Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Kyllähän siihen kytkinlevyjen kohdalle jää urat, itselläkin oli, mutta vaihdoin derbin kytkinlevyt (= paksummat) niin hävis välyskin pois
Jos muuten haluatte kytkimelle pitoja niin viilaatte kolme derbin kytkinlevyä niistä ulokkeista sopivan kokosiks ja ne sinne ja yks morinin kytkinlevy mukaa
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Siis tarkotitko just sitä kun mulla, että on ne kytkinlevyjen ulokkeet mennyt lyttyyn ja sen takia on välystä?
Kytkinkellossa ei niinkään ole hirveesti uraa, mutta seuraavaks ajattelin kans ton derbin kytkinlevyjutun tehdä kun kerran on parempi, ja halvempi
Mutta mites toi kytkinkellon klappaaminen mulla, onko tervettä vai mikä mulla on siellä kulunu sitte? Ja aattelin että rikkooko se sitten jotain laakereita tai muita jos siellä paljon pääsee osat klappaamaan.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Siinä kytkinkruunussa on vaan urat jääneet kytkinlevyistä ajan kanssa, ihan normia on joka vehkeessä.
Hups, on tuo TooByAas:in myymä pytty aika ärhäkkä, tuli vedettyä tahatonta keulaa stoppiristiltä kantatien yli kun yritti vähän kisaista lähtöä
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Juu, mutta siis kun koko kytkin klappaa vähän vaikka on kiinni
Eli ihan kuin se holkki siellä sisällä mikä tukee sen kytkinkellon siihen akseliin olis jotenkin väljä...
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
sploz kirjoitti:Juu, mutta siis kun koko kytkin klappaa vähän vaikka on kiinni
Eli ihan kuin se holkki siellä sisällä mikä tukee sen kytkinkellon siihen akseliin olis jotenkin väljä...
Se voi olla sitten kulunut. Klappaa siis sivuttaissuunnassa vai pituussuunnassa akseliin katsoen?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Sivuttaissuunnasta muistaakseni. Asennettaessa menee mielestäni ainakin timmisti paikalleen ..
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Se voi olla se messinkiholkkikin siellä jo niin kulunut. Laita jäykempää öljyä vaan sisää
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Oon ollu aikeissa jo laittaakin, auttaako se sitten siihen kulumiseen vai? Mitä öljyä sä käytät
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Paksumpi öljy peittää isot välykset. ite käytän Bellrayn gearsaveria, kuvaa muistaakseen galleriassa..
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Egez
- Pyörä:
- Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 17.11.2008 21:39
Mites on, onkos kellään ylimääräistä kaasarilta ilmaputsarille menevää letkua, kun näytti että omani on ilmanputsarin puolelta rikki... Perkele kun pitää tehdä sekin osa kolmesta eri palasta
Nyt on Pipercrossi ja aivan kamalat imuäänet on. Vuotaakos kellään muulla putki? Mulla entinen omistaja vissiin tuhonnut putken alun kolhimalla ja muulla sellaiseksi, että melkein sentin rako jää oikeaan alareunaan putken ja sylkän väliin... Ei oo kestäny silikonirenkaat tai muut. Nyt on kiinni Copper Ultra nimistä tiivistemassaa ja tuntuu kestävän. Enpäs vaan tiedä kuinka kauan
Jos ei toi tolla kestä niin sitten hitsaan siihen putkeen sellasen prikan joka ei päästä ilmaa pois raosta. Jos sen vakioputsarin ja putken sais tiivistettyä niin tuo kuullostaa jo ihan vakio mopolta. Vaikka se kuitenkin kulkee sen 75 km/H.
14/50 välit, tyhjä putki ja isompi kaasari ^^
Viimeksi muokannut Egez päivämäärä 6.7.2011 17:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Mulla kuullostaa melkein vakiomopolta, vaikka kiihtyvyydessä vie A1 hussen keposesti ja kulkua sinne satasen korville
Noi ei nyt ihan vakiomopolta
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
sploz
- Pyörä:
- tulee pian :)
- Liittynyt:
- 11.3.2011 16:46
Tarttis jarrupalat taakse, AJP-satula 06-vuoden sm rookie, meneekö nämä?
http://www.tmi-janikaasalainen.fi/jarru ... -4302.html . Takana satulassa on yksi sokka ja yksi ruuvi ylhäällä. KIIRE
Ja vielä editillä että onko tähän vakiopyttyyn mahdollista saada minkäännäköstä ikkunallista mäntää hieman vääntöä tuomaan?
Viimeksi muokannut sploz päivämäärä 7.7.2011 14:56, muokattu yhteensä 2 kertaa
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
Mistäs tähän vehkeeseen saa isompia imukauloja? Tai sopiiko jonkun muun mopon (am6 tai rabasan) imukaula tähän?
Ja mistäs niitä isompia pyttyjä saa halvimalla tilattua?
Ja vielä yksi kysymys, sopiiko nää katteet mopo gg:seen?
http://www.24mx.fi/motocross/p|5547/muo ... rjat/s550/E: Noista katteista näyttikin olevan jo juttua pari sivua sitten, mutta siis ilmeisesti käy nuo katteet
suoraan mopo gas gasiin?
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
- Liittynyt:
- 1.12.2008 18:04
Mulla ois 21mm kaasarille sopiva imukaula ja kumi siihen.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
kas1
- Pyörä:
- Gas Gas ec 50 Rookie -06
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.7.2006 21:00
Topsa- kirjoitti:Mulla ois 21mm kaasarille sopiva imukaula ja kumi siihen.
Pistin yv:tä. Mutta mistä näihin sai niitä isompia sylintereitä?
Ja sopiiko minkään muun laitteen smotot tähän suoraan tai esim. vaan laakereiden vaihdolla?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista