J11 kirjoitti:Sinäänsä turhaa lueskella Motot.netin tai PV-foorumin juttuja, kun siellä ei aina välttämättä kaikki asiat pidä paikkaansa.
Ei turhaa, vaan turhauttavaa... molemmista paikoista löytyy asiaa ja vielä tärkämpää mun mielestä eli mitä ei kannata tehdä kun sen on jo joku koittanu ja todennu toimimattomaksi. sanotaan nyt vaikka että pv:n pakoa ei kannata viilata 220 asteiseksi... yms. Ja kuitenkin sieltä löytyy helposti perus resepti jolla jo huomaa sen virittämisen vaikutuksen, joka voi ruokkia mielenkiintoa kyseistä harrastusta kohtaan.
Ite oon niin laiska koittamaan, että mieluusti lueskelen luppoaikana, joka muutenkin tulisi istuttua koneella, näitä muiden reseptejä ja onnistumisia/epäonnistumisia, joista sit voi koittaa kasata sen mieleisen paketin,
Ja virittäessä ei ole oikotietä onneen sen oon huomannu. mitä ikinä tekeekin se pitää tehdä aina hyvin ja parhaan kykynsä mukaan, mieluusti itsensä vähän ylittäen. Esim.mulla ei penskana liki koskaan mopot käyny kunnolla tyhjää. (mankissa tais vuotaa venttiilit ja ässässä liekkö vuoti kannentiiviste tai oli jotain muuta) Nyt kun löysin mopot uudestaan pari vuotta sit, on joka kone minkä oon kasannu käyny sitä tyhjää nätisti, ja ehkä vetojakin on ollu enempi...