DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

Pevikka80
Pyörä:
Jopo
Liittynyt:
4.8.2011 21:59
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Pevikka80 » 27.10.2012 12:27

Tarviikos laakerien irrotukseen prässipuristinta?? vai lähteekö normaalilla ulosvetäjällä??

E:Tarkoitan siis Kampuran laakereita!
mbk2005
Liittynyt:
1.9.2012 12:55
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut mbk2005 » 27.10.2012 14:56

mikä vois olla etujarruissa vikana ku tänään otettiin irti ja putsattiin ja laitettiin takasin kiinni ilmattiin ja kaiki muuta perusjutut tehtiin mitä jarruihin tehdään yleensä kun huolletaan niin sylinterit ei liiku ollenkaan pumpattiin varmaan puolituntia ja sylintereissä ei tapahtunu mitään! mikä voisi olla vikana? :itku:
op97
Liittynyt:
29.1.2012 20:38
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut op97 » 28.10.2012 0:05

mäntä jumissa?
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut sooT » 28.10.2012 12:30

Ensilumilla kun sudittelin niin kuului hirveä pamahus ja puristukset katosi... Noh, tulppahan sieltä irtosi kokonaan, kun kierteet meni. Onko mahdollista että tuossa tilanteessa olisi mennyt jotain muutakin kun nuo tulpan kierteet?
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 28.10.2012 15:54

Toimiiko mopo kuitenki uudella tulpalla?
Riko ensin, mieti sitten
sooT
Liittynyt:
29.1.2012 15:19
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut sooT » 28.10.2012 19:29

:nolo: huomenna varmaan haen uuden tulpan ja ilmottelen tänne jos ei toimi.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 28.10.2012 22:53

Siis menikö tulpasta vai kannesta kierteet? Kumminkin suosittelisin avaamaan yläkerran, ja puhaltelee paineilmalla. Mieluiten kone irti että sais huuhdeltua alakertaa. Mahdollisuus on että mennyt jotain metallipaskaa koneeseen, ja sehän ei hyvää tiedä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 28.10.2012 23:53

Noniin eli lisätietoa koskien kaasunhirttämisongelmaa.
Kaasuvaijeri on paikallaan kahvan kiinnityksessä mutta se ei palauttanut. Hakkasin kuminuijalla tuppea/kahvaa sisään päin niin alko toimimaan normaalisti mutta kerran hirtti pohjaan tänään. Mikähän siinä on..?
GAS OR ASS, no free rides!
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut siimo- » 29.10.2012 0:05

Tarkista että haaroittaja ei ole vääntyneenä vaikka tankin alla, vaan vaijerit pääsevät vapaasti liikkumaan ja vaikka teippaat vaijereiden kuoret kiinni jotta ne eivät pääse nousemaan koloistaan pois.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
korker0
Pyörä:
Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.11.2011 16:27
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut korker0 » 29.10.2012 0:10

tai sitten että kaasukahvan ne reunat ei oo taittunu, itellä oli se ongelmana.
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
hirvisorsa
Pyörä:
Yamaha DT 06' [EX]
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
20.6.2012 22:35
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut hirvisorsa » 29.10.2012 14:31

Tostahan selviää sitten ihan kuumailmapuhaltimella. Lämmittää vähän reunoja ja laittaa tangon ympärille ja antaa jäähtyä.
Katso galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut RiZu » 30.10.2012 0:49

Jeah, kiitos vastauksista :)
Veikkaisin tota haaroittajaa. Tankin otin kerran pois ja se jäi vissiin huonosti kun bensahanakin alko sen jälkeen vuotamaan että sielä tosiaan voi olla jotain välissä :)
GAS OR ASS, no free rides!
Mageli
Liittynyt:
16.7.2012 22:22
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Mageli » 30.10.2012 21:28

Mikähän tuos deetees ny on ku tuli kauhia tärinä ja kuulostaa niiku joku olis irti, muttei oo.

Tärinä tulee alakierroksilla ja kytkin pohjas. Onko tietoa mikä vois olla ?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 30.10.2012 23:22

Kytkimessä joku irti? Millanen ääni se on?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
joukine
Liittynyt:
9.7.2011 22:46
Re: DT/X-Limit 2004 -> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut joukine » 31.10.2012 11:40

mikä on kun mopon vilkut ei vilku vaan palaa koko aja? akku o ihan paskana voiko johtua siitä? eikä edes vilku vakiot eikä ledi vilkut
Viimeksi muokannut joukine päivämäärä 31.10.2012 18:03, muokattu yhteensä 1 kerran

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista