Aprilia RX/MX

RRial
Pyörä:
Aprilia RX -03
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.3.2011 17:50

ViestiKirjoittanut RRial » 5.4.2011 16:23

Slerpa_ kirjoitti:Näissä ilmeisesti oli RS-malliset pyörän laakerit, eli suojatut normilaakerit?

JOs on, niin kannattaa sinne suojan alle kattoa, ja laittaa vaseliinia se täyteen. Monet kiinalaiset, ja SKF-laakerit(muista ei kokemusta) on uutena tavallisen kuivia, ja sen vuoksi varmasti hajoaakin heti.


Luinkin tän sieltä toisesta keskustelusta, jäin vaan miettimään että pitäis siis ottaa se musta kuori toiselta puolelta pois ja vaseliinia täyteen ja kuori kiinni? o__O
Kiertolaakeri
Paikkakunta:
PPO
Liittynyt:
24.10.2008 12:01

ViestiKirjoittanut Kiertolaakeri » 5.4.2011 19:06

Mistäs saisi RX:n keulaan tuohon kohti mihin keulan kepit ohenevat niin nuo ulkoiset kumitiivisteet(millä nimellä etsiä) kun ne alkaa olla repaleiset ja rikki..? Ja jos hankkii uuden takajarruletkun niin onko pakko olla alkuperäinen? Alkuperäisen hinta hirvittää kun siitä pyydetään 80e jos voisi saada 30-40 teräspunosletkunkin..
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 5.4.2011 19:32

Letkua kattosin jostaki purkumopost. Taitaa olla melkee sama onko derbi vai jammu tai mikä.
Tarkotat siis keulan stefojen pölysuojia. Ne on siinä päällä ja sit niitte alla on stefat siellä näkymättömissä.

Keula on merkkiä KYB et siihe vaa ettimää. Jälleemyyjält kannattaa yrittää ainaki mut hinta voi olla tosi kova, perus paioleihiki maksaa monta kymppiä :nolo:
Pöndeix
Pyörä:
Yamaha FZR 1,0
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
15.9.2008 17:01

ViestiKirjoittanut Pöndeix » 5.4.2011 22:09

Eiks näissä oo marsun keula?

EDIT: http://www.mp-osat.fi/aprilia/index.php ... ry_id=2353 tuolta osanumero 22, 12,25e/kpl. Ei kallis :)
Nissan Skyline R32 GTS-T Type-M<3
Nikos^
Pyörä:
Aprilia RX50 -01
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
24.9.2010 23:03

ViestiKirjoittanut Nikos^ » 7.4.2011 19:04

Mites sais tosta takaiskarista pikkasen jämäkämmän?
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
jakezi95
Liittynyt:
24.2.2009 19:13

ViestiKirjoittanut jakezi95 » 9.4.2011 11:47

Mikäköhän vikana kun tulee älyttömästi sellasta öljypaskaa putkesta, että on takakatteet aivan öljyssä. Ennenkin on tullut mutta ei näin paljoa. Eli maalaisjärjellä ajateltuna sais liikaa öljyä. Voisko joku näistä juuri vaihetuista vaikuttaa: kaasuvaijeri, mäntä, pumppu ollu myös irti ja samalla kytkinkoppa? Voisko öljypumpun säädötkin olla päiv helvettiä? Säätöohjeita?
Nikos^
Pyörä:
Aprilia RX50 -01
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
24.9.2010 23:03

ViestiKirjoittanut Nikos^ » 9.4.2011 14:10

Juu itellä kans tulee ja sain vasta eilen tietää että se takaiskari onki valkonen :D
RX ja siihen sopiva Giannelli myynnissä, pistä yv.
Kiertolaakeri
Paikkakunta:
PPO
Liittynyt:
24.10.2008 12:01

ViestiKirjoittanut Kiertolaakeri » 9.4.2011 21:59

Millä nimikkeellä etsiä keulapään laakereitako ne ovat? Pumput pyörivät tosi jäykästi joten mietin voisiko aika olla uusia ne laakerit?
Apriliadude
Pyörä:
Aprilia SX- 10
Liittynyt:
10.4.2011 8:43
Pillikurin poisto

ViestiKirjoittanut Apriliadude » 10.4.2011 9:01

Ostin tos vähän aikaa sitten aprilia sx 10-mopon. Se on vaan niin laiska ettei meinaa päästä mäkiä ylös ni kyselisin teiltä jotka paremmin tiedätte et mitä työkaluja tarvii pillikurin poistamiseen ja miten se tarkalleenottaen poistetaan?
Hagge
Pyörä:
Aprilia RX50 -05
Liittynyt:
3.5.2010 15:39

ViestiKirjoittanut Hagge » 10.4.2011 11:17

jakezi95 kirjoitti:Mikäköhän vikana kun tulee älyttömästi sellasta öljypaskaa putkesta, että on takakatteet aivan öljyssä. Ennenkin on tullut mutta ei näin paljoa. Eli maalaisjärjellä ajateltuna sais liikaa öljyä. Voisko joku näistä juuri vaihetuista vaikuttaa: kaasuvaijeri, mäntä, pumppu ollu myös irti ja samalla kytkinkoppa? Voisko öljypumpun säädötkin olla päiv helvettiä? Säätöohjeita?


Samaa ongelmaa ollu joskus täälläkin, ei oo kyl sen jälkeen enää öljyy tullu putkesta ku otin kurin pois. Voi kyl olla ettei kelpaa poliisille selitykseks. :D

Tohon öljypumpun säätöihin saattaa vaikuttaa toi kaasuvaijerin vaihto ja mun ymmärtääkseni toi öljypymppu pitää säätää silleen että kun otat siitä sen öljypumpunkopan pois niin siinä on sellaset 2 viivaa mitkä pitää olla kohakkain kun ei anna kaasua. Tai noin mä sen oon ainakin säätäny viimekesänä eikä viel oo leikannu kiinni. :) Muuten vois vaik jotain kuuvaaki laittaa selvennykseks mut ei viitti kipeenä lähtä tonne tallille.
Turze
Pyörä:
Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Liittynyt:
23.5.2010 14:33

ViestiKirjoittanut Turze » 10.4.2011 11:52

Apriliadude kirjoitti:Ostin tos vähän aikaa sitten aprilia sx 10-mopon. Se on vaan niin laiska ettei meinaa päästä mäkiä ylös ni kyselisin teiltä jotka paremmin tiedätte et mitä työkaluja tarvii pillikurin poistamiseen ja miten se tarkalleenottaen poistetaan?


Väärä topic, tässä oikea: viewtopic.php?f=111&t=80048 :)
jakezi95
Liittynyt:
24.2.2009 19:13

ViestiKirjoittanut jakezi95 » 10.4.2011 17:34

-
Viimeksi muokannut jakezi95 päivämäärä 9.8.2012 10:13, muokattu yhteensä 1 kerran
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 11.4.2011 13:20

Siio oli itel tällee ulkomuistist ainaki 1 viiva minkä piti olla kohallaa ku kaasu tapis ja tais olla toinenki jok ol sillo ku ol kaasu pois. Ei oikee muista ku mopo lähti viime jussin pois :lol:
jepe95
Pyörä:
derbi drd pro sm
Paikkakunta:
espoo
Liittynyt:
31.12.2009 1:33

ViestiKirjoittanut jepe95 » 11.4.2011 15:07

ostin tommosen 50cc mäxän ja kun ajan sillä niin kun kierrokset menevät siihen 10 tonnin paikkeille niin rupeaa tökkimään, eli onko siinä rajoitettu cdi? sitten onko normaalia että tosta vakio änkästä tulee iha metran äänet?
k0rtsu
Pyörä:
Yamaha DT 125-X -06 , Aprilia RX SM -03 , Factory Bike Chrono SM50 -10
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
19.7.2009 20:46

ViestiKirjoittanut k0rtsu » 12.4.2011 12:47

Nikos^ kirjoitti:Mites sais tosta takaiskarista pikkasen jämäkämmän?

Säätämällä sitä mutteria takaiskarista :lol:
RX tuning is not a crime!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista