Puch-moottoriset Tunturit

Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 26.12.2011 20:40

Voimakoneesta ttulikin mieleeni: Onko muilla tullut sieltä jotain täysin vääriä osia, tai vastaavaa? Omassa tapauksessa on ollut enemmänkin sääntö kuin poikkeus, että sieltä on tullut jotain vääriä osia, jota ei sovi, esimerkkinä vaikka mittarivaijerit, ja jarrukengät.

Itse otan mieluummin näihin paikallisiin Tuntureisteihin yhteytä kun varaosatarve iskee, on mennyt sen verta hermo noitten voimakoneen osien kanssa...
P U C H
Pyörä:
Tunturi Tiger, Benelli 49X
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
17.11.2009 19:48
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut P U C H » 27.12.2011 3:17

Itellä ei oo ainakaan tainu kertaakaan käydä noin. Aina on tullut käypäset osat.
Tunturi projekti. Tunturi = Moottori, se olet sinä
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 27.12.2011 12:56

Sama, ikinä ei ole ollut Voimakoneen kanssa ongelmaa. Jos jotain olen tilannut, niin oon kopioinut tuotetiedot suoraa niistä hinnastoista.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Throttle
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 16:18
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Throttle » 27.12.2011 17:16

Täsmällistä toimintaa minun kohdalla ollut. Mitä pikkuvirheitä, esim vuosimalleista luettelossa, jne.
Pitää vaan tietää mitä tilaa.
P U C H
Pyörä:
Tunturi Tiger, Benelli 49X
Paikkakunta:
Saarijärvi
Liittynyt:
17.11.2009 19:48
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut P U C H » 27.12.2011 19:42

Ootko muuten muistanu laittaa pyörän ja vuosi mallin siihen tilaus viestiin ?
Tunturi projekti. Tunturi = Moottori, se olet sinä
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 27.12.2011 20:02

Taas näitä tyhmiä(kö) kysymyksiä. Tarviiko jarruille tehä jotain ennen vanteiden maalaamista?
Tilaisin uuden ohjaustangon. Nykyinen on 20mm, Scatterin on 22mm ja kahvakumeja saa vain 24-millisinä. Sopiiko scatterin tanko tonne muovin alle ja sopiiko nuo tupit scatterin tankoon?
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 28.12.2011 12:17

24mm tuppi on kaasukahvaan. Vakiotanko on 22mm. Onko sulla käsi vai jalkavaihteinen papiska?
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 28.12.2011 13:19

Jalkavaihteinen, eli son sitte 22/24mm?
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 28.12.2011 13:22

Naulan kantaan! Voimakoneelta ainakin saa molempaa kokoa ja monella eri kuvioinnilla.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 28.12.2011 13:44

P U C H kirjoitti:Ootko muuten muistanu laittaa pyörän ja vuosi mallin siihen tilaus viestiin ?

Olen, kaikki tiedot olen laittanut, minkä perustella pitäisi pystyä antamaan oikea osa. Joskus olen laittanut jopa kuvan vanhoista osista, tai joku muu kuva, josta pitäisi selvitä mimmonen osan kuuluisi olla. Jarrukenkiin piti tehdä jotain silmittömiä HC modauksia että sai paikalleen, mittarivaijerin toinen pää ei vaan yksinkertaisesti ole mitenkään oikea, rattaat vääränlaisia...
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 28.12.2011 16:44

Ni nuo jarrut, tarviiko niille tehä jotai ennen ku maalaa vanteet?
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 28.12.2011 17:36

Siis öö mitä? No ainakin jarrurummut suojata ja jarrukengät ottaa irti enneku maalaa, eikai niille muuta tarvi tehä?
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 28.12.2011 17:38

Joo, jarrurummun sisälle ei maalia saa mennä, jarrukilvestä kaikki irtoava irti ennen maalausta.
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 28.12.2011 17:48

Joo ja levitintapin reikä kanssa tukkoon, sinnekään sitä maalia ei oikein sovi mennä.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
Retroilija
Pyörä:
Pappatunturi, 1999 GSX600F
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
31.10.2011 9:11
Re: Puch-moottoriset Tunturit

ViestiKirjoittanut Retroilija » 28.12.2011 20:13

Mä en ny saa tota mittarinpyöritintä irti ku akseli pyörii sen mutterin mukana. Ollaan koitettu rost-offia, putkipihtejä ja voimaa, mutta ei irtoa. Tähänkin on varmaan joku juju?
E: Tuossa jarrukilvessähän on kaikki paitsi jarrukengät niitattu kiinni?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista