J00N4
- Pyörä:
- [EX] Aprilia Sx 50 '10, [EX] Kymco Vitality 50 '05, Tunturi Super Sport 50 '82
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.11.2009 15:40
Pistä vakiojalka poikki ja laita välii rautaputkea ja hitsaa kiinni eli pidennä vakiojalkaa
Ei näihin taideta myydä sopivaa pitempää jalkaa
Saleze
- Pyörä:
- Aprilia Sx
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 14.8.2010 9:12
Aijaa
No pittää sitten yrittää pidentää
permuuda
- Pyörä:
- Aprillia sx vm.10
- Paikkakunta:
- Lappi, Ivalo
- Liittynyt:
- 11.7.2010 9:28
Jotakin pientä ja pelottavaa kävi tässä tänään kun ajelin.. Edellisenä iltana olin laittanu teharin takasin ja suuttimen isontanu. Noh ajelin tiellä n.82 mittari nopeutta kunne kuului semmoinen imasu yhdistettynä kokispullun blobsahdukseen avatessa
... Mopo sammui kuin avaimesta olis väännetty ja yrtin heti uudestaan käyntiin poljin ei liikkunu minnekkään, mutta minuutin parin päästä uudi yritys pikkusen kovemmin väänsin ja lähti liikkumaan ja mene käyntiin.. Sen jälkeen ei mitään ongelmaa ollu? Eka kävi mielessä että leipo mutta miten.. Mutta mikä helvetin vika ois voinu olla oli nimittäin melkein sydärin paikka enkä halua näin nuorena kuolla sydänkohtaukseen prkl..
Teksteissäni on kirjoitusvirheitä joten ole kiltti ja älä kommentoi niitä vaan varsinaista asiaa!
fr3d
- Pyörä:
- microcar mgo
- Paikkakunta:
- rauma.
- Liittynyt:
- 5.5.2010 21:04
permuuda kirjoitti:Jotakin pientä ja pelottavaa kävi tässä tänään kun ajelin.. Edellisenä iltana olin laittanu teharin takasin ja suuttimen isontanu. Noh ajelin tiellä n.82 mittari nopeutta kunne kuului semmoinen imasu yhdistettynä kokispullun blobsahdukseen avatessa
:paha:
Se lämpöleikkas
permuuda
- Pyörä:
- Aprillia sx vm.10
- Paikkakunta:
- Lappi, Ivalo
- Liittynyt:
- 11.7.2010 9:28
Se tuskin vielä lämpöleikkaa 5min ajon jölkeen
.. Ei syttyny lämpövaloa eikä ollu muutenkaan lömmin vielä edes putki.. Viiemekesänä saatto ajaa parikymmentä kilsaa melkein kaasua pohjassa eikä vielä mitään tullu..
Teksteissäni on kirjoitusvirheitä joten ole kiltti ja älä kommentoi niitä vaan varsinaista asiaa!
kaketsu_
- Pyörä:
- Ex Aprilia sx -07
- Paikkakunta:
- Jns
- Liittynyt:
- 7.7.2011 18:04
Kertokaahan te fiksut nuoret, mitä vittua, kun tänään olin pilistelemässä Apikalla, niin oikeen puolimmaiset (siis MOLEMMAT) vilkut eivät syttyneet ollenkaan, vain mittariston vilkkumerkkivalo paloi, tosin ei välkkynyt, paloi vaan normaalisti. Vasemmalta puolen vilkut pelaa moitteettomasti. Sit kun tulin kotiin, ja mopo seisoi n.1min, niin laitoin virrat päälle, ja sitten taas vilkut pelas. Sit laitoin käyntiin, ja pari sekkaa ne välähteli himmeästi, ja sit taas ei tapahtunut vittuakaan. Sähköasioista en ole perehtynyt, mutta liekkö releessä jotain häikkää? ja tiedän että se sijaitsee penkin(?) alla, jännitteensäätimen kanssa samassa laatikossa, mutta missäs vitussa ne on? Onko ne ne 2 valkeaa, ikään kuin tosi suurta "liitin" systeemiä? Johdot tsekkaan huomenna, mutta niissä ei varmasti ole mitään. Vittuun sais saatana polkee nämä vitun derbin sähköt.
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
- Paikkakunta:
- Nastola
- Liittynyt:
- 31.8.2010 14:37
ennyt muuten osaa auttaa mutta se rele sijaitsee penkin alla mopon vasemalla puolella ja se on se harmaa mötikkä siinä sivussa
Kondi19797
- Pyörä:
- Aprilia sx 07
- Liittynyt:
- 10.7.2011 20:20
Onko 08 säxässä ja 07 säxässä muuta eroo kun katteiden väri,tarrat ja keula? (jos se keula nyt ees on noissa eri
)
Bundexi
- Pyörä:
- Aprilia SX 50 2008, Samurai 110cc, Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 8.5.2011 20:53
Kondi19797 kirjoitti:Onko 08 säxässä ja 07 säxässä muuta eroo kun katteiden väri,tarrat ja keula? (jos se keula nyt ees on noissa eri
)
Eipä kai
E: Osaako kukaan vastata mun viestiin sivulla 1.
Sitten vielä että tulipahan nyt laitettua kuvia galleriaan omasta depriliasta, että käykääs kattomassa
Bärräxä
- Pyörä:
- Aprilia RX -07
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 8.9.2010 22:20
Hitsaat pari mutteria sinne sivituen pohjaa , näin on täällä päin toimittu liian lyhyiden sivutukien kanssa.
J00N4
- Pyörä:
- [EX] Aprilia Sx 50 '10, [EX] Kymco Vitality 50 '05, Tunturi Super Sport 50 '82
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.11.2009 15:40
Joonas Piira kirjoitti:Hitsaat pari mutteria sinne sivituen pohjaa , näin on täällä päin toimittu liian lyhyiden sivutukien kanssa.
Tollaset viritelmät on turhia.. Tekee kunnolla jos tekee, ku vähä raapasee jalka silleen sivuttain maahan niin mutterit lähtee kävelee
xJoooniiix
- Pyörä:
- Aprilia SX 50 -11 Husqvarna SM 125S -09
- Liittynyt:
- 31.7.2011 1:44
Ostin uuden kilventelineen jonkun polisportin siinä on ihan normi poltin. Niin tarviiko patentoida sähköihin mitään kun vakiona on ledi ja oon laittamassa tota uutta kiinni. Niin riittääkö että laitan vanhoihin takavalon johtoihin kiinni? sitten tarvinko forten laser minivilkkuihin vastukset? ja mopona on siis 2011 säxä. NOPEESTI VASTAUKSIA KUN HUOMENNA PITÄIS SAADA LAITETTUA ETTÄ PÄÄSIS TSKM!
E: kilventeline:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-2826 ja vilkut:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-2864
J00N4
- Pyörä:
- [EX] Aprilia Sx 50 '10, [EX] Kymco Vitality 50 '05, Tunturi Super Sport 50 '82
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.11.2009 15:40
xJoooniiix kirjoitti:Ostin uuden kilventelineen jonkun polisportin siinä on ihan normi poltin. Niin tarviiko patentoida sähköihin mitään kun vakiona on ledi ja oon laittamassa tota uutta kiinni. Niin riittääkö että laitan vanhoihin takavalon johtoihin kiinni? sitten tarvinko forten laser minivilkkuihin vastukset? ja mopona on siis 2011 säxä. NOPEESTI VASTAUKSIA KUN HUOMENNA PITÄIS SAADA LAITETTUA ETTÄ PÄÄSIS TSKM!
E: kilventeline:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-2826 ja vilkut:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=38-2864
Mopon vakiokilventelineeseen tulee kolme johtoa, nappaat ne poikki ja liität liittimillä (liittimiä saa Motonetistä) uuden kilventelineen kolme johtoa niihin mopon johtoihin. Vilkuissa sama homma, jokaiseen vilkkuun tulee kaksi johtoa, poikkaset alkuperäisten vilkkujen johdot ja asennat nuo uudet vilkut liittimillä. Muista suojata ja tehdä muutenkin kaikki sähkötyöt aina kunnolla, niin ei jälkikäteen ala vituttamaan! Noihin vilkkuihin et tarvitse vastusta, koska eivät ole LED-vilkut, joten syövät yhtä paljon virtaa kuin vakiot. Vinkki! Jos sulla on kolvi, niin kannattaa juottaa kaikki noi sähköjohdot yhteen
Irrotus on vittumaisempaa, mutta ainakin pysyy hyvin kiinni eikä iroitele liittimet montuissa. Ja miksipä niitä pitäisi irroitella joka päivä (vaikka itse irroittelinkin
)
tonyyqi
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Turenki
- Liittynyt:
- 23.6.2008 0:21
permuuda kirjoitti:Se tuskin vielä lämpöleikkaa 5min ajon jölkeen
.. Ei syttyny lämpövaloa eikä ollu muutenkaan lömmin vielä edes putki.. Viiemekesänä saatto ajaa parikymmentä kilsaa melkein kaasua pohjassa eikä vielä mitään tullu..
Jos ei siellä neste kierrä yhtään tai menee palaessa ja kaasupohjassa vetelee 5km niin kyllähän se lämpöleikkaa.
Kyllähän noi oireet viittaisi lämpöleikkaukseen.
Bundexi
- Pyörä:
- Aprilia SX 50 2008, Samurai 110cc, Husqvarna WRE 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 8.5.2011 20:53
PITÄIS SAADA LAITETTUA ETTÄ PÄÄSIS TSKM!
Ite tulossa kans ja siellä miitissä ei kukaan ala sakkoja jakelemaan
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista