M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
henquli95
Onko kellään kokemuksia tuosta RMS:n sinisestä tuning sylinteristä? laskeeko vai nouseeko tehot vaihdon jälkeen eli onko sellaista järkeä ostaa ?
Jonze-
- Pyörä:
- Keeway Hurricane 4t
henquli95 kirjoitti:Onko kellään kokemuksia tuosta RMS:n sinisestä tuning sylinteristä? laskeeko vai nouseeko tehot vaihdon jälkeen eli onko sellaista järkeä ostaa ?
Itse juuri vaihdoin kyseisen sylinterin ja männän riejuuni, ja 50 kuutioinenhan se on.. (pitäisi olla ^^) Ja normaalisti kiertänyt sen 11 000rpm (e-nox kiinni) mutta nytten on kiertänyt sen 12 000rpm kun kiihdytin.. Nopeuksista en vielä tiedä koska sisäänajo..
UberPr0
- Pyörä:
- Rieju XSpike-08 Ja Suzuki Pv
UberPr0 kirjoitti:Ostetaan dellorto cdi, porattu tai poraamaton.. Yhteyttä yv:llä
Eske69
- Pyörä:
- Rieju Mrt
Kun kerran kaikki kyselee kurien poistosta ja ei poraa rajotinta niin ei siinä ole mtn järkeä, jos nyt niin paljon kyttiä pelkää nii mikä ettei mutta kaikista helpoin on ku pystyporan luo menette vaan ja poraatte boksia, ite oon jo pari porannu kaverille ja itelleni ja heleposti meni.
Vakioväleillä, kurittomalla putkella ja rajottamattomalla CDI:llä ette saa kevariveroja .
vimosen piälle!
Skrapa
- Pyörä:
- Derbi Gpr -05, Rieju Mrt -09
Eske69 kirjoitti:Kun kerran kaikki kyselee kurien poistosta ja ei poraa rajotinta niin ei siinä ole mtn järkeä, jos nyt niin paljon kyttiä pelkää nii mikä ettei mutta kaikista helpoin on ku pystyporan luo menette vaan ja poraatte boksia, ite oon jo pari porannu kaverille ja itelleni ja heleposti meni.
Vakioväleillä, kurittomalla putkella ja rajottamattomalla CDI:llä ette saa kevariveroja .
Ootko nyt ihan varma ? Oma rieju kulki vakiväleillä (11/62),kuri pois ja boksi porattu ( + ilmanputsarista reikälevy pois) niin tasasella otti 71 gps:siin.. Voihan tuo toki mallikohtaista olla.
:3
Jonze-
- Pyörä:
- Keeway Hurricane 4t
Skrapa kirjoitti:Eske69 kirjoitti:Kun kerran kaikki kyselee kurien poistosta ja ei poraa rajotinta niin ei siinä ole mtn järkeä, jos nyt niin paljon kyttiä pelkää nii mikä ettei mutta kaikista helpoin on ku pystyporan luo menette vaan ja poraatte boksia, ite oon jo pari porannu kaverille ja itelleni ja heleposti meni.
Ootko nyt ihan varma ? Oma rieju kulki vakiväleillä (11/62),kuri pois ja boksi porattu ( + ilmanputsarista reikälevy pois) niin tasasella otti 71 gps:siin.. Voihan tuo toki mallikohtaista olla.
Joo, kyllä sillä tyhjällä vakioputkella ja vakioväleilläkin saa enemmän kuin 65 mittariin, säädöt kun on kohillaan.
rietuke
Jonze- kirjoitti:henquli95 kirjoitti:Onko kellään kokemuksia tuosta RMS:n sinisestä tuning sylinteristä? laskeeko vai nouseeko tehot vaihdon jälkeen eli onko sellaista järkeä ostaa ?
Itse juuri vaihdoin kyseisen sylinterin ja männän riejuuni, ja 50 kuutioinenhan se on.. (pitäisi olla ^^) Ja normaalisti kiertänyt sen 11 000rpm (e-nox kiinni) mutta nytten on kiertänyt sen 12 000rpm kun kiihdytin.. Nopeuksista en vielä tiedä koska sisäänajo..
Voiko johtua siitä, että ennen oli väljä vai oliko kuin paljon ajettu esim. männällä? Paljon muuten maksoit tuosta? Sparewheeliltä näyttäs saavan 90€. Mutta totahan myydään vissiin ihan tarvike pyttynä eikä viristyspyttynä?
mikkelius
paljo rieju kulkis 10-70 väleilä tai 10-65 väleilä kurittomana boxi porattu ja piperi paikoillaa. 11-63 väleilä meni 75 haluttas alakaa keulimaa mutta vääntöloppuu noila väleilä.
M-65
- Pyörä:
- Kick Ten Minutes
Älä helvetissä nyt mitään tappivälejä ala laittamaan keulimisen takia
Ite sanoisin että 12-63 vois olla hyvät välit keulimiseen, ei tarvi kokoajan runkata vaihteita mutta silti keulaa nousee aika hätäseen. Opettele takajarru ja ota kulmaa enempi niin se keula pysyy siellä ylhäällä....treeniä horo treeniä!
Jonze-
- Pyörä:
- Keeway Hurricane 4t
rietuke kirjoitti:Jonze- kirjoitti:henquli95 kirjoitti:Onko kellään kokemuksia tuosta RMS:n sinisestä tuning sylinteristä? laskeeko vai nouseeko tehot vaihdon jälkeen eli onko sellaista järkeä ostaa ?
Voiko johtua siitä, että ennen oli väljä vai oliko kuin paljon ajettu esim. männällä? Paljon muuten maksoit tuosta? Sparewheeliltä näyttäs saavan 90€. Mutta totahan myydään vissiin ihan tarvike pyttynä eikä viristyspyttynä?
Juu väljähän se oli ennen kuin vaihoin ton, about 8000km oli ajettu männällä. Paikallinen mopo huoltoliike tilasi tuon pytyn minulle ja 80e maksoin siitä. Ja joo tarvikepyttyhän se on eikä virityspytty näin olen ainakin itse ymmärtänyt. ja voihan se olla, että kierrosmittarikin kusee vähäsen.
halloalles
- Pyörä:
- Oranssi
Onkos kellään kokemuksia pipercrossista tyhjällä vakioputkella? Vaikuttaako paljonki vääntöön & kiihtyvyyteen?
Ributti
- Pyörä:
- Rieju smx pro 50cc 07
halloalles kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia pipercrossista tyhjällä vakioputkella? Vaikuttaako paljonki vääntöön & kiihtyvyyteen?
Turhaa. Viimenen asia mitä virittämisessä laittaisin, olisi uusi ilmanputsari.
^Samppa^
Ota piper jos haluut soraa kaaasariin
Hurja Kekettäjä
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -10
halloalles kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia pipercrossista tyhjällä vakioputkella? Vaikuttaako paljonki vääntöön & kiihtyvyyteen?
Äänet paranee mut ei mikää muu
.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista