Gilera RCR/SMT

kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 22.6.2012 10:17

lelle69 kirjoitti:joo vikahan se oli siinä pipecrossissa, vakion ilmanputsarin laitto paikollee nii heti alko toimii.

Elikkä suomeks sama: sulla kävi piperin kanssa laihalla. Piperi on katos vapaammin virtaavaa - saa enemmän ilmaa - tarttee enemmän bensaa. ;) Jos nyt haluut laittaa sen piperin takas niin kokeile isommalla suuttimella.
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 22.6.2012 14:34

varmaan jostain satasesta ylöspäin.
Gil3joon
Liittynyt:
12.5.2012 4:05
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Gil3joon » 23.6.2012 2:53

kai mä sit haen sen 105, kiitos tästä:). kokeilemallahan se selviää parhaiten, mutta hain jotain suuntaa. ite oisin veikannu 90-100. palaillaan, ilmottelen mikä oli sopiva :)
Limppi^^
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Liittynyt:
24.6.2012 1:37
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Limppi^^ » 24.6.2012 1:41

NONI SAISKO APUJA!?!?

Eli 2011 Gilera SMT:stä on runkokiinnike läpi halki. En tiedä miksi tai miten, mutta onko ideoita miten saisi helpoiten tehtyä uuden/korvattua sen/tekemällä jonkin sortin patentin?
Motoration
Pyörä:
Honda Monkey -81, Jincheng Manki -08
Paikkakunta:
Nummi
Liittynyt:
17.6.2012 12:04
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Motoration » 25.6.2012 16:48

Gileran maahantuojalla naurettavan kalliita osia. Esimerkiksi uusi tarrasarja maksaa 208e? Pitää sitten jotain muuta kehitellä.
Viimeksi muokannut Motoration päivämäärä 8.10.2012 23:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Rotom
Pyörä:
-13 EXC 125 Six Days, Gilera SMT
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
15.8.2011 20:06
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Rotom » 25.6.2012 18:50

Voisko joku kattoo onks 05 SMT:ssä Leonellin vai Ducatin CDI, ku pyörä on eri paikassa nyt, enkä pääse tarkistaa. Ja uus pitäis ostaa :P

E: Siis on rajottamaton eli eiks se oo toi Ducati 85W?
petterixx
Pyörä:
Gilera smt
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
22.4.2012 2:25
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut petterixx » 25.6.2012 23:28

Oisko kellään tietoa moni millisen suuttimen gilera smt 2011vm mahtuu , 5mm vai 6mm ?

Kumpi suutin olisi 2011vm gileraan parempi ? Mikuni Vai Dellorto ? :)
Kiitokset jo etukäteen !
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 26.6.2012 0:38

Ei tarvite kysyä samaa asia kahdessa paikassa.

Mopossasi on vakiona Dellorton PHVA-kaasutin jossa vähemmän yllättävästi on myös Dellorton suutin. Tuon malliseen kaasuttimeen menee 6mm kierteellä oleva suutin. Kun Mikunin suuttimet ovat 5mm kierteellä, voinet itse päätellä ettei sellaisia kannata tuohon kaasariin ostaa.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
kaislikko
Liittynyt:
5.11.2011 20:07
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut kaislikko » 27.6.2012 20:57

Limppi^^ kirjoitti:NONI SAISKO APUJA!?!?

Eli 2011 Gilera SMT:stä on runkokiinnike läpi halki. En tiedä miksi tai miten, mutta onko ideoita miten saisi helpoiten tehtyä uuden/korvattua sen/tekemällä jonkin sortin patentin?


Ilman kuvaa hankala sanoa, mutta kemppiliimaa?
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 27.6.2012 21:10

jos kerta haluut oikein patentin ni reikäraudalla kiinnität sen johonkin sopivaan paikkaan :D
Sako600
Liittynyt:
30.4.2012 12:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sako600 » 29.6.2012 12:57

Noniin tarvis apuja välitysten kanssa.

Tartten gilera rcr 2009 välit millä saa paremmin vääntöä alemmille kieroksille kuin vakioväleillä 11-53.

Minkäkoisen rattaan laitan eteen ja taakse? Taakse varmaan voisi tulla jokin yli 60? Mutta mikä eteen?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen :)
Daisarit
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2011 13:17
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Daisarit » 29.6.2012 13:01

Jos mopo on vakio niin en menis välityksiä vaihtamaan lyhyemmäks, kulkee sen jälkee sen 35-40..
trollol
Pyörä:
Gilera SMT 2011
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
1.5.2011 15:26
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut trollol » 29.6.2012 13:53

Pidät sen 11p edessä ku sen pienempää ei ole ja vaihat taakse sen kokosen ku haluat.
Sako600
Liittynyt:
30.4.2012 12:02
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Sako600 » 29.6.2012 15:17

Daisarit kirjoitti:Jos mopo on vakio niin en menis välityksiä vaihtamaan lyhyemmäks, kulkee sen jälkee sen 35-40..



Mopo kulkee nytten sen 56km/h ja on vakio. Ainkakin pitäisi olla.

Niin ekai se nopeus nytten yhellä kiekon vaiholla nuin paljoa tipahda? 8o
Daisarit
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2011 13:17
Re: Gilera RCR/SMT

ViestiKirjoittanut Daisarit » 29.6.2012 15:54

No siis 1 suurempi takaratas on about 1km/h vähemmän :)

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista