flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
240turbo kirjoitti:Joo, kyllä sen voi repiä pois. Tai no. Jos on kuriton niin tukit sen pultilla niin äänet vähän hiljenee ja muuttuu pikkasen.
Vaikuttaako se mitenkään tehoihin?
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
eQ123
- Liittynyt:
- 18.3.2011 19:59
jutii
- Liittynyt:
- 10.1.2012 20:53
Tietääkö kukaan missä tuossa 2012 power-up MRT:ssä on putken kuristukset ja lähteekös helposti irti??
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
jutii kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tuossa 2012 power-up MRT:ssä on putken kuristukset ja lähteekös helposti irti??
Samat on varmaan kun 11- mallisakin
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Mikähän omassa rieju mrt 2011 power upissa on että ei ota kierroksia kunnolla? tyhjäkäynnillä laittaa kaasun pohjaan niiin saman tien rupee rajotin hakkaan ja kun pitää kaasua vaa pohjasssa kierrokset nousee pikkuhiljaa, muttei läheskään niin paljon ku ennen. Eikä ole merkitystä on kone kylmä vai lämmin samaa tekee silti. Ja ajettu vasta 192km
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
- Paikkakunta:
- Lieksa
- Liittynyt:
- 19.4.2012 19:35
flimmeri kirjoitti:Mikähän omassa rieju mrt 2011 power upissa on että ei ota kierroksia kunnolla? tyhjäkäynnillä laittaa kaasun pohjaan niiin saman tien rupee rajotin hakkaan ja kun pitää kaasua vaa pohjasssa kierrokset nousee pikkuhiljaa, muttei läheskään niin paljon ku ennen. Eikä ole merkitystä on kone kylmä vai lämmin samaa tekee silti. Ja ajettu vasta 192km
Hmm mulla teki muistaakseni samaa 2009 mallisessa sillo alku aikoina ja sammuilu ala mäkee ja suorallekki jos anto kaasuu tukehtu
Vosikohan saada liikaa ilmaa?
Mut en tiiä korjaatuko itteksee kituuuttelin ajaa sill sen 1000km ja sitten vaan kuri pois ja uuet välit nii kyll pitäs kiertää ja kulkeekki jo vähä..
nykyää kyll tehari uuet välit ja dremelöity imukaula
nii ei oo kierroksista puutetta boksi tosin huutaa hoosiannaa
mut kohta senki jos sais porattua ku nyt nuo ohjeetki on.
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
jessezzz
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 Europa
- Liittynyt:
- 21.6.2011 0:44
Paljonko mahtaisi vauhti nousta kun oma riejuni (europa) kulkee tällähetkellä 60 suoralla vakioväleillä, ja ajattelin vaihtaa 12 piikkisen eturattaan?
tatne
- Pyörä:
- Rieju MRT 50 Motard -09
- Liittynyt:
- 4.5.2009 16:17
flimmeri kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa
Eikait sen tuon lujempaa vakiona ole tarkoitus mennäkään?
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
tatne kirjoitti:flimmeri kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa
Eikait sen tuon lujempaa vakiona ole tarkoitus mennäkään?
Ei, mutta mopon tukkoisuus häiritsee. Auttaisko siihen uus ilmanputsari tai isompaa suutinta?
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
- Paikkakunta:
- Lieksa
- Liittynyt:
- 19.4.2012 19:35
No kyll se isompo suutin ja ota ilmanputsarista kuripois siel on sellane muovine lätkä
Parhaiten kyll tukkoisuus lähtee kun poraa kuria ees vähän.
mulle tekivät huollossa heti sen että porasivat kuria oli se sellane nuhapumppu
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 21.5.2012 2:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
- Paikkakunta:
- tampere
- Liittynyt:
- 18.5.2012 22:22
Pitäsköhä se vaa viedä huoltoo kun ei itse viitti ruveta tekee vielä mitäään poppakonsteja ettei takuu mee
saa luvan sielä laittaa sen normaaliks, ja jos on samanlaine ku tulee sieltä niin sitte saa takuut mennä.
Poistettu tarpeettomat lainaukset, edellistä viestiä ei tarvitse lainata!
Vauhtiviivatarra
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Emppumo
- Pyörä:
- Myyty
- Liittynyt:
- 24.3.2011 23:11
Vielä tosta EFI CDIstä että eikö olisi mahdollista poikkaista joku johto ja laittaa siihen ledejä väliin ettei se jaksaisi enää rajoittaa?
Onkimato
- Liittynyt:
- 23.5.2011 17:29
En usko.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Hoki
- Pyörä:
- Rieju MRT PowerUp -11
- Liittynyt:
- 1.4.2012 18:17
Tämä varmaan kysytty monta kertaa tälläkin foorumilla mutta kysyn vielä uudestaan;
Miten Rieju Power Up -11 pitää viritellä että menisi sen 55-60 km/h ja jaksaisi vetää ylämäet myös hyvin ?
Eli minkä kokosta suutinta, paljonko kurin halkaisijaksi kannattaa porata yms.
Ilman putsarin "kuria" en meinaa alkaa pois ottamaan muuten menee sieltä ilmeisesti jotakin paskaksi?
Ja cdi-boxia en myöskään ajatellut porailla sillä siinäkin menis varmaan joku pieleen
Kiitos vastauksista jo etukäteen
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista