DT/X-Limit 2004-> Viritys

scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 11.5.2013 23:09

ei kannata ''hukkista'' tukkia sillä on tarkotus olla siinä ,sekä tulee mukava tehokuoppa siinä 8000-9000 itselläni ainakin kun kokeilin tukkia sen.
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut korker0 » 12.5.2013 2:21

Mulla ei vaikuttanu yhtään, oliko se siinä vai eikö ollut. Samanverran meni, ja kierrokset pysyi samana.
Nyt vaan eniten vituttaa se, kun katti on lähteny irti ja helisee ja kilisee vaikka miten siellä putkessa kun tarpiaksi antaa lenkkaria.. pitänee vissiin sitte aukasta tuo putki ennenkuin alkaa kesälomat.. :roll:
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut siimo- » 13.5.2013 14:20

Se hukkaputkihan on se katalysaattorin hapetus jolla saadaan katalysaattori paremmin toimintalämpötilaansa ja se parantaa sitä putkeen päässeen palamattoman bensan polttamisesa ettei se tuhoa katalysaattoria. Jokaisen oma asia haluaako sen ottaa pois a ottaa hetken päästä paisari auki ja ne hajonneet katin jämät pois vai ajella se paikallaan ja pitää säädöt kohillaan jolloin hyvällä tuurilla katti saattaa säilyä ehjänä.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Deeteemann
Pyörä:
Yamaha DT50R, Solifer Export -73
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.9.2010 21:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Deeteemann » 13.5.2013 15:26

Mikäpä yläkauttane tehari ois paras/äkäsin vakio pytyn ja muitten vakio helistimien ohella ? :roll: ja passaako mikkää teharin paisari suoraan vakio välipilliin/änkkään ?
Konkari97
Pyörä:
KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
27.12.2012 15:24
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Konkari97 » 18.5.2013 14:11

Parasta entiiä varmaks, mutta ainakin Gianelli Contivarianttissa on todella repäsevä piikki ja kyllä pitäs käyä, ainakin oma Leksa v6 meni alkuperäseen välipillii.
MopedT
Pyörä:
Husqvarna SM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
24.6.2012 1:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MopedT » 18.5.2013 18:07

Mulla on toi Malaguti XSM -12, vaihoin siihe Leovince v6 ja porasin moricin. Mull oli jo ennestään siin 90 suutin se kulki ihan hyvin ja normaalisti sinne 85 mittariin, mut kattelin näit keskustelui ni 90 olis liian pieni ni vaihoin 100 sitten. Suutimen vaihto vähän kusi ku on ahdas mopo ja alko vuotelee bensaa mut sain sen sit korjattuu mut ku sain sen ajokuntoon ni joutuu käyttää koko ajan sen putken piikki kieroksii (6500-1100) jotta se liikkuis eteenpäin ja pari päivää sit se vaan yhtäkkii hyyty ja meni n. 35 mittariin, ni mikä vois olla vialla? Välillä kun mopo saa lepoo ni kulkee taas ihan ok:sti mutta korkeita kierroksii joutuu käyttää :( . Kiitos ja sori jos oli vähä pitkä :D
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 18.5.2013 18:17

Todennäköisesti suutin on reilusti liian iso ja tukehtuu bensaan kunnes pääsee piikille.
MopedT
Pyörä:
Husqvarna SM 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
24.6.2012 1:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut MopedT » 19.5.2013 13:22

Okei, kokeilen vaihtaa sitten takaisin :) kiitos!
koo123
Liittynyt:
4.4.2013 17:26
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut koo123 » 19.5.2013 16:33

Elikkäs olen ottamassa kuristuksia pois 09-detsistäni. Olen lukenut ja katsonut videoita kyseisen homman poistoon, mutta en ole saanut täyttä varmuutta siitä, että tarvitseeko ruveta rälläkän kassa heilumaan vai onko kuristukset alkukäyrän ja paisari liitoskohdassa. :s
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 19.5.2013 16:35

Kuristus on sellainen suppilo joka menee alkukäyrään "sisälle" ja on kiinni kolmella hitsipisteellä eli jollain tavalla pitää hioa ne hitsipisteet pois.
koo123
Liittynyt:
4.4.2013 17:26
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut koo123 » 19.5.2013 16:39

kiitos avustasi! :)
Jammu dt50x
Liittynyt:
20.7.2012 15:35
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut Jammu dt50x » 21.5.2013 22:00

Kumpi putki on parempi stunttailuun kuriton vakio vai enox? Eikös toi kuriton vakio oo aika vääntö putki?
Kulkeeko siis kurittomal yli 80 mittariin vai oikeeta, ku pari sivuu taakse päin jotain luin, aattelin vaa ku oma meni vakio väleillä, enoxilla ja poratul moricil 79 gps
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 21.5.2013 22:17

Riippuu vähän, kuriton vakio parempi esim circlee pyöritellessä mutta enoxilla saa kovemmista vauheista helpommin keulan pystyyn.
valtsu_-
Liittynyt:
5.4.2013 17:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut valtsu_- » 22.5.2013 20:11

Mulla on moric porattu mutta ei vielä ole kuritonta putkea voiko ajaa vakio putken kanssa?
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Viritys

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 22.5.2013 21:18

Tottakai voit. :roll:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista