Rieju MRT

flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 19.5.2012 11:13

240turbo kirjoitti:Joo, kyllä sen voi repiä pois. Tai no. Jos on kuriton niin tukit sen pultilla niin äänet vähän hiljenee ja muuttuu pikkasen.

Vaikuttaako se mitenkään tehoihin?
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: MRT

ViestiKirjoittanut eQ123 » 19.5.2012 22:11

Ei huomaa eroa entiseen.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
jutii
Liittynyt:
10.1.2012 20:53
Re: MRT

ViestiKirjoittanut jutii » 20.5.2012 11:25

Tietääkö kukaan missä tuossa 2012 power-up MRT:ssä on putken kuristukset ja lähteekös helposti irti??
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 20.5.2012 12:04

jutii kirjoitti:Tietääkö kukaan missä tuossa 2012 power-up MRT:ssä on putken kuristukset ja lähteekös helposti irti??

Samat on varmaan kun 11- mallisakin
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 20.5.2012 13:00

Mikähän omassa rieju mrt 2011 power upissa on että ei ota kierroksia kunnolla? tyhjäkäynnillä laittaa kaasun pohjaan niiin saman tien rupee rajotin hakkaan ja kun pitää kaasua vaa pohjasssa kierrokset nousee pikkuhiljaa, muttei läheskään niin paljon ku ennen. Eikä ole merkitystä on kone kylmä vai lämmin samaa tekee silti. Ja ajettu vasta 192km
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
heka96
Pyörä:
Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.4.2012 19:35
Re: MRT

ViestiKirjoittanut heka96 » 20.5.2012 13:29

flimmeri kirjoitti:Mikähän omassa rieju mrt 2011 power upissa on että ei ota kierroksia kunnolla? tyhjäkäynnillä laittaa kaasun pohjaan niiin saman tien rupee rajotin hakkaan ja kun pitää kaasua vaa pohjasssa kierrokset nousee pikkuhiljaa, muttei läheskään niin paljon ku ennen. Eikä ole merkitystä on kone kylmä vai lämmin samaa tekee silti. Ja ajettu vasta 192km


Hmm mulla teki muistaakseni samaa 2009 mallisessa sillo alku aikoina ja sammuilu ala mäkee ja suorallekki jos anto kaasuu tukehtu :D

Vosikohan saada liikaa ilmaa?

Mut en tiiä korjaatuko itteksee kituuuttelin ajaa sill sen 1000km ja sitten vaan kuri pois ja uuet välit nii kyll pitäs kiertää ja kulkeekki jo vähä..

nykyää kyll tehari uuet välit ja dremelöity imukaula :D nii ei oo kierroksista puutetta boksi tosin huutaa hoosiannaa :D mut kohta senki jos sais porattua ku nyt nuo ohjeetki on.
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 20.5.2012 13:36

Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa :|
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
jessezzz
Pyörä:
Rieju MRT 2011 Europa
Liittynyt:
21.6.2011 0:44
Re: MRT

ViestiKirjoittanut jessezzz » 20.5.2012 14:57

Paljonko mahtaisi vauhti nousta kun oma riejuni (europa) kulkee tällähetkellä 60 suoralla vakioväleillä, ja ajattelin vaihtaa 12 piikkisen eturattaan?
tatne
Pyörä:
Rieju MRT 50 Motard -09
Liittynyt:
4.5.2009 16:17
Re: MRT

ViestiKirjoittanut tatne » 20.5.2012 16:40

flimmeri kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa :|

Eikait sen tuon lujempaa vakiona ole tarkoitus mennäkään?
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 20.5.2012 17:38

tatne kirjoitti:
flimmeri kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa kyrpimään, ihan alusssa toimi hienosti ja otti kierroksia hyvin, mutta 100km jälkeen alko tommosta pitää. Pakko tolle on jotaki tehtävä ei muuten tuu lasta eikä paskaa. kulkee juuri sen 42-45kmh suoralla kaasupohjassa :|

Eikait sen tuon lujempaa vakiona ole tarkoitus mennäkään?

Ei, mutta mopon tukkoisuus häiritsee. Auttaisko siihen uus ilmanputsari tai isompaa suutinta? :)
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
heka96
Pyörä:
Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.4.2012 19:35
Re: MRT

ViestiKirjoittanut heka96 » 20.5.2012 18:55

No kyll se isompo suutin ja ota ilmanputsarista kuripois siel on sellane muovine lätkä

Parhaiten kyll tukkoisuus lähtee kun poraa kuria ees vähän.
mulle tekivät huollossa heti sen että porasivat kuria oli se sellane nuhapumppu :D
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 21.5.2012 2:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei tarvitse lainata edellistä viestiä.
flimmeri
Pyörä:
Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Paikkakunta:
tampere
Liittynyt:
18.5.2012 22:22
Re: MRT

ViestiKirjoittanut flimmeri » 20.5.2012 19:06

Pitäsköhä se vaa viedä huoltoo kun ei itse viitti ruveta tekee vielä mitäään poppakonsteja ettei takuu mee :D saa luvan sielä laittaa sen normaaliks, ja jos on samanlaine ku tulee sieltä niin sitte saa takuut mennä.

Poistettu tarpeettomat lainaukset, edellistä viestiä ei tarvitse lainata!
Vauhtiviivatarra
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Emppumo
Pyörä:
Myyty
Liittynyt:
24.3.2011 23:11
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Emppumo » 21.5.2012 18:02

Vielä tosta EFI CDIstä että eikö olisi mahdollista poikkaista joku johto ja laittaa siihen ledejä väliin ettei se jaksaisi enää rajoittaa?
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Onkimato » 21.5.2012 19:35

En usko.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Hoki
Pyörä:
Rieju MRT PowerUp -11
Liittynyt:
1.4.2012 18:17
Re: MRT

ViestiKirjoittanut Hoki » 25.5.2012 22:19

Tämä varmaan kysytty monta kertaa tälläkin foorumilla mutta kysyn vielä uudestaan; :)

Miten Rieju Power Up -11 pitää viritellä että menisi sen 55-60 km/h ja jaksaisi vetää ylämäet myös hyvin ?
Eli minkä kokosta suutinta, paljonko kurin halkaisijaksi kannattaa porata yms.
Ilman putsarin "kuria" en meinaa alkaa pois ottamaan muuten menee sieltä ilmeisesti jotakin paskaksi?
Ja cdi-boxia en myöskään ajatellut porailla sillä siinäkin menis varmaan joku pieleen :D

Kiitos vastauksista jo etukäteen :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista