Aprilia RX/MX

jakezi95
Liittynyt:
24.2.2009 19:13

ViestiKirjoittanut jakezi95 » 24.10.2010 22:26

Pöndeix kirjoitti:
jakezi95 kirjoitti:onko tietoo millä kierroksilla räxä antaa suurimmat tehot irti?


Olisko joku 8-10k? Mitäs väliä sillä? :roll:


tarttetn tietoo ku meinaan alkaa väsää ite putkee räxää :)
Pöndeix
Pyörä:
Yamaha FZR 1,0
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
15.9.2008 17:01

ViestiKirjoittanut Pöndeix » 26.10.2010 21:23

Oikeesti miten voi vakioräxä olla näin laiska :lol:
Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M<3
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 27.10.2010 16:29

Kyllä nyt on jäykkä keula : ) Ostin toisen kappalee vasemmapuoleise keulapumpu, ja laitoin sen oikeapuoleisen tilalle. ;)
blockhead Moderaattori
Pyörä:
piikkimanki
Liittynyt:
25.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut blockhead » 27.10.2010 16:32

Eli mun kikka kakkonen toimi ja tulos tyydyttää ;). Jääkö keula hypyyttämään kuopista ajaessa?
Tapra
Liittynyt:
10.8.2010 16:11

ViestiKirjoittanut Tapra » 27.10.2010 18:12

Meinasin tuon takahaarukan irrottaa maalausta varten kun siitä on maalit irtoillu ja muutenkin ruostetta pinnassa. Niin mitenkä onko tuossa irrotuksessa mitään varottavaa? ja ei varmaan mitään kovin erikoisia työkaluja tarvii. :)
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 27.10.2010 19:09

blockhead kirjoitti:Eli mun kikka kakkonen toimi ja tulos tyydyttää ;). Jääkö keula hypyyttämään kuopista ajaessa?


En tiiä vielä, pitää laitella tuo aksila kiinni, ja muokata toi takahaarukka sopivaksi ;) Ei meinaan mene aksila kiinni kun molemmis pumpuis kierteet :lol:

E: Tapra
Eipä siinä oikeastaan ole mittään varottavaa.
blockhead Moderaattori
Pyörä:
piikkimanki
Liittynyt:
25.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut blockhead » 27.10.2010 20:30

Eipä siinä muuta kun oikesta pumpusta alapää irti ja toinen alapää tilalle.
vi[[e
Pyörä:
Solifer sm -81
Liittynyt:
7.7.2008 21:50

ViestiKirjoittanut vi[[e » 28.10.2010 12:03

Erikoinen, mutta melko pieni vika räksässä. Eli kun ajaa alamäkeen kaasu pohjassa kierrokset aivan aivan äärirajoille niin alkaa jännästi pätkimään tuo kone :D Siis siille niiiiiiiiidididdiidididididrriiiidii mutta ryyppypäällä ilmiö ei esiinny. Muuten mopo toimii täsmälleen kuten pitääkin ja pelaa ja kiertää. Tulppa uusittu. Kaasari putsattu.

Tietääkö joku miksi kierroslukumittarinvaijeri vuotaa öljyä? Siis ihan sieltä yläpäästä. Öljyä moottorissa täsmälleen sopivasti, 820ml ja sen jälkeen vielä öljyntasoruuvi aukaistu ja valutettu ne ihan ylimääräset öölit poijes. Tällä hetkellä otettu sieltä kierroslukumittarinvaijerin kiinnike kohdasta se ratas pois ette "pumppaa" öljyä vaijeriin. Ja mittarinvaijeri uusittu, ei auttanut :|

Ja vielä yksi kysymys. Etujarru piti ostaessa kuin unelma, mutta nyt kun etupumpun stefa alkoi vuotamaan jarruista tuli onnettomat. Vaihdoin stefan, purin jarrut atomeihin ja puhdistin crc jarrukliinerillä jarrut todella huolellisesti. Nyt ei kuitenkaan pidä yhtään sen paremmin. Jarrupaloissa on pintaa, oli kuulemma vaihdettu ostaessani. Olisiko mahdollista että jarrupalat olisivat lasittuneet, ja esim pieni jarrupalojen karhennushionta auttaisi?

Koittakaa vastailla, tarvitsis apua :(
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 28.10.2010 12:17

Muista en oikein osaa sanoa, mutta jarrujen osalta kannattaa kokeilla hioa pikkasen niitä paloja
Kennolle tallentuneet
Rhyno
Liittynyt:
22.6.2008 20:23

ViestiKirjoittanut Rhyno » 28.10.2010 12:47

Ja kannattaa katsoa, ettei jarrulevylle oo valunu sitä öljyä.
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 28.10.2010 18:32

Kuinka keulapumpusta saa sen alapään irti?
jakezi95
Liittynyt:
24.2.2009 19:13

ViestiKirjoittanut jakezi95 » 28.10.2010 19:32

Jepex kirjoitti:Kuinka keulapumpusta saa sen alapään irti?


avaa ensin siellä pumpun yläpääs oleva kuusiokolopultti ja sit paina pumpuu alas ni sielt nousee sellanen metalli tanko jonka pääs o kaks puolikuun mallist metallipalast. otat ne palat pois ni sitten alaosan voi vaan vetää poies.
Jepex
Liittynyt:
10.11.2006 20:02

ViestiKirjoittanut Jepex » 28.10.2010 19:46

jakezi95 kirjoitti:
Jepex kirjoitti:Kuinka keulapumpusta saa sen alapään irti?


avaa ensin siellä pumpun yläpääs oleva kuusiokolopultti ja sit paina pumpuu alas ni sielt nousee sellanen metalli tanko jonka pääs o kaks puolikuun mallist metallipalast. otat ne palat pois ni sitten alaosan voi vaan vetää poies.


Kyllä mää ton tiiän, mutta nusiskellaa sitte pilkkuu, mitenkä saan keulapumpun alapäänalapään irti? :lol:
hassukka
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Helsinki, Etelä-Haaga
Liittynyt:
30.7.2009 17:19

ViestiKirjoittanut hassukka » 29.10.2010 14:11

vi[[e kirjoitti:Ja vielä yksi kysymys. Etujarru piti ostaessa kuin unelma, mutta nyt kun etupumpun stefa alkoi vuotamaan jarruista tuli onnettomat.
Koittakaa vastailla, tarvitsis apua :(

Pese jarrulevy vaikka bensalla ja testaa sitten. :)
Erik Kartimo
Liittynyt:
30.10.2010 16:56
RX ei ota kierroksia

ViestiKirjoittanut Erik Kartimo » 30.10.2010 17:26

...
Viimeksi muokannut Erik Kartimo päivämäärä 8.1.2012 1:27, muokattu yhteensä 1 kerran

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista