Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Tänä aamuna kouluunmennessä ajoin ylämäkeä. Ylämäen päällä vaihoin vaihteen pienemmälle ja moooo siihen hyyty. On koitettu työntää perkeleesti ja polkea. Käyntiin se ei lähe, toisella tulpalla on koitettu ja kipinää saa. ILmeisesti bensaakin saa sillä putkessa paukkuu perkeleesti ku työntää
. Tulpalla oli ajettu alle 50 kilsaa ja oli iha musta öljystä(?) suutin on 95, joka tuskin on liian iso. Ei se kyllä paljoakaan liian pieni voi olla. Äsken huomasin että puristukset ovat tipotiessään ja kuuluu polkiessa semmone pieni kuiva "inahdus" pytystä vähän väliä. Voiskohan olla männänrengas menny? Pytty ja mäntä vaihettu n. 4tkm sitten.
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Luultavasti rengas menny ja jos savutti paljon sinertävää savua niin voipi olla myös kytkimen puolen kampuran stefa menny(eli päästää lootaöljytkin kampikammioon). Mutta jossei nyt jokapaikka ole öljyssä niin varmaan vaan kovat seokset/tuorevoitelu säädetty turhan suurelle. Mutta pytty irti niin näät mitä käyny.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Juu kiitoksia, huomenna pytty irti ja ihmettelemään. En huomannut mitään sinistä savua. Putken pääst heittää aikapaljon öljyä ja putken liitoskohan vierest runko ihan öljussä. Pysähtyy paikallee ni maaha valuu änkä pääst semmone pieni kasa/lammikko öljyä. Tuorevoitelu ilmeisesti turhan rikkaalla, mutta enpä hirveesti uskalla mennä säätämäänkää ku mistä sitä tietää mitenpaljon se sitä öljyä saa. Galleriassa säätöä albumissa kuva öljypumpusta vai mikä kohta siitä toi nyt onkaan.
Zuppox
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force 06. EX Rieju Spike 09, EX Rieju MRT 11
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 25.4.2012 19:21
Ensilumi koettu with kuriton Rieju Spike. Täytyy sanoa että yllättävän helppo hallita liukkaalla vaikka ei ole nastoja. Helposti uskalsi vetää vielä 50km/h vauhdissa kurviin sladissa. Kylällä tosin autoiliat katsoivat perään kun veti kauheessa sladissa kurviin.
Ja on seissyt ulkona ja aina lähtee toisella polkaisulla. Kaverin Aprilliaa sai polkea polkea jonkin verran enemmän ja minun mielestä Riejulla oli helpompa ajaa liukkaalla (saattoi riippua renkaista)
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Pytyn sisältä löyty "yllätys" kuva gallerias
äätökuvia. Tuolla männällä ja pytyllä ajettu 5tkm...
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Ei muutaku uutta settii tilalle ja tuorevoitelussa taitaa olla sulla liian lyhyt vaijjeri tai sitte se on vaan kiristetty ihan tappiin..
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Ihan asiantuntevassa huollossa vaihtoivat ton vaijerin että en usko et liian lyhyt. Taitaa olla paras ottaa vaan tuorevoitelu pois nii ei tarvi miettii minkälaiset seokset on. Mitkä seokset olikaa hyvät tankkii?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
2,5% on soppeli, riippuen öljyn laadusta tietty. Kalliilla öljyillä voi ajella 2% seoksillakin hyvin, mutta mopokäytössä ei ole järkeä panostaa öljyyn 20e/litra. Eli 2,5% jos alat itte sekotteleen.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Makezz97
- Pyörä:
- Rieju mrx -10, Honda cbr-08
- Paikkakunta:
- Järvenpää
- Liittynyt:
- 19.8.2012 19:19
Onko kytkin ja jarrukahvojen vaihto paha homma? sinkoaako se vaijeri sinne kuoreen kun ottaa pois? ja ohjeet jos sais
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Otat ruuvit auki, kahvan irti ja laitat uuden tilalle
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Ja sit sisäänajoo joku 3.5?
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Kyllä. Sisäänajoa riittää se 3 tankillista
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 22.4.2012 21:22
Ja kysymystä pukkaa, (ei tuu mielee laittaa kaikkee samaa viestii xD) Kun tuo männänrengas oli kadonnu tosta ja männästä pikku palasia. Ne ilmeisesti ovat jossain kampikammiossa. Saisko hyvin jollai "teleskooppimangneetijutulla" ne sieltä ongittua, vai olisko helpompi lohkot avata. Kiertokankea ku vähä pyörittelin ni en kuullu mitää ylimäärästä rohinaa sieltä
Samzaa-
- Pyörä:
- Rieju rrx -09
- Paikkakunta:
- Ilomantsi
- Liittynyt:
- 24.7.2012 22:41
Jos jollaki on myynnissä takakatteet KESÄKS niin ilmotelkaahan, onnistuin nimittäin ryssimään sakkokumeilla senverran että halkesivat =D
Ja sais olla mieluiten naarmuttomat..
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
JiiÄll kirjoitti:Ja kysymystä pukkaa, (ei tuu mielee laittaa kaikkee samaa viestii xD) Kun tuo männänrengas oli kadonnu tosta ja männästä pikku palasia. Ne ilmeisesti ovat jossain kampikammiossa. Saisko hyvin jollai "teleskooppimangneetijutulla" ne sieltä ongittua, vai olisko helpompi lohkot avata. Kiertokankea ku vähä pyörittelin ni en kuullu mitää ylimäärästä rohinaa sieltä
Jos en väärin kattonu siitä kuvastas niin se rengas oli vissiin lähteny pakopuolelta käveleen? Eli on luultavasti ainakin suurin osa on putkessa. Kannattaisi varmaan lohkot avata, mutta kun kyseessä on munaralli niin itse ainakin jättäsin pari semmosta purkaneena väliin ja koittaisin ensin kaikki mahdollisia keinoja
Yks vaihtoehto olis, että täytät kampikammion bensalla, annat muhia hetken ja sitten kaadat pois ja vähän paineilmaa perään.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista