Itseasiassa toi vaijeri kyllä pysyy nyt tosi hyvin tossa. Joku polkupyörän vaijeri siihen laitettiin, leikattiin sopivan mittaseksi ja kiinni ja erinomaisesti toimii.
Liian pieni suutin luultavasti, ryyppy päällä tehopiikki jatkuu selvästi vahvempana mut ei kyl taida kulkee siltikään enempää. Ja nyt sähköstarttikin toimii kunha ajelin ku akku latautui. Tais entinen omistaja olla melkonen poropeukalo
ainoo vika nyt on oikeestaan enää että mittari ei toimi mutta pitää varmaa sigma pistää tankoon kunhan kerkiää... Kyllä tämä oli ihan hyvä ostos, uus kaasuvaijerikaan nyt ei maksa kun 36 € niin se pitää jossain välissä investoida. Mutta nyt se vaijeri ei kyll mahdu mitenkään sieltä pomppaamaan poissa että se nyt pysyy siellä vähän väkisin.
Kyllä 500 euron mopoksi loistava ostos, tais entinen omistaja olla vähä huono käsistään ku haluisi myydä pikkuvikasena mutta nyt toimii. Ryyppy tais mulla olla päällä/pois päältä (ei mitään hajua kummin) kun ei lähteny käyntiin ja nyt flektikin toimii jostain syystä, ilmeisesti kun akku latautui.
EDIT: mikä on vakio suutin? mulla oli kaasaris 95 suutin, näytti samanlaiselta ku Aprilia SX kaasarissa endurossakin niin ilmeisesti menee noi dellorton 6mm suuttimet? Varmaan kyl aukasen putken täs joku kaunis päivä ja pistän ite tehdyn kuripalan sinne että sais tota nopeutta vähä rajotettua, sen 55 menee ni huonolla tuuril kilvet lähtee ym. Niin en nyt jaksa ruveta suutinta vaihtaa jos laitan sen kuripalan, yläkierroksilla booaa muutenkin jonku verran ku kaasupohjas ajaa mutta ku kone kuumuu tarpeeksi nii booaaminen loppuu jostain syystä. Ja kytkin pohjas ei tee ollenkaan booausta, ihme vekotin