CPI SM/SX

koskelainen
Liittynyt:
9.6.2013 19:46
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut koskelainen » 12.8.2013 23:55

vator14 kirjoitti:Kuriton vai kurillinen? Vaikuttaa asiaan varsin reilusti. Minulla ceparissa lyhennetty kuri ja 82 suutin. Toimii todella hyvin viileässä, mutta kuumalla röpöttää jonkin verran.


Pillikuri sahattu kokonaan pois
vator14
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Liittynyt:
1.4.2012 11:04
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut vator14 » 13.8.2013 20:11

No silloin pitäisi olla 82 suutin aika lähellä. Jos et ole ruuveihin koskenut ja ennen toiminut hyvin noilla ruuvien asennoilla niin vaihda tulppa. Jos ei auta niin koita katsoa saako kunnolla kipinää.
Tää on kyllä viimene itä pyörä minkä mä osta...
sx cepi
Liittynyt:
10.7.2013 21:13
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut sx cepi » 13.8.2013 20:32

Moro! Ny on cepissä ktm:än katteet ja hieno tuli (: mutta tuli vaan mieleen että kun katesarja on vuosimallia 2008 ja valomaski on HP-master niin mistä saisi tuon uudemman mallin valomaskin umpioineen?
hessuhopotin
Pyörä:
Terbi Senda 125
Liittynyt:
19.5.2012 9:00
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut hessuhopotin » 16.8.2013 22:53

Vaikka täältä. Maski klik ja umpio klik. Käytettynä voi saada halvemmalla, uutena ei oikein muualta.
¿
Jerska98
Pyörä:
CPI SM 2011
Liittynyt:
18.8.2013 0:56
Re: CPI SM

ViestiKirjoittanut Jerska98 » 18.8.2013 1:30

Mulla on CPI SM 2011,miten saisin sen kulkemaa ilman alkukäyrän kurin poistamista,auttaako esim. isompi suutin?
Darian199
Pyörä:
Cpi SM PRO -08, Yamaha WR 125x, Yamaha Neo's 1998, Yamaha Dt 50 -10, Yamaha Dt Lc "125" -86
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
15.8.2010 10:20
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Darian199 » 18.8.2013 2:47

eturattaan kun vaihdat niin kulkee mahdollisesti kovempaa riippuu ihan siitä että jaksaako mennä tuskin jaksaa eli ei muu auta mutta voi sitä koittaa. jollet haluu kurii katkasta ni osta toine putki....
"Kaikki on sallittua jossei jää kiinni"
Jerska98
Pyörä:
CPI SM 2011
Liittynyt:
18.8.2013 0:56
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Jerska98 » 18.8.2013 3:00

Onko kukaan ottanut imukaulasta sellaiset mustat läpät pois että ilma kulkisi paremmin,kun otin ne pois nii mopo ei käynnisty.Pitääkö laittaa ne takaisin vai auttaisiko isompi suutin?
Darian199
Pyörä:
Cpi SM PRO -08, Yamaha WR 125x, Yamaha Neo's 1998, Yamaha Dt 50 -10, Yamaha Dt Lc "125" -86
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
15.8.2010 10:20
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Darian199 » 18.8.2013 16:16

jos otit läpät pois ni ei kai se helvetti käymää lähde... niitten kuuluu olla siellä....
"Kaikki on sallittua jossei jää kiinni"
ronksi
Liittynyt:
12.8.2012 15:50
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut ronksi » 18.8.2013 16:30

Imukaulassa ei oikein muita läppiä ole, paitsi läppäventtiilit ja et kai niitä ole pois ottanut :D, vai tarkoitatko sitä ilmanputsarista kaasariin menevää tötteröä, minkä päässä on musta neljän reijän reikä levy.

Mutta itselläni sellainen ongelma että takaiskarista lens kaikki nesteet pihalle, ja tietenkin kaikki vaimennukset hävisivät ja nyt koko mopo jää pomppimaan jokaisen kuopan jälkeen pitkäksi aikaa, eikä muutenkaan ajaminen ole mitään herkkua...........
Eli saako niitä nesteitä yms. muita vaimentimia sinne iskariin takaisin, vai pitäisikö ostaa suosiolla uusi iskari? Ja menisikö minkä muun mopon iskari CPI SM:mmään heittämällä, ja ei se pieni korotuskaan pahaa tekisi... :D
sx cepi
Liittynyt:
10.7.2013 21:13
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut sx cepi » 18.8.2013 19:28

mistäs sais toho cpi sx:ään smoto vanteet? meneekö muiten mopojen vanteet heittämällä? (:
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut Kääntä » 24.8.2013 0:34

Ranekastike, poraa ne ruuvin kannat pois, ja tän jälkeen koppa lähtee vetämällä, ruuvintyngät lähtee pihdeillä pyörittämällä.
Tai kokeile lukkopihdeillä pyörittää niistä kannoista.

Toiseen ongelmaan, tarkista että kaasari saa bensaa, esim bensansuodatin vaihtoon ja kattoa ettei letku oo tukossa. Vähän toi outo hyytyminen viittais bensavajeeseen.

Ronksi, iskarin pystyy purkaan ja "nesteyttään" uusiks (galleria), mut ite sitä ei saa täysin kunnostettua. Tiivisteet sieltä on pilalla jos kerran on vaimennus menny, eikä sinne löydä tiivisteitä mistään koska mitään tässä mopossa ei oo tehty stantardien mukaan.. Hetkellisen elvytyksen sille voi tehdä, mutta homma on iso ja kestävyys viikko-pari.
Kiinnikkeet on muiden merkkien iskareissa leveämmät, eli toisen iskarin istuttaessa pitää joko kaventaa iskarin päitä tai leventää rungon ja haarukan kiinnikettä (näin muistelisin)
jertzu_
Liittynyt:
18.2.2013 19:26
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut jertzu_ » 24.8.2013 10:00

.....
Viimeksi muokannut jertzu_ päivämäärä 25.8.2013 14:12, muokattu yhteensä 1 kerran
DaNoNe
Pyörä:
Derbi Senda X-treme -05
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
10.4.2008 22:18
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut DaNoNe » 24.8.2013 15:55

Terve!

Ongelma on seuraavanlainen: Mopo ei toimi kunnolla, koska kaasarin säädöt pielessä. Lähtee hyvin huonosti käymään ja vain työntämällä eikä pysy käynnissä kuin 10 sek.

Mitä mopolle on tehty: Otettu kuri pois putkesta, isompi eturatas, suutin vaihdettu kokoon 80.

Mopo on pikkuveljen, joka ei osaa tehdä asialle mitään. Itse olen ollut nyt mopon kimpussa kesäkuusta lähtien, aina kun olen kerennyt, mutta nyt ollaan päästy siihen pisteeseen että voimat on loppu, hermo ei kestä, taidot ei riitä…

MAKSETAAN 100e käteisellä henkilölle, joka korjaa mopon taas käyntikuntoiseksi. Mopo sijaitsee Helsingin Suutarilassa. Voidaan toimittaa pk-seudulle, henkilön pihaan joka jaksaa/haluaa ansaita 100e ja korjata mopon. Varmasti helppo juttu sille, joka osaa ;)

Yht. otot NOLLA4NOLLA-13101816 tai privalla.
Kymco Super 9 AC - Skyteam Monkey 50cc/125cc - Rieju RRX Power Up - Derbi Senda X-treme -05
ronksi
Liittynyt:
12.8.2012 15:50
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut ronksi » 24.8.2013 23:07

Kääntä kirjoitti:Ranekastike, poraa ne ruuvin kannat pois, ja tän jälkeen koppa lähtee vetämällä, ruuvintyngät lähtee pihdeillä pyörittämällä.
Tai kokeile lukkopihdeillä pyörittää niistä kannoista.

Toiseen ongelmaan, tarkista että kaasari saa bensaa, esim bensansuodatin vaihtoon ja kattoa ettei letku oo tukossa. Vähän toi outo hyytyminen viittais bensavajeeseen.

Ronksi, iskarin pystyy purkaan ja "nesteyttään" uusiks (galleria), mut ite sitä ei saa täysin kunnostettua. Tiivisteet sieltä on pilalla jos kerran on vaimennus menny, eikä sinne löydä tiivisteitä mistään koska mitään tässä mopossa ei oo tehty stantardien mukaan.. Hetkellisen elvytyksen sille voi tehdä, mutta homma on iso ja kestävyys viikko-pari.
Kiinnikkeet on muiden merkkien iskareissa leveämmät, eli toisen iskarin istuttaessa pitää joko kaventaa iskarin päitä tai leventää rungon ja haarukan kiinnikettä (näin muistelisin)


Käytin tossa pari päivää sitten liikkeessä tota iskaria. Pistivät liian "löysät" öljyt ja vaimennus parani vain
vähän Ja 40 e maksoi. Mutta ne kyllä sano että laittovat kaikki sisuskalut uusiksi eli tiivisteet yms... mutta tiiä sitte miten pitkää kestää...
vertsuwaa
Pyörä:
CPI sm, KTM duke 125, Aprilia rx,
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
25.8.2013 15:52
Re: CPI SM/SX

ViestiKirjoittanut vertsuwaa » 25.8.2013 15:54

http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 7308054100 meneeks cpi;hin? :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista