DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

remojärvi
Liittynyt:
7.3.2014 20:50
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut remojärvi » 11.6.2014 23:36

Moi, edelleenkään ei tyhjäkäynti pelaa ja käyntiin lähte heikosti kaasu pohjassa ja first startill. juuri porattu pytty ja uusi mäntä sisässä ku tuttu mopokorjaaja sano että pytty väljä. oisko muka oikeesti se staattori sökönä? ja aiemmin koitin noita ohmeja kattoo mut eihä siitä mitää tullu... eli apuja äkkii, kohta pitää mennä skootteri vuokraamaa et pääsee kortin ajaa.. 2kk ollu mopo tossa paskana
avs
Pyörä:
Yamaha DT
Liittynyt:
13.5.2014 16:59
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut avs » 12.6.2014 14:20

--
Viimeksi muokannut avs päivämäärä 21.6.2014 1:38, muokattu yhteensä 1 kerran
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 12.6.2014 14:45

kokeile pitää takatapeista tai kiksistä kii. itel tulee just tommone ääni ku ne tärisee runkoa vasten
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 13.6.2014 10:30

remojärvi kirjoitti:Moi, edelleenkään ei tyhjäkäynti pelaa ja käyntiin lähte heikosti kaasu pohjassa ja first startill. juuri porattu pytty ja uusi mäntä sisässä ku tuttu mopokorjaaja sano että pytty väljä. oisko muka oikeesti se staattori sökönä? ja aiemmin koitin noita ohmeja kattoo mut eihä siitä mitää tullu... eli apuja äkkii, kohta pitää mennä skootteri vuokraamaa et pääsee kortin ajaa.. 2kk ollu mopo tossa paskana

On noita hajonnu. Jos kaikki muu on jo varmistettu niin staattori sitte seuraavaksi.
Crandorrule
Liittynyt:
17.6.2014 1:36
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Crandorrule » 17.6.2014 1:44

Eilen meni DT:stä nopeusnäyttö täysin pimeäksi, eli ei näytä enää yhtään mitään. Ajon aikana näyttö vain himmeni ja lopulta sammui kokonaan. Kokeilin mode-nappiakin painaa mutta ei ollu vaikutusta. Näytön vieressä olevat merkkivalot kuitenkin vielä toimivat (Valot tuntui palavan kuitenkin himmeämmin kuin ennen). Mikä tähän voisi olla syynä?

Lisätietoja: -Sulake ei ollut palanut
-Vuosimalli on -04
joonask97
Liittynyt:
4.6.2014 22:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut joonask97 » 19.6.2014 1:16

Mikä on deetees vikana, ku ei jaksa kiertää vaik on just porattu mäntä, uus kansi, tiivisteet vaihtettu ja puristukset kunnossa, lähtee käyntiin normaalisti, mutta kierrokset nousee noin max 5k, savuttaa vähän tavallista enemmän mutta seokset on kunnossa. Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla?
Tuomas.I
Liittynyt:
19.3.2013 19:25
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Tuomas.I » 19.6.2014 18:52

joonask97 kirjoitti:Mikä on deetees vikana, ku ei jaksa kiertää vaik on just porattu mäntä, uus kansi, tiivisteet vaihtettu ja puristukset kunnossa, lähtee käyntiin normaalisti, mutta kierrokset nousee noin max 5k, savuttaa vähän tavallista enemmän mutta seokset on kunnossa. Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla?

Jaa a mikäköhän on porattu mäntä? Etkai sä siihen mitään reikää oo laittanu :D
tomppatikku
Pyörä:
Yamaha DT -07,CH Racing -06, Polaris Sportsman 500 -13
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
21.3.2011 19:32
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut tomppatikku » 20.6.2014 13:08

Mikäs detsissä vikana vuosmallii 06 ku vilkut eikä etuvalo toimi mut takavalo ja muut sähköt toimii normaalisti? Onko jännitteensäädin vaa rikki?
kortti ~ off [x] on []
kilvet ~ off [x] on []
joonask97
Liittynyt:
4.6.2014 22:17
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut joonask97 » 20.6.2014 21:03

Tuomas.I kirjoitti:
joonask97 kirjoitti:Mikä on deetees vikana, ku ei jaksa kiertää vaik on just porattu mäntä, uus kansi, tiivisteet vaihtettu ja puristukset kunnossa, lähtee käyntiin normaalisti, mutta kierrokset nousee noin max 5k, savuttaa vähän tavallista enemmän mutta seokset on kunnossa. Onko kenelläkään tietoa mikä vois olla?

Jaa a mikäköhän on porattu mäntä? Etkai sä siihen mitään reikää oo laittanu :D

Heheh, Pytystä puhuin :D Pieni aivopieru vaan :D
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 22.6.2014 9:06

Jos vakioputki kiinni niin heiluttele putkee ja jos kolisee niin katti irti ja tukkii putkea.
Detteyee
Pyörä:
Yamaha DT 50cc -07 SM
Liittynyt:
20.8.2013 18:35
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Detteyee » 23.6.2014 13:08

Onko dellorto phbn 16 kaasarissa kohon tapin paksuudella merkitystä ? Hukkasin sen ja tein samankaltaisesta rautalangasta uuden .
Ja sitten että mikä merkitys tällä huohotuksella on kaasarissa? Nyt se sylkee bensaa siitä harmaasta huohutustapista ulos. Kuuluuko siihen jokin letku (jokin muu kuin sellainen jonka toinen pää on vain kiinni kaasarissa, ei niin kuin esim saman kaasarin solenoidissa). Sorry sekava selitys.

Kuva
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 24.6.2014 8:17

Pitää olla samankokoinen kuin alkuperäinen. Jos on pienempi niin neulaventtiili ei estä bensan tuloa kohokammioon kohon väljyyden takia ja kaasari tulvii.
avs
Pyörä:
Yamaha DT
Liittynyt:
13.5.2014 16:59
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut avs » 24.6.2014 18:13

http://youtu.be/C0AvREb5YbI
Miksi "pätkii" alussa tuolleen? Miksi kylmänä kiihtyy ja vääntää tosi hyvin mutta kuumana pitää laittaa pienempää ku ei meinaa jaksaa?? :roll:
appleispro
Liittynyt:
13.5.2014 0:06
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut appleispro » 25.6.2014 1:47

Mulla tuli pikku ongelma detsinkanssa. Siinä on nyt tällänen http://www.mc-scatter.com/mopojen-osat-varaosat-sylinterisarja-50cc-minarelli-valurauta-p-4417.html sylinterisarja. Ja koska kyseisessä pytyssä on 28mm pakoaukko niin vakioputki jää alkukäyrästä todella väljäksi ja vuotaa vaikka miten. Kuinka sais ongelman korjattua? Eli tyhjän välin täytettyä jotenkin..
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: DT/X-limit 2004-> Huolto ja ongelmat

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 25.6.2014 8:15

Joko teet siihen holkin joka supistaa 28 mm-> 25 mm tai vaihdat putkeen 28mm holkin. Noita supistusholkkeja voi saada jostain ostettuakin kun niitä tulee tehareiden mukana.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista