PV^
Tietäskö kukaan mistä löytys vm 2012 derbi drd extremeen takajarrulevyä? googlettanut olen ja miltää mopo-osia myyvistä nettikaupoistakaan ei tunnu löytyvän?
eikä derbin sivullakaan ollut mitään varaosahakua
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Ainakin liikkeestä mistä ostit saa. Voi olla vaan aika suolasen hintanen
PV^
käykhän tuohon jonku muun derbin levy missä kans puolavanne?
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Eiköhän kuhan on vaan saman halkaisijan omaava levy
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Eli halkastiin tuon drd:n putki ku helisee sisältä ja sieltä löyty sitä verkkoa ensinnäkin jonka otin pois kun oli irti ja sitten siellä on semmonen iso tötterö tai vähän niinku kapee paisari siellä jossa on varmaa joskus ollu katalysaattori kiinni. Niinii kannattasko tää töttero ottaa pois ku heiluu vai hitasata paremmin kiinni vaikuttaako mihinkään?
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
Ota pois vaan, ylimääräistä painoa ja kuristaa yllättävän paljon.
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Juu mitellähän tuo on kiinni sieltä alku käyrästä ku ei ainakaa vetämällä tunnu irtoovan heiluu vaan siinä
Kville
- Pyörä:
- terpin romu
Itselläni se oli ainakin hitsattu 4eripaikasta koko suppilon matkalta kiinni, oli muuten perkeleen tiukassa.
ei riemulla rajaa kun derbillä ajaa. ja vitut :)
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
itekki sain repiä niin perkeleesti
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
-rampe-
- Pyörä:
- Suzuki Pv -86, Golf GTI mk3
Noniin, eli en jaksa pahemmi alkaa tutkailee niin päätän kirjotella suoraa tänne
Asiaan siis, lähin ajaa Derbillä pientä ''kaikki kunnossa'' lenkkiä ja huomasin että veto tuntuu katoavan ajon aika eikä ota kierroksia, mutta sitten kun heittää kytkimen pohjaan niin ottaa taas hyvin kierroksia.
Ensimmäisenä kelasin että käy liian rikkaalla (sisään ajossa), sähköissä jtn häikkää, bensaletkut huonosti, kaasarissa tai ilmanputsarissa roskia?
Missä muualla voisi olla vika?
Tossut henkeen, vereen, jalkaan ja alle
ProRaCc70
- Pyörä:
- orion rx70, Nykynen Derbi Extreme -10
olisko kellään jotain asennus ohjetta/vinkkiä kun ite oon ton sigman kanssa tapellu tarpeeks kauan, kun ei saa vaan näyttämään yhtikäs mitään.. Miten te muut ootte sen kiinni laittanu kenellä sigma on? kerran oon sen siihen saanu, mut piti ottaa irti ja nyt kun ei takaisin samallatavalla saa niin vähän vituttaa..
Noh kiitoksia jos autatte
jaani3
ProRaCc70 kirjoitti:olisko kellään jotain asennus ohjetta/vinkkiä kun ite oon ton sigman kanssa tapellu tarpeeks kauan, kun ei saa vaan näyttämään yhtikäs mitään.. Miten te muut ootte sen kiinni laittanu kenellä sigma on? kerran oon sen siihen saanu, mut piti ottaa irti ja nyt kun ei takaisin samallatavalla saa niin vähän vituttaa..
Noh kiitoksia jos autatte
Mulla ainakin se väli oli niin iso siinä pumpun ja pinnan välillä että laitoin sen laitteen puupalikkaan kiinni ja nipparilla kiinni pumppuun... Oma patentti -> TOIMII!
ja annan vielä tälle keksinnölle luvan muittenkin käyttää.
jaani3
Pvnörtti3 kirjoitti:Noniin, eli en jaksa pahemmi alkaa tutkailee niin päätän kirjotella suoraa tänne
Asiaan siis, lähin ajaa Derbillä pientä ''kaikki kunnossa'' lenkkiä ja huomasin että veto tuntuu katoavan ajon aika eikä ota kierroksia, mutta sitten kun heittää kytkimen pohjaan niin ottaa taas hyvin kierroksia.
Ensimmäisenä kelasin että käy liian rikkaalla (sisään ajossa), sähköissä jtn häikkää, bensaletkut huonosti, kaasarissa tai ilmanputsarissa roskia?
Missä muualla voisi olla vika?
Itellä oli toi että kytkin pohjassa kiertää täydet mutta vedossa tuntuu nykivän eikä tykkää ottaa kierroksia. Ongelma löytyi pitkän haun takaa CDI-boksista -> sytytyspuola. Noi on aina tollasia ongelmia että niis on miljoona eri vaihtoehtoo...
Bensansuodatin tukossa, sytytystulpan johto hapettunut, itse tulppa, bensansyöttö ongelmat ymsyms.
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Onkohan tämä derbin uudenmallin koneen vaihteistosta? Tuli siis ostettua 20e derbin koneen lohkot ja vaihteisto ja tuo vaihteiston osa. Jos on tarvetta vaihteistolle niin tarjotkaa hintaa
http://s1326.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=1http://s1326.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=0http://s1326.beta.photobucket.com/user/ ... sort=3&o=2Laadun tarjoaa GoPro Hero 3, laadun kusee photobucket
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Kyllähän sieltä tuollainen löytyy.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista