mikä voisi olla derbissäni vikana (xtreme 2010) kun on nytte kaikki kurit pois ja suutin kokoa 85 ja sitte kun sitä vaihoin niin tippu sellanen pötkylä sieltä kaasarista niin laitoin sen sinne pääsuuttimen reikään eli minne suutin kierretäään niin silloin lähti käyntiin heti mutta seuraavana aamuna ei ja jouduin sitten työntelemään varmaan minuutin että lähti käyntiin,.. mikä vikana ? vähän huono selitys
mulla on nyt derbi drd prossa kytkinremppa avasin kytkinkopan ja vaihdoin uudet tilalle välilevyt myös, levyt laitoin myös oikeaan järjestykseen eli alin on kytkinlevy ja ylin on kytkinlevy ja tietysti jokaisen väliin välilevyt. mutta kun laitoin kytkinkopan kiinni ja kaikki nesteet sisään niin kytkin luistaa ja vaikka sitä säätää niin se aina vaan luistaa mitä teen? ja nyt kun otin uudestaan auki sen niin se käynnistyspolkimen akseli hyppäs ulos sieltä eli onko siihen jtn kikkoja saada se jousi jotenkin viritettyä sinne?
Elikkä vaihoin tossa eilen uuen sylinterisarjan ja tänään alko kuulua moposta sellanen "tärisevä" ääni. En löytäny mitään osaa joka ois löysällä yms. Osaisko kukaan teistä ehottaa mitään mikä vois olla vikana? Vaihoin eilen myös yläpään neulalaakerin ja alakerta on rempattu keväällä Siinä ois vielä video äänestä.
Miksiköhän vaihteet pitää sellaista paukahtelevaa ääntä kun vaihtaa pienempää? Kylmänä myös sammahtaa kun laittaa ykösen jossei anna hieman kaasua. Kytkin ei irrota tarpeeksi?
Jos kovassa vauhissa vaihat vaihteet ihan alas niin on. Ainakin mulla pitäny sellasta poksahtelevaa ääntä jokaisella 2 pyöräsellä millä oon ajanu. Mut pitääkö tollasta ääntä jos vaihat hitaassa vauhissa alas?
sxboy kirjoitti:Jos kovassa vauhissa vaihat vaihteet ihan alas niin on. Ainakin mulla pitäny sellasta poksahtelevaa ääntä jokaisella 2 pyöräsellä millä oon ajanu. Mut pitääkö tollasta ääntä jos vaihat hitaassa vauhissa alas?
Pitää kyllä ihan mateluvauhdissakin. Paikallaan ei sitten pidä mutta sillon ei välttämättä meinaa saada vaihdetta pienemmälle ellei liikuta mopoa hieman eteen tai taakse päin
Mikä vittu tuota mun säxää vaivaa??? Mittari heittää ja näyttää mitä sattuu! Eli kun ajan jotain 48 niin se nopeus muuttuu 41 ja takas 48 jne.... Mittari vaihdettu takuuseen, ei auttanut, anturi vaihdettu ei auttanut. Tekeekö se tätä kaikilla jolla ottaa nopeuden takarenkaasta? Alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan tuo kun ei tunnu koskaan toimivan eikä saa sielä huoltoliikkeessäkään nähtävästi toimimaan
lareeee kirjoitti:mikä voisi olla derbissäni vikana (xtreme 2010) kun on nytte kaikki kurit pois ja suutin kokoa 85 ja sitte kun sitä vaihoin niin tippu sellanen pötkylä sieltä kaasarista niin laitoin sen sinne pääsuuttimen reikään eli minne suutin kierretäään niin silloin lähti käyntiin heti mutta seuraavana aamuna ei ja jouduin sitten työntelemään varmaan minuutin että lähti käyntiin,.. mikä vikana ? vähän huono selitys
Eli sulta putos koho? jos laitoit sen takasin paikalleen (Tapin varassa, tappi tippuu helposti kun kaasaria purkaa.) niin luulen ettei ole mitään vaikutusta, käynnistyvyys voi johtua vaan kylmästä ilmasta. Ryyppyä käyttäen käyntiin.
Pitää kyllä ihan mateluvauhdissakin. Paikallaan ei sitten pidä mutta sillon ei välttämättä meinaa saada vaihdetta pienemmälle ellei liikuta mopoa hieman eteen tai taakse päin