vator14 kirjoitti:Kuriton vai kurillinen? Vaikuttaa asiaan varsin reilusti. Minulla ceparissa lyhennetty kuri ja 82 suutin. Toimii todella hyvin viileässä, mutta kuumalla röpöttää jonkin verran.
Pillikuri sahattu kokonaan pois
vator14 kirjoitti:Kuriton vai kurillinen? Vaikuttaa asiaan varsin reilusti. Minulla ceparissa lyhennetty kuri ja 82 suutin. Toimii todella hyvin viileässä, mutta kuumalla röpöttää jonkin verran.
Kääntä kirjoitti:Ranekastike, poraa ne ruuvin kannat pois, ja tän jälkeen koppa lähtee vetämällä, ruuvintyngät lähtee pihdeillä pyörittämällä.
Tai kokeile lukkopihdeillä pyörittää niistä kannoista.
Toiseen ongelmaan, tarkista että kaasari saa bensaa, esim bensansuodatin vaihtoon ja kattoa ettei letku oo tukossa. Vähän toi outo hyytyminen viittais bensavajeeseen.
Ronksi, iskarin pystyy purkaan ja "nesteyttään" uusiks (galleria), mut ite sitä ei saa täysin kunnostettua. Tiivisteet sieltä on pilalla jos kerran on vaimennus menny, eikä sinne löydä tiivisteitä mistään koska mitään tässä mopossa ei oo tehty stantardien mukaan.. Hetkellisen elvytyksen sille voi tehdä, mutta homma on iso ja kestävyys viikko-pari.
Kiinnikkeet on muiden merkkien iskareissa leveämmät, eli toisen iskarin istuttaessa pitää joko kaventaa iskarin päitä tai leventää rungon ja haarukan kiinnikettä (näin muistelisin)