heka96
- Pyörä:
- Suzuki s1, rieju mrt, Tunturi pappa
noo iteltä katkesi mittarin johdot heti ekana talvena ja sitte etuvalosta katkes pitkän johto, mutta helppo oli korjata ei näissä muuten taida sähkövikoja olla..
ei oo akkua ainakaa mulla, eikä muutakaan turhaa hilpetööriä kohan et vaan osta power uppia ku rajotettu cdi
Jusuquu
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125 -10
Emppumo kirjoitti:Te ketkä ootte porannu MRTstä boksin nii kertokaas et paljo menee ilman kuria ja rajotinta ja millä väleillä
Mulla menee ilman kureja, poratulla boksilla, ilman reikälevyä ja tietysti isommalla suuttimella 60 mittariin 11-65 väleillä. Eli melkee 70 ku mittari kusettaa sen verra?
Emppumo
- Pyörä:
- Myyty
serandom kirjoitti:Toimiiko nämä MRT miten hyvin, kun olen kuulut et näissä ei olis muuta, kuin sähkövikaa niin, onko tämä huhupuhetta vai totta?
Muutamaan otteeseen katkennut vilkkureleen johdot sekä pitkien valojen johto, sitten öljyvalossa ollut häikkää useaan otteeseen.
serandom
heka96 kirjoitti:noo iteltä katkesi mittarin johdot heti ekana talvena ja sitte etuvalosta katkes pitkän johto, mutta helppo oli korjata ei näissä muuten taida sähkövikoja olla..
ei oo akkua ainakaa mulla, eikä muutakaan turhaa hilpetööriä kohan et vaan osta power uppia ku rajotettu cdi
Onko Power Up:ssa sitten enemmän näitä ongelmia?
heka96
- Pyörä:
no paskempi se ainaki on en suosittele kenellekkään
vaikka se europa taitaa olla vähän kalliimpi olla, mutta eipähä ainakaa mitä rajotettuja cdii bokseja ole
serandom
Millä tavalla paskempi? Ja boxihan ei ole minulle mikään ongelma, kun vakiona ajattelin sen pitää.
Jusuquu
- Pyörä:
- Husqvarna SM 125 -10
Eikös se powerUp kuitenkin ole kalliimpi? ja boksin voi aina porata
eQ123
Europa on se halvempi. Ja itellä kärähtäny jännitteensäädin-> kaikki valot kärähti+mittari joka vaihdettiin, vilkunreleen johto poikki, etuvilkun johdot meni melkein poikki, mutta huomasin ajoissa ja korjasin, nopeusmittarin anturin johto poikki, tällä hetkellä takavilkun johto poikki tai irti liitoksesta. Eli poikki menneitä johtoja on ollut ihan kiitettävästi
heka96
- Pyörä:
no jos vakiona pitää niin sitten ehdottomasti power up, mutta jos virittää ei missään nimessä power up..
paljokos se europa maksaa oma power uppini makso 2tonnia ja ripiät
ainiin ja poltti itseltäni koko ajan takavalon polttimon niin vaihdoin ledillisen.
ja jos boksin poraa nii onnistuuko melko varamasti vai meneekö vituiksi helposti :I
oon nyt kohta vuoden miettiny ja harkinnu poraamista, koska uutta boksia en saa ostaa jos kusen...
Riejujonne96
- Pyörä:
- Rieju MRT Supermotard -12
Laittakaas joku tähän hyvä ohje öljypumpun säätämiseen!
Kiitti valmiiksi!
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
huomasin tänään että bensaletku on ihan hapertunu
Oma rieju maksoi 2700, ja europa.
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Emppumo
- Pyörä:
- Myyty
Hyödyttääkö ilmanputsarin kurin poisto miten?
ja mitä suutinta olette käyttäneet kurittomana,läppärungonkuri pois ja ilmanputsarin kuri pois?
eQ123
jusanteri
- Pyörä:
- Rieju MRT -11 vanhat: aprilia rx -11,sym orbit 2 -12, rieju mrt -12, kymco super 9 -05,rieju mrt -10, kymco super 9 -09
Emppumo kirjoitti:Te ketkä ootte porannu MRTstä boksin nii kertokaas et paljo menee ilman kuria ja rajotinta ja millä väleillä
Mulla kulkee kurittomalla putkella, poratulla boksilla, 13-62 väleillä ja vakiosuuttimella 75km/h tasasella mittariin ja mittari on tarkastettu poliisin tutkaan. Vakioväleillä meni 66km/h tasasella.
Pidon rajat löytyy vain ylittämälle ne.
heka96
- Pyörä:
Emppumo kirjoitti:Hyödyttääkö ilmanputsarin kurin poisto miten?
ja mitä suutinta olette käyttäneet kurittomana,läppärungonkuri pois ja ilmanputsarin kuri pois?
itellä 110 ja on just sopiva, muta kannattaa varata erikokoja tietysti
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista