Hep! ...luin kyllä koko tämän vitjan läpi, mutta jäi silti pikkanen epävarmuus, että mistä Derbistä löytyy se kyseinen boksi ducatin sähköille, jossa rajoitin 9000r/min paikkeilla, joka toimii -04 dt:ssä?
Ostin siis tyttärelle tuollaisen DeeTeen ja laite osoittautui kuitenkin, myyjän väittämistä huolimatta liian menohaluiseksi ja nyt tarvis pikku downshiftaus...kulkee minun alla (105kg) gps:än mukaan karvan päälle 80km/h ja kiertää noin 12 000, mutta ei mitään hajua mitä tuolle on nyt loppupeleissä tehty. Kuri ainakin poistettu, mutta vakio putki (oli joku ääntä korostava hiilarivaimennin, jonka viskasin heti niin kauas kuin jaksoin ja original tilalle), mutta kaasari käsittääkseni vakio (oli 109 suutin, jonka vaihdoin 96:seen, kun sattui mukana tulleista rojuista löytymään). Rattaat 11 / 50, mutta mukana tuli myös 60 takaratas, jonka ensin meinasin vaihtaa, mutta silti vähän tympäisee se koneen kierrätys tommosilla väleillä ja ennemmin hillitsisin kiertämistä, kun ajot kuitenkin pääasiassa pitkiä +15 km pohojammaan lakeuksien yhtämittaisia siirtymiä.
Kone kuulemma hiljan täysrempattu, mutta jännänä ominaisuutena lämpöjen seilaaminen kuuman ja puolivälin väliä ihan kokoajan reippaammassa vauhdissa...kertooko että termari poistettu kokonaan, eikä siksi pysy lämmöt paikallaan, vai kavitoiko vesipumppu tyhjää jo noilla kierroksilla?
Ja öljypumppu (tuorevoitelu siis paikoillaan, eikä mitään ajatustakaan sen poistamiseksi) jännästi, kun tyhjäkäyntimerkki paikoillaan ja lähtee nousemaan heti kaasarin luistin tahtiin, mutta kaasupohjassa jää 1/4 vajaaksi täyskaasumerkistä
onko yleinen ongelma, vai onkohan viritelty joku omavalmiste kaasuvaijerin haaroitin, jossa ei ihan liikevarat kohtaa kaasarin kanssa