ede97
Mikä vikana ku mulla on Dicen takalippa nii enää ei takavalopala muutakuin jarrua painaessa ja kaverille tuli sama vika (sama takalippa)heti ku laitettiin enoxi ja porattu moric ja nappirajoitin kii, mulla kans samat virit
ankkatulppu
- Pyörä:
- Derbi Senda SM
Joo mitkä letkut tulee mihinkin? Bensaletku ja alipaineletkun paikka tiedossa

.

E: Ja suuntaa antava suutinkoko tecnigas pakoputkistolle olis kiva tietää ??
Miiggael
- Pyörä:
- Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Jammu95
- Pyörä:
- Yamaha dt50x 08
Toho kaasarii 1 ei tuu mitää, 2 öljy letku, 3 ja 4 tulee siitä pystystä ne kaks letkuu mis o jäähdytys nestettä ,5 siit solenoidista se letku

Oho miiggael laittoki toho ton linki

no muistinpa ainaki oikee
Voca_Racing
- Pyörä:
- Malaguti XTM 06
ede97 kirjoitti:Mikä vikana ku mulla on Dicen takalippa nii enää ei takavalopala muutakuin jarrua painaessa ja kaverille tuli sama vika (sama takalippa)heti ku laitettiin enoxi ja porattu moric ja nappirajoitin kii, mulla kans samat virit
Mulla on dicen takavalon kanssa ollu samaa ongelmaa,aukase se lamppu, sieltä on johto irti siitä piirilevystä.Tärinä aiheuttaa

.
samppalinkku
- Pyörä:
- peugeot xps 07
eli siis onko siellä imukaulan juuressa joku kuristin kun toinen sanoo kyllä ja toinen ei nii jos nyt sen oikeen vastauksen sais ku ei viittis turhaa rueta sitä aukomaan??
ede97
Voca_Racing kirjoitti:ede97 kirjoitti:Mikä vikana ku mulla on Dicen takalippa nii enää ei takavalopala muutakuin jarrua painaessa ja kaverille tuli sama vika (sama takalippa)heti ku laitettiin enoxi ja porattu moric ja nappirajoitin kii, mulla kans samat virit
Mulla on dicen takavalon kanssa ollu samaa ongelmaa,aukase se lamppu, sieltä on johto irti siitä piirilevystä.Tärinä aiheuttaa

.
Otin sen valon irti nii ei siel mitään irti olevaa piuhaa ollu, mutta valo palaa iha vähän jos tarkasti kattoo, nii voiski maissa ollaa vikaa? Mistä takavalo ottaa muuten maita?
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
samppalinkku kirjoitti:eli siis onko siellä imukaulan juuressa joku kuristin kun toinen sanoo kyllä ja toinen ei nii jos nyt sen oikeen vastauksen sais ku ei viittis turhaa rueta sitä aukomaan??

Siellä on bensanohjuri, joka ei oo kyllä mikään kuristus. En suosittele vakiokaasarille irroittamista. Ja se sijaitsee läppärungossa. Sitteku enempi viriä niin vaihtaa samalla koko läppärunko parempaan...
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
AnaInnanen
- Pyörä:
- Yamaha DT
Sellasta täs kyselen et onko 2005 Dt putkessa katalysaattori????? Ja sitte sellasta et mikäs mahtaa olla ku välil toimii niiku pitää, ja välil ei kiihy eikäs kule sillee mite normaalisti menis. siis kyl nopeutta saa 55 ko tarpeeks monta kilsaa kiihyttää. ihmetyttää vaa ku kotisuoralla olis normisti 75 vauhtii mut ei kerkee ku 55?? vähä sekavaa tuoteksti mut kait siit ymmärtää olennaisen. ELI MIKÄ ON KUN EI TOIMI NIINKU PITÄÄ???
AnaInnanen
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Kyllähän siellä pitäs katti olla. Ja vaiha nyt tulppa eka sekä putsaa kaasari.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
AnaInnanen
- Pyörä:
- Yamaha DT
Reetuhai2 kirjoitti:Kyllähän siellä pitäs katti olla. Ja vaiha nyt tulppa eka sekä putsaa kaasari.
tulppa vaihettu pari viikkoo sitte, ja kaasarin putsaamisestakaa ei oo kauaa, mut eipä se pahaa tee
AnaInnanen
jondee58
- Pyörä:
- Malaguti XSM 2010
Mitä kannattaa uusia kun leikkas? Oireilee siis niin että lähtee käyntii mutta kun pistää kierroksia niin ne laskee todella nopeasti ja pystyy ajamaan korkeintaan 200 metriä ennenkuin sammuu.
Viimeksi muokannut jondee58 päivämäärä 17.10.2012 17:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Mkkode
- Pyörä:
- Dt 50x, Pv
Mikähän vikana kun tulee jotai jäähdytysneesteen tapaista putkesta?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Jos saat ostettua kampuran ilman kiertokankea, onnittelen ihan vitusti. Tottakai sieltä tulee koko kmapura, eikä vaan limppuja. Jos koneen avaat niin vaihda nyt kampura laakerit, stefat ja mitä haluut. tiivisteet myös.
Mkkode, mitä sieltä putkesta siis tulee? Jäähynestettä vai jotain muuta?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Mkkode
- Pyörä:
- Dt 50x, Pv
Reetuhai2 kirjoitti:Mkkode, mitä sieltä putkesta siis tulee? Jäähynestettä vai jotain muuta?
Jäähytysnesteeltä näyttää ja haisee se neste mitäsiihen putken päähän tuleepi kun kierrättelee
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista