
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Stuge! » 23.3.2015 23:54

tientuk3 kirjoitti:
Stuge! kirjoitti:Nyt tarviis apuja detsin kanssa! Eli mikä vois olla vikana tällä hetkellä on kiinni on enoxi, piperi ja 128 suutin, ryyppy pois päältä ei kierrä sillä röpöttää ja pätkii. Ryyppy päällä kiertää paikallaan mutta ajossa alakierroksilta booaa. Tyhjä käynnillä ryypyn päälle laitettaessa kierrokset nousee.(käy siis olevinaan laihalla)
Tulppa on kuitenkin musta. Rupee pikkuhiljaa loppumaan ideat kesken miten sais toimimaan.


Sanoisin että jossain on imuvuoto. Suutin kuulostaa kyllä ihan kohtuullisen kokoiselta ja jos aiemmin on toiminut suht samoilla säädöillä niin tuskimpa on siinä vikaa. Imuvuoto aiheuttaa juurikin tuota että ei toimi ja reagoi seossuhteen muutoksiin epänormaalisti.


Enpä ole imuvuotoa löytänyt eikä sitä taida ollakkaan silllä tänään vaihdoin 122 suuttimen niin näyttäs ainakin paikallaan kiertävän ja sammuu ryypystä, pitää käydä viellä testi ajamassa kunhan sää sallii. En tajunnu aikasemmin kokeilla tuolta väliltä vaan heitin suoraan kiinni 116 suuttimen jälkeen jo 126 ja sen jälkeen viellä 128 kun vaikutti että kävis laihalla. :D
Ois vissiin pitäny kokeilla tuota 122 jo aikasemmin niin ei ois tarvinnu montaa viikkoo pähkäillä turhaa mikä vois olla vikana... :lol:
v4l7su
Liittynyt:
6.4.2015 0:58
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut v4l7su » 6.4.2015 1:02

Mitenkäs kun itselläni on MBK x-limit vuosimallia 2005. Niin onko niissä bensahana ja jos on niin millainen siihen pitäisi ostaa? :)
motariankka
Pyörä:
Yamaha DT
Liittynyt:
11.5.2012 17:03
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut motariankka » 11.4.2015 0:25

onkos porukalla kokemusta tuosta sylinteristä?
http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat- ... 25025.html
Ghinni
Pyörä:
Yamaha DT 09
Liittynyt:
7.12.2014 13:08
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Ghinni » 11.4.2015 23:50

Hiphei, itellä on kokemusta tuosta Airsalista sillä juurikin tällä hetkellä DT:ssä kiinni.
Nopea sisäänajaa ja itsellä ainakin toiminut moitteita. Ja jaksaa vääntää korkeammalla kun vakiosetti.
PaulSaar
Pyörä:
Yamaha DT50R
Liittynyt:
9.3.2015 17:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut PaulSaar » 16.4.2015 21:48

MORIC = porattu
Putken kuristus = poistettu
Suutin = 100
Välit = 11-62
Huippunopeus 75km/h

Mitä veikkaatte detsin max. nopeudeksi jos hankin uuden rajoitetun MORICin ja laitan väleiksi 10-62?
DTpoika12
Liittynyt:
2.9.2014 17:09
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut DTpoika12 » 17.4.2015 19:40

Kuinkas helposti täysin vakio detsin viritys onnistuis pelkillä välien vaihdolla ja mitä välejä suosittelisitte? Lähinnä kiihtyvyyttä lisää ja nopeus n.60.
PaulSaar
Pyörä:
Yamaha DT50R
Liittynyt:
9.3.2015 17:36
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut PaulSaar » 17.4.2015 20:15

DTpoika12 kirjoitti:Kuinkas helposti täysin vakio detsin viritys onnistuis pelkillä välien vaihdolla ja mitä välejä suosittelisitte? Lähinnä kiihtyvyyttä lisää ja nopeus n.60.


Sen verran tiiän, että et kyllä välejä vaihtamalla saa kiihtyvyyttä ja nopeutta 60km/h täysin vakiosta taiottua. Kannattaa varmaan lähtee ihan ekana siitä, että tyhjentää putken ja sitten alkaa vaihtelee välejä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista