Gilera RCR/SMT

setäsamppa
Liittynyt:
14.6.2012 20:03
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut setäsamppa » 14.6.2012 20:13

Lähti kaasarista koneeseen menevä paksu musta lyhyt kumiputki pois paikoiltaan eikä tunnu työntämällä menevän takaisin.Pitääkö avata se metallinen putkea ympäröivä lukko että menisi takaisin? ja saako sen helposti takaisin kiinni?
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 14.6.2012 20:43

joo se kiristää sitä kumia ni se ei pakolla mee siihen eli pitää avata ja jos et saa sitä takaisin kiinni niin voit ihan hyvin laittaa siihen sopivan letku klemmarin ja kiristää sen. Se on paljon kätevämpi siinä.
Juukkelis
Liittynyt:
7.9.2011 21:55
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Juukkelis » 16.6.2012 1:44

TOi 5000 takuuhuolto lähestyy nii mites on et säilyykö takuu jos avaa kaasarin tai putken :eek: ?
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 16.6.2012 2:15

Luulis säilyvän. Eivät mulla ainakaan mitään välittäneet vaikka olen itse roplannut sekä kaasaria että putkea.
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Rotom » 17.6.2012 14:19

Ois "pientä" ongelmaa, eli tähän asti toiminu moitteetta talvellakin laakista käyntiin etc. Ja nyt rupesin töissä käymään, ja sinne on 40km suuntaansa, ja sen pari krt viikossa ajan. Ja sitten ekana päivänä jo, kun tulin takas kotiinpäin rupes pätkimään, ja tuntu ettei saanu bensaa kunnolla. Myöskään käyntiin ei lähteny ku mäkistartilla. Sitten kotona otin kaasarin auki, puhdistin sen, ja siinä sitten koho irtosi ja laitoin takasin kiinni sekä vaihoin tulpan. No sitten toimi taas sen 80km ja sama ongelma. No nyt sitten tulppa nokeentuu siinä ~100km~ ja menee mustaksi, ja kun vaihtaa tulpan niin toimii täydellisesti sen hetken. Myöskään bensansuodattimeen ei oikeen bensaa tule. Ite täl hetkellä epäilen et koho meni väärinpäin kiinni, tai säädöt on vituillaan näin lämpimälle.

Myöskin koneen suunnalta kuúluu alakierroksilla helvetin moinen tärinä ja siis koko pyörä tärisee siinä ~3000~ ja sitten toimii hyvin ja uusiksi ~4500rpm~ ja siitä ylöspäin kone toimii moitteetta`.

Sori vähän pitkä stoori, mutta jos joku tietäis mikä vika, kun töihin pitäis päästä :)
gilera06
Liittynyt:
9.4.2012 12:27
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera06 » 17.6.2012 15:38

Moro!

Onko kova homma laittaa polisportin halo maski 06 rcr:ään? Ja muuten eikös vakiotanko oo normi 22 millinen?
Elmoeoeoe
Pyörä:
Gilera RCR -06
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
5.9.2011 20:07
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Elmoeoeoe » 19.6.2012 19:09

Ei se kova homma oo, vanha irti ja uutta tilalle. Ja on se.
gilera06
Liittynyt:
9.4.2012 12:27
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut gilera06 » 20.6.2012 19:42

Juu niin kattelin että ei oo kova homma. Ainoo miinus et liittimet ei passaa siihen kaantaan. Mut kuulemma myyän siihen välille semmonen setti.
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 20.6.2012 19:43

Minkäköhän kokonen suutin olis sopiva gilsuun, kun otin reikälevyn pois? Nykynen 80 tuntuu vähän pieneltä nii olisikohan ~85 sopiva? ;) No ihan sama tietty, itehän se pitää testata :nörtti:

Editoin vähän tietopankkia:
http://www.motot.net/wiki/Gilera_RCR/SMT_kuristusten_poisto
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
hassukka
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Helsinki, Etelä-Haaga
Liittynyt:
30.7.2009 17:19
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut hassukka » 21.6.2012 8:17

Jos gilerassa oli se 17.5 kaasari niin yleensä about 90 on kurittomalle sopiva joten veikkaisin et 85 vois olla iha ok jos putkesta on porattu ees vähän sitä kuria. Kyl se toimii vakioonki ku ne käy aina laihalla vakiosuuttimella.
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 21.6.2012 20:51

Kertokaapa mikä mopossa on ku ei jaksa vetää minkäänlaisia mäkiä ylös, männänvaihdon jälkeenkää ei mitään muutosta, putkesta on otettu holkki pois ja hukkaputki tukittu, suutin on 90 ja pipecross on kans paikollaa, välit 12-62. Kiihtyy hyvin mutta ku mäki tulee vastaan nii ei. Sylinterikää ei oo väljä, eikä kampurassa oo välystä.
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 21.6.2012 22:39

joo vikahan se oli siinä pipecrossissa, vakion ilmanputsarin laitto paikollee nii heti alko toimii.
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 21.6.2012 22:44

Juu. On tullut huomattua että piperi on aika hankala saada kunnon säätöihin :)
lelle69
Pyörä:
Gilera rcr 2010
Liittynyt:
27.6.2010 23:53
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut lelle69 » 21.6.2012 23:20

Itekki kokeilin säätää mutta en ainakaa ite löytäny oikeita säätöjä
Kattokaahan http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo7247/
Gil3joon
Liittynyt:
12.5.2012 4:05
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gil3joon » 22.6.2012 3:56

mikä ois sopivan kokonen suutin -10 smt:hen kun on piperi, arrow? kaasarihan on 17.5 lortto

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista